וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: פ.ס.וו ניצחה 0:2 בחוץ את ונלו, ערן זהבי שוב לא כבש

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 19:41

הקבוצה של זהבי לא התקשתה מול היריבה החלשה שנחלה הפסד תשיעי ברציפות. גאקפו כבש אחרי בישול של מאלן (13), שחתם עם השני (59). 89 דקות לישראלי

תקציר: ונלו - פ.ס.וו איינדהובן 2:0/ספורט 1

ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן ניצחו הערב (ראשון) 0:2 בחוץ את ונלו החלשה וחזרו למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף על פני אלקמאר. ערן זהבי פתח בהרכב ושיחק 89 דקות, אבל לא מצא את הרשת משחק רביעי ברציפות. דונייל מאלן כוכבה הצעיר של פ.ס.וו היה המצטיין גם הפעם עם בישול לגאקפו (13) וכבש את שערו ה-17 העונה בדקה ה-59. פ.ס.וו שלטה לחלוטין מול היריבה החלשה שמצידה נחלה הפסד תשיעי ברציפות וירדה גם מתחת לקו האדום. זהבי וחבריו יארחו במחזור הבא את כרונינגן, לשורותיה חזר לאחרונה לא אחר מאשר אריאן רובן שהחלים מהפציעה שלו.

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן מאוכזב. Soccrates Images, GettyImages
בצורת כיבושים. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

מהלך המשחק

  • דקה 6: ערן זהבי בעט כדור מסובב שפספס בחצי מטר את הקורה.
  • דקה 13: גול! פ.ס.וו עלתה כצפוי ליתרון מהיר מול ההגנה המחוררת שמנגד. דונייל מאלן מצא את גאקפו לא מכוסה וזה בעט שטוח וחד לפינה ופנימה. 0:1 לפ.ס.וו.
  • דקה 59: גול! פ.ס.וו עלתה ל-0:2 על ונלו משער של מלך שעריה דונייל מאלן. זהבי מצא את דמפריס שיישר למרכז ומאלן נעץ מקרוב פנימה.

עוד בוואלה!

מנור סולומון כבש שער ליגה שמיני העונה במדי שחטאר דונייצק

לכתבה המלאה
שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים, ערן זהבי משמאל. Soccrates Images, GettyImages
התחבק עם החבר'ה. ערן זהבי/GettyImages, Soccrates Images

* אחרי כמעט חצי שנה מחוץ למגרשים ורק 44 דקות העונה בליגה ההולנדית, אריאן רובן ערך את הקאמבק שלו כשנכנס כמחליף בדקה ה-78 ולא הצליח למנוע מכרונינגן השישית הפסד ביתי 2:0 להירנביין. אריאל הרוש ישב על הספסל של המנצחת הניצבת במקום ה-10 ועדיין ממתין לדקות בכורה במדיה.

* אייאקס המוליכה שמרה על פער 11 נקודות בפסגה עם 0:1 קטן על ואלוויק. סבסטיאן האלר כבש את שער הניצחון מבישול של דושאן טאדיץ' המצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully