וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מחצית שנייה קטסטרופה". אלטמן: "אסור להיראות ככה"

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 23:45

אכזבה גדולה אצל האדומים אחרי ההפסד להפועל חיפה: "יש לנו סף שבירה נמוך". אלישע חגג בבכורה: "המשחק הכי חשוב העונה"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:0/ספורט 1

אכזבה גדולה בהפועל תל אביב אחרי ההפסד הערב (שבת) 2:0 להפועל חיפה במחזור השני של הפלייאוף העליון. האדומים הציגו יכולת לא טובה ונותרו עמוק בתחתית, אחרי משחק תשיעי ברציפות ללא ניצחון על היריבה מהכרמל. בשתי העונות האחרונות הקבוצות נפגשו 7 פעמים בליגה, כשהפועל חיפה מנצחת ב-6 מתוכם. הפרש השערים ב-7 המשחקים הללו הוא 2:17 להפועל חיפה.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. דני מרון
"איבדנו את הסדר, איבדנו את הארגון. זה נראה רע מאוד". קלינגר/דני מרון

ניר קלינגר סיכם: "פתחנו טוב מאוד ואחרי השגיאה הראשונה ספגנו שער. במחצית השנייה איבדנו את זה מרוב שרצינו לחזור למשחק. איבדנו את הסדר, איבדנו את הארגון. זה נראה רע מאוד, קטסטרופה, אסור להיראות ככה. לשחקנים המובילים היה קשה גופנית כנראה. השחקנים נותנים מעצמם, לחלק מהם אין תחליף".

קלינגר הוסיף: "היינו במקום הכי נמוך שיש ואנחנו ממשיכים בדרך הארוכה. לא צריך להשתגע אחרי שמנצחים את חדרה בחוץ ולא לאבד את הראש כמו שקרה לנו במחצית השנייה. לא היינו מספיק מסוכנים, היו חצאי מצבים מבלגן, לא ממשחק מסודר - זה לא מה שרציתי. אנחנו חייבים לקהל ונעשה הכול כדי להחזיר".

עומרי אלטמן אמר: "עשינו את העבודה לקבוצות האחרות. אסור לנו להיראות ככה, בעיקר במחצית השנייה. היינו יכולים להפסיד גם 4:0 או 5:0. סף השבירה שלנו מאוד נמוך השנה, זה הרגיש כאילו אף אחד לא מאמין שאפשר לחזור למרות שנשאר הרבה זמן. ברגע שאנחנו סופגים, כאילו יוצא האוויר. אסור שזה יקרה".

אלטמן הוסיף: "צריך לנצח את המשחק הבא - להתחיל לגמור את הסיפור הזה ולהוריד את הלחץ. יצאנו מבור לא פשוט, לפני ינואר הייתי חותם על להיות במצב הזה היום, אבל עכשיו צריך לסיים את זה כבר".

אלישע לוי עם שחקני הפועל חיפה. דני מרון
איזו בכורה חלומית. אלישע/דני מרון

בהפועל חיפה נרשמה שביעות רצון גדולה. אלישע לוי שפתח קדנציה בקבוצה שלישית העונה, השיג ניצחון בהופעת הבכורה שלו אחרי שהחליף את חיים סילבס המפוטר. בסיום הוא אמר: "היה לנו משחק קשה, הפועל תל אביב בבלומפילד עם קהל מאוד תומך, יריבה במומנטום טוב. אני חושב שהקבוצה היותר טובה ניצחה. הגענו להרבה מאוד הזדמנויות, שיחקנו כדורגל מסודר ובמשחק הכי חשוב השחקנים הופיעו עם שקט וגישה טובה".

אלישע המשיך: "0:2 זו תוצאה מצוינת. לא נבהלנו, שיחקנו בשקט וזה מה שרציתי שיקרה. שינינו מערך שמתאים לשחקנים שלנו ואחד הדברים הבסיסיים במומנטום שלילי הוא לגרום לשחקנים לא לחשוש. אני חושב שהיום ראו קבוצה שלא חוששת וזה מאוד חשוב".

חנן ממן שכבש את השני, סיכם שבוע במהלכו היווה חלק פעיל בהשקת קמפיין מימון המונים לקניית תרופות לאחותו החולה: "השער הזה מוקדש לאורית. זה היה משחק מאוד מרגש עבורי, כל השבוע היה מרגש. זו הזדמנות להגיד תודה לכולם, על כל התרומות, השיתופים, העזרה - זה לא מובן מאליו. אני מקווה שלא נצטרך יותר עזרה ומהיום נעזור רק לאנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully