וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הזרים בסימן שאלה, המקום הרביעי בסימן קריאה

10.4.2021 / 11:20

ברקת, הנחושה לשוב ולהיאבק על האליפות, עשויה להחליף את אקולטסה, אגודלו, רוזה ומלי, ולהשאיר רק את ויטור וז'וזואה בעונה הבאה. במועדון ייאבקו על המקום הרביעי ("מצפים מהשחקנים להרים את היכולת והמחויבות"), אלחמיד עשוי לפתוח בקישור מול ק"ש (18:45, ספורט3)

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על הפועל באר שבע/ספורט1

בהיעדר מלאי גדול של שחקנים ישראלים טובים, בהפועל באר שבע מתמקדים כבר עתה בחיזוק הקבוצה בעונה הבאה דרך השחקנים הזרים. המהלך של אלונה ברקת ורוני לוי לסגירת הסיפור עם חאתם עבד אלחמיד במהרה, מלמד כי בעלת הבית והמאמן יודעים שאין יותר מדי אופציות ישראליות טובות שיעשו את ההבדל לעונה הבאה ולכן צריך היה לפתור את הסוגיה מול אלחמיד, אולי הבלם הטוב בליגה ושחקן הרכב קבוע בנבחרת ישראל, בצורה מהירה וחלקה.

המאמן היה מאוד דומיננטי בחתירה לסגור את הפינה מול הבלם שלו והשיחה שהיתה ביניהם שלשום במהלכה התנצל אלחמיד, היתה שיחה טובה שפתחה דף חדש. לא מן הנמנע שאלחמיד יתופקד הערב (שבת, 18:45, ספורט3) מול עירוני קרית שמונה כקשר, אם לוי יחליט לבסוף לא לשחק עם מערך של שלושה בלמים אותו הוא תירגל אתמול באימון. בכל מקרה לעמדת המגן הימני בה אלחמיד לא רוצה לשחק, הוא לא יוצנח שוב.

שחקן הפועל באר שבע אלטון אוקלטסה עם ג'ונתן אגודלו. דני מרון
עתידם לא ברור. אגודלו ואקולטסה/דני מרון

באשר לעונה הבאה, ברקת לא מסתירה את רצונה לחזור ולהיאבק על אליפות והיא מתכוונת לצרף לפחות שלושה שחקנים זרים חדשים. מיגל ויטור וז'וזואה כבר האריכו חוזים, מריאנו באריירו הפך לישראלי ויש לקבוצה מקום לארבעה זרים חדשים. יחד עם זה פארליי רוזה חתום לעונה נוספת וכך גם אלטון אקולטסה אבל היכולת שלהם לא גורמת להפועל באר שבע לרצות להשאירם. גם ג'ונתן אגודלו ומרסלו מלי יצטרכו לעשות להצטיין עד סוף העונה כדי שבקבוצה יחשבו עליהם ברצינות. כך יוצא שכל ארבעת הזרים, למעט שני הפורטוגלים, בסימן שאלה גדול מאוד כי ברקת חייבת לבנות קבוצה יותר טובה בעונה הבאה.

אחרי ההפסד למ.ס. אשדוד במחזור הקודם, הסיכויים של הפועל באר שבע לסיים במקום השלישי קלושים עד לא קיימים, אבל גם המקום הרביעי עוד יכול להביא כרטיס לקונפרנס ליג, שכן מכבי תל אביב, מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד במאבקי הגביע ואם אחת מהן תזכה בגביע, אז הקבוצה שתסיים במקום הרביעי גם תגיע לאירופה. זו הסיבה שבהפועל באר שבע לוקחים עדיין מאוד ברצינות את המשחקים שנותרו וכבר אתמול יצאו לבית מלון סמוך לקרית שמונה לקראת המשחק הערב. "מי שחושב שגמרנו את העונה, לא מבין דבר", אמרו הבוקר בקבוצה. "אנחנו מצפים מהשחקנים להרים את היכולת שלהם, את המחויבות ואת המוטיבציה, כי יש לנו עדיין על מה להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully