וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בבית"ר ירושלים: "אפילו הקהל התייאש". ביקורת על שועה: "עושה טובה שהוא משחק"

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 8:41

בית"ר עדיין לא ניצלה מירידה, במועדון זועמים על היכולת: "אוהדים לא באים, שחקנים פה צריכים להתבייש". על שועה: "מדי פעם נותן חצי שעה טובה, התקשורת מרימה לו והוא חוזר ללכת על המגרש". ורד וניצן לשחקנים: "הם רוקדים במגרש ואנחנו לא מגיעים למצב, כאילו אין יריב"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט 1

1. אווירת ייאוש בבית"ר ירושלים. עם התוצאות העונה כבר די השלימו בקבוצה, אך רמת המשחק במחצית ראשונה נגד כפר סבא בשבוע שעבר ובמשחק אתמול (שבת) נגד מכבי נתניה (1:0) שוברת שיאים חדשים בעונה הזאת. או כמו שאמרו במועדון: "היום אנחנו הכי חלשים בפלייאוף התחתון, מזל שניצחנו את כפר סבא אחרת היינו מועמדים מובילים לירידה". גם בחדר ההלבשה בסיום איתמר ניצן ועידן ורד המשיכו את התסכול ואמרו: "מי שמשחק כדורגל כזה שלא יבכה שהוא נמצא איפה שהוא נמצא. זה המקום הריאלי שלנו, נתניה רוקדים ונהנים ואנחנו לא מגיעים למצב, לא חוטפים כדור, כאילו אין יריב". במועדון הוסיפו על הדברים: "אפילו הקהל התייאש מהקבוצה, אוהדים אומרים שבית"ר מתה ולא רואים משחקים, אומרים שזאת הקבוצה הכי רעה שהייתה לבית"ר, יש פה הרבה שחקנים שצריכים להתבייש".

במועדון באו בביקורת ספציפית גם לירדן שועה ואמרו: "השחקן הכי יקר שהביאו בקיץ ועושה טובה שהוא משחק, כל כמה משחקים הוא נותן חצי שעה טובה ואיזה גול, התקשורת מרימה לו והוא חוזר ללכת על המגרש, אי אפשר לשחק ככה כדורגל". במועדון מקווים שאוראל דגני יחזור כבר בשבוע הבא: "מה שקורה מאז הפציעה של דגני זאת קטסטרופה, הוא החזיק את ההגנה, דחף קדימה, עזר לקישור, ומאז שהוא נפצע ההגנה התפרקה, בעונה הבאה צריכים להביא לפחות עוד שני שחקני הגנה איכותיים לידו".

שחקני בית"ר ירושלים, מתאוסיניו, ירדן שועה. ברני ארדוב
ייאוש ותסכול. מתאוסיניו ושועה/ברני ארדוב

עיקרי הדברים

  • תסכול בבית"ר ירושלים: "היום אנחנו הכי חלשים בפלייאוף התחתון"
  • מרקו ינקוביץ' סינן מספר קללות כשהוחלף
  • ביקורת על שועה: "השחקן הכי יקר שהביאו, עושה טובה שהוא משחק"
  • משה חוגג יתחיל השבוע לעבוד על העונה הבאה
  • אלי אוחנה לאוהדים מ"לה פמיליה": "הקללות שלכם לא עוזרות"
מאמן בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי, עם מיכאל אוחנה. ברני ארדוב
לא מצליח לחבר את העסק. מזרחי/ברני ארדוב

2. הבעלים משה חוגג שוהה בקפריסין, אך כשיחזור לארץ ייפגש עם הנהלת המועדון להתחיל ולהכין את העונה הבאה. גורם במועדון אמר אתמול: "צריך קודם להבין את מי משאירים מכל אלה שחתומים ורק אחרי זה לחשוב קדימה. יש כאן שחקנים עם חוזים לא קטנים שלא תורמים כלום, זה לא יהיה פשוט". עדיין לא התקבלה החלטה אם ימונה מאמן זר או ישראלי, כאשר בגזרת הישראלים השם של יוסי אבוקסיס נמצא כל הזמן על הפרק.

מרקו ינקוביץ' סינן מספר קללות כשהוחלף ובמועדון אמרו על כך: "מדהים שהיום אף זר לא מוסיף לקבוצה, כל אחד זה סיפור בפני עצמו, נהיה חייבים לפחות ארבעה זרים חדשים בקיץ". אגב, האופציה על ינקוביץ' לשנתיים הבאות כבר מומשה, כאשר המונטנגרי, מתאוסיניו, עלי מוחמד, פלייטר ואוקמפוס חתומים לעונה הבאה. כמו כן חתומים איתמר ניצן, ירדן שועה, מיכאל אוחנה, אורן ביטון, שי קונסטנטין, אופיר קריאף, אביאל זרגרי, עוזיאל פרדו, רועי פדידה, אוראל דגני, כאשר לירן רוטמן שיחזרו מהשאלה חתום גם הוא והאופציה על מקס גרצ'קין לשנתיים נוספות תמומש. במועדון הבהירו גם אתמול כי יש רצון לראות את אלירן עטר ממשיך, אך לא בסכומים המופיעים בחוזהו, במידה ויגיע ל-16 שערים (כ-275 אלף יורו).

שחקן בית"ר ירושלים, מרקו ינקוביץ'. ברני ארדוב
"מדהים שהיום אף זר לא מוסיף לקבוצה, כל אחד זה סיפור בפני עצמו". והאופציה על ינקוביץ' כבר מומשה/ברני ארדוב

3. יוסי מזרחי נראה מתוסכל מאוד בסיום. עוד בימים הראשונים שהחל לאמן את הקבוצה הוא הרגיש לאן זה הולך ואמר לאנשי המועדון: "יש שחקנים שהראש שלהם בכלל לא במאבקים בתחתית". המשחק בנתניה היה אתמול בערב אך בצהריים המאמן הגיע לבית וגן לשהות עם קבוצת הנוער שנאבקת בתחתית, כפי שעשה גם בשבוע שעבר. במועדון אמרו על המאמן: "הלוואי ולכולם יהיה משהו מהדם שלו, הוא בית"ר בכל רמ"ח איבריו, כואב לו בגוף ששחקנים שלובשים את החולצה של בית"ר מרשים לעצמם להיראות ככה".

בסיום המשחק, כשהוא בדרכו לרכבו, תפסו חברי "לה פמיליה" את היו"ר אלי אוחנה ובאו בטענות למצב הקבוצה, הבעלים משה חוגג והשחקנים. אוחנה ענה להם: "כולנו נכשלנו השנה ואנחנו נשנה דברים לשנה הבאה. מה שאני מדבר עם חוגג יישאר בינינו, הקללות שלכם לא עוזרות, לא לחוגג ולא לעלי מוחמד, מה אתם משיגים בזה?". האוהדים אמרו לאוחנה שהם "לא רוצים בלאגן" אך באו בטענות לכך שחוגג מכנה אותם "סרטן" ובכל הזדמנות משמיץ אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully