וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס מסופקים מ"הניצחון הכי טוב שלנו העונה", אנס קאנטר ושיא הריבאונדים מראים "מה זה כוח רצון"

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 13:06

הכוכבים הפצועים יושבים בצד (אך בקרוב יחזרו), האלופה בכל זאת ניצחה את ברוקלין: "חבורה קשוחה". אנס קאנטר הפך לרביעי בלבד ב-20 שנה שלוקח 30 ריבאונדים במשחק, אלכס רודריגס רוכש את מינסוטה טימברוולבס

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, קייל קוזמה, מארק גאסול, הפצועים של לוס אנג'לס לייקרס. Corey Sipkin, AP
אחלה קבוצה. לברון, דייויס, גאסול וקוזמה/AP, Corey Sipkin

אומנם זה לא היה קרב הכוכבים שהליגה ציפתה לו, אבל הלייקרס יודעים שכרגע יוקרה פחות חשובה, רק ניצחונות. האלופה נאלצת להסתדר בתקופה האחרונה בלי הכוכבים הגדולים שלה, והלילה (בין שבת לראשון), כשהיא התמודדה מול ברוקלין, היא שוב ראתה חבורה מרשימה ונכבדת של כוכבים יושבים פצועים בצד: לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, קייל קוזמה ומארק גאסול שלא שותפו. מנגד, ג'יימס הארדן לא הפצוע לא שיחק במדי הנטס, קווין דוראנט שיחק דקות מוגבלות לאור החזרה שלו מהפציעה, קיירי אירווינג הורחק אחרי עימות עם דניס שרודר, אבל את הלייקרס זה לא עניין: האלופה ניצחה 101:126 את ברוקלין, ובתקופה לא קלה רשמה ניצחון מעודד.

"כמו שאמרתי כל השנה, כשאנחנו משחקים בלוחמנות בהגנה, יש לנו סיכוי", אמר המאמן פרנק ווגל, אחרי שקבוצתו הותירה את היריבה על 43 אחוז מהשדה, "אני סופר גאה בקבוצה... כשאתה רואה כל כך הרבה שחקנים בחוץ, וכשאנחנו מתמודדים מול יריבה כמו הנטס, אפשר לחשש מעט ולתהות אם יש לך סיכוי לנצח. אבל אתה חייב ללעלות בחשיבה נכונה, וידענו שאם ננצח במצב הזה את היריבה הזאת, זה יהיה אחד הניצחונות הכי טובים שלנו העונה. כך שאנחנו שמחים".

אנדרה דראמונד, הפצועים של לוס אנג'לס לייקרס. Corey Sipkin, AP
יצא מעודד. דראמונד/AP, Corey Sipkin

גם אנדרה דראמונד (20 נקודות ו-11 ריבאונדים) מרוצה: "למדתי מהמשחק היום שיש לנו פה בחדר ההלבשה חבורה של שחקנים קשוחים. לא משנה מי בחוץ, לא משנה מי היריבה, הם עולים לשחק. לא משנה כמה דקות יקבלו, הם ישחקו הכי חזק. ואנחנו נהנם מזה. היום נהנינו מאוד".

בכל הנוגע לפצועים - אנתוני דייויס ייבדק השבוע ועשוי לחזור בעוד 14-10 ימים. לברון ג'יימס עשוי לחזור בעוד שלושה שבועות.

עוד בוואלה!

אירווינג ושרודר התעמתו והורחקו, הלייקרס הביסו את ברוקלין

לכתבה המלאה
אנס קאנטר, פורטלנד בלייזרס מול ג'היל אוקאפור דטרויט פיסטונס. Abbie Parr, GettyImages
כל ריבאונד זה מלחמה. קאנטר/GettyImages, Abbie Parr

שיא הריבאונדים של אנס קאנטר

* הלילה הגדול של אנס קאנטר: הסנטר של פורטלנד נהנה מלילה היסטורי בניצחון 103:118 על דטרויט, כשקלע 24 נקודות והוסיף שיא מועדון - 30 ריבאונדים. השיא הקודם של פורטלנד נקבע ב-1975 (סידני מיקס, 27, ב-1975), השיא של קאנטר עצמו היה 26 (מול הניקס ב-2018), אבל הלילה הסנטר פשוט קטף מכל הבא ליד, וראה את חבריו על הספסל נעמדים על רגליהם ומריעים לו אחרי כל כדור חוזר נוסף שאסף אחרי השיא. הוא בסך הכל השחקן הרביעי שקולט 30 כדורים חוזרים ב-20 השנים האחרונות, יחד עם דווייט הווארד (2018), אנדרו ביינום (2012) וקווין לאב (2010). "כל כך שמחתי להסתכל על הספסל ולראות את כל החברים שלי נעמדים, כולם מעודדים, כולם חייכו, כולם תמכו בחברם לקבוצה, זה כל הסיפור", אמר קאנטר, "על זה בנויים הבלייזרס, כולם תומכים אחד בשני".

טרי סטוטס, מאמן הבלייזרס, מזכיר שריבאונדים זו לא עבודה קלה. "כשאתה רואה את את המאמץ שמושקע בלקיחת כל ריבאונד, העקשנות שנדרשת בשני צדי המגרש, המכות שאתה צריך לספוג, כל הדברים האלה קשוחים וקשים לעשות", אומר המאמן, "אנס הוא כזה בחור נהדר - ואפשר לראות את זה לפי התגובה של הספסל, כמה הם שמחים עבורו - אבל כדי לקבוע שיא בכדורים חוזרים אומר הרבה על כוח הרצון שלו".

חבריו של אנס קאנטר, פורטלנד בלייזרס, מברכים אותו על שיא הריבאונדים. Abbie Parr, GettyImages
פרגונים מהחברים. קאנטר ומקאלום/GettyImages, Abbie Parr

* אלכס רודריגס, כוכב הבייסבול לשעבר, והמיליארדר מארק לורי עומדים להשלים את רכישת מינסוטה טימברוולבס ואת קבוצת ה-WNBA מינסוטה לינקס מהבעלים הנוכחי גלן טיילור. הסכום שישלמו עבור המועדונים יהיה 1.5 מיליארד דולר. טיילור יישאר הבעלים בשנתיים הקרובות, לפני שרודריגס ולורי ישתלטו עליהם ב-2023.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully