וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד: "זה רגע שפל, אני מתבייש. ככה זה לא יכול להימשך"

10.4.2021 / 22:37

תחושות קשות בבית"ר ירושלים אחרי ההפסד בנתניה: "היינו חסרי אונים". יוסי מזרחי: "לא יכול להיות שבמשך משחק שלם לא נגיע למצב"

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט 1

"אני נסער מאוד. משחק חלש ונרפה שלנו, כל תאקל היה שלהם, הם הרגישו נוח. היינו חסרי אונים, נראה לי שזה המשחק הכי חלש שלנו העונה. זה גרוע, לא היינו מחויבים, לא ראשונים לכדורים. קל להאשים את רוני לוי, ואז את שי וסלובו, אבל זה קודם כל השחקנים. אני מתבייש בעצמי ובכולנו. זה רגע שפל, ככה זה לא יכול להמשיך".

את הדברים הללו (ועוד) אמר הערב (שבת) עידן ורד אחרי ההפסד של בית"ר ירושלים 1:0 למכבי נתניה. התוצאה אמנם הייתה מינימלית, אבל הקבוצה מהבירה הציגה יכולת ירודה, לא איימה על השוער המארח רז כרמי ונראתה רע מאוד. "כל העונה אנחנו מדברים על לשמור על שער נקי ואז סופגים שערים מוקדמים", המשיך הקפטן, "יש המון בעיות, אבל זה לא הג'וב שלי לסדר אותן. אני שם כל שבוע את ה-100 אחוז שלי על הדשא ואולי גם זה לא מספיק. צריך לעשות שינויים, יש בוס טוב מאוד והוא יקבל החלטות. אני בהלם שאני מדבר על זה שלא הבטחנו את ההישארות בשלב כזה של העונה".

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. ברני ארדוב
ייאוש בבירה. ורד/ברני ארדוב

כ-150 אוהדים של בית"ר ירושלים מחו נגד ההנהלה והשחקנים אחרי המשחק, בסופו של ערב עגום. לאורך המשחק קיללו האוהדים את הבעלים משה חוגג ושרו "משה חוגג מת" וגם עלי מוחמד ספג קריאות בוז. הקהל שר למאמן יוסי מזרחי: "יוסי תוציא את מוחמד".

מזרחי, סיכם: "משחק רע מאוד שלנו. מכבי נתניה הייתה הרבה יותר אגרסיבית, ראשונה לכל כדור, הגיעה לה לנצח. אנחנו חוזרים על אותה שגיאה שוב ושוב - בכל המשחקים האחרונים ספגנו שער מוקדם וקשה לרדוף, בטח אחרי יריבה כמו מכבי נתניה שהיא קבוצה טובה מאוד".

המאמן הוותיק המשיך: "לא יכול שבית"ר ירושלים במשך משחק שלם לא מגיעה למצב. צריך למצוא פתרונות. בכדורגל צריך לרוץ, להיות אגרסיביים, לשחק מהר ונכון בחלק הקדמי ואת כל אלו לא עשינו. המחזור הבא? בני יהודה קבוצה טובה מאוד ואם נשחק כמו היום, התוצאה לא תהיה טובה. עברתי את כל הסרטים, אני תמיד מאמין שעוד אפשר להסתבך".

עוד בוואלה!

מכבי נתניה גברה 0:1 על בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully