וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מנור סולומון כבש שער ליגה שמיני העונה במדי שחטאר דונייצק

קשר נבחרת ישראל הגיע לראשונה בקריירה לכמות דו-ספרתית של שערים (יחד עם השניים לרשת ריאל בליגת האלופות), בזכות ביצוע יפה ב-0:3 על מריופול. בישול לבן שהר

שחקן שחטאר דונייצק, מנור סולומון. GettyImages
שיא אישי. מנור סולומון/GettyImages

מנור סולומון כבש היום (שבת) את שער הליגה השמיני שלו העונה במדי שחטאר דונייצק, שהביסה 0:3 את מריופול במשחק חוץ שנערך באצטדיון האולימפי בדונייצק, בו היא מארחת בעצמה. בכך הגיע סולומון לראשונה בקריירה לכמות דו-ספרתית של שערים בעונה אחת, כשלצד שמונת שערי הליגה היו לו גם שני שערים מול ריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות.

קשר נבחרת ישראל שמר על מקומו בהרכב, ראה את ג'וניור מוראס כובש שער במבצע אישי נהדר בדקה ה-34, ובחלוף שלוש דקות קיבל כדור מדודו, הטעה את השומר שלו ובימין סובב כדור מדויק וחזק לקורה ופנימה. סולומון הוחלף בדקה ה-70 ומוראס השלים צמד מהנקודה הלבנה שמונה דקות לאחר מכן. שחטאר צימקה את הפער מדינמו קייב לארבע נקודות, אבל למוליכה משחק פחות כשנותרו רק חמישה מחזורים לתום העונה.

* בוריס קליימן פתח בשערה של וולוס, שניצחה 1:3 את פאנטוליקוס בפלייאוף התחתון בליגה היוונית. השוער הישראלי נכנע רק לפנדל בדקה ה-36 וסיפק לא פחות משבע הצלות, כשקבוצתו שמרה על המקום השביעי.

* עוד בפלייאוף התחתון ביוון: אמיר עגייב נכנס כמחליף בדקה ה-37 בהפסדה של אטרומיטוס 1:0 בבית ללאריסה.

* בן שהר בישל את שער הניצחון ב-0:1 של אפואל ניקוסיה על פראלימני בפלייאוף התחתון בקפריסין. החלוץ הישראלי פתח בהרכב ובדקה ה-17 נגח לעבר סטאברוס גבריאל, שהשחיל בין רגליו של שחקן הגנה וירה פנימה. שהר הוחלף בדקה ה-80.

* דור מיכה שיחק 77 דקות ב-1:1 הדרמטי של אנורתוזיס פמגוסטה מול אפולון לימסול, שהשוותה בדקה ה-95 במשחק הביתי שלה במסגרת פלייאוף העליון בקפריסין. אסף צור נותר על הספסל של אנורתוזיס המדורגת רביעית.

* דור חוגי שיחק 75 דקות בהפסד של סט. פולטן 1:0 לריינדורף אלטאך בפלייאוף התחתון בליגה האוסטרית וקבוצתו במקום הלפני אחרון. ג'וזף גנדה לא נכלל בסגל של נועלת הטבלה אדמירה ואקר שהפסידה 2:0 בבית לריד.

* דור ג'אן פתח בהרכב פאסוס פריירה ושיחק 75 דקות בתבוסה 5:0 לבנפיקה במחזור ה-26 בפורטוגל.

* גיא מלמד שיחק 11 דקות כמחליף בהפסד הביתי של סט. ג'ונסטון 1:0 לאברדין בפלייאוף העליון בסקוטלנד. ניר ביטון נותר על הספסל ב-0:6 הקליל של סלטיק על ליבינגסטון.

* קני סייף שיחק 27 דקות כמחליף וספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן, ב-1:1 של לכיה גדנסק בחוץ מול שלונסק ורוצלאב. קבוצתו במקום הרביעי בליגה הפולנית, מרחק שלוש נקודות מהכרטיס לאירופה.

* מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-79 בניצחונה של לודוגורץ 0:1 על מונטנה בליגה הבולגרית. קבוצתו עם תשע נקודות יתרון בפסגה, כשלסיום העונה הסדירה נותרו שלושה מחזורים.

* אנס מחאמיד נותר על הספסל של וינטרטור, שניצחה 0:1 בבית את ויל במסגרת הליגה השנייה בשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully