וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל חיפה: בכורה לאלישע לוי בקבוצתו השלישית, חשש מהיגררות לתחתית

המאמן החדש של חיפה לא מתכוון לערוך שינויים מרחיקי לכת, אגאדה עשוי להחליף את בן בסט שבספק בגלל פציעה. רז שלמה יפתח כבלם מנגד במקום אבו עביד המושעה (שבת, 18:00, ספורט 1)

מחזור 28הסתיים10/04/2021
הפועל תל אביב
    0
    • (42) אגאדה
    • (79) ממן
    הפועל חיפה
    תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חיפה 2:2/ספורט 1

    הפועל תל אביב

    הפועל תל אביב תארח מחר את הפועל חיפה בעוד קרב תחתית חשוב. המאמן ניר קלינגר לא מתכנן שינויים בהרכב, פרט להצבתו של רז שלמה כבלם על חשבון איאד אבו עביד המוצהב. המאמן אמר לשחקניו לאורך השבוע: "אמנם ניצחנו את חדרה אך הניצחון של בני יהודה סיבך את כל התחתית ואנחנו עדיין עמוק עמוק במאבקים האלה, צריכים להמשיך ולהגיע באותה נחישות כדי לברוח מהאיזור הזה". בקבוצה הבהירו כי יחלו בהכנות לעונה הבאה רק לאחר הבטחת ההישארות בליגה.

    רז שלמה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. דני מרון
    יפתח כבלם. רז שלמה/דני מרון

    הפועל חיפה

    תחת המאמן החדש אלישע לוי, בהפועל חיפה ינסו לצאת לדרך חדשה במפגש מול הפועל תל אביב שהמפסידה בו צפויה להישאב אל תוך מאבקי ההישרדות ואילו המנצחת תתרחק מהקו האדום. לוי לא מתכוון לעשות שינויים מרחיקי לכת, כאשר וויליאם אגאדה צפוי לפתוח במקום עדן בן בסט הפצוע יחד עם אלון תורג'מן. גל אראל צפוי לשוב להרכב. בהגנה התלבטות בין גיא משפתי לבן והבה כשנראה שהנטייה היא לפתוח עם האחרון.

    לוי ביקש מחניכיו ובעיקר מהקישור האחורי וההגנה יותר אגריסיביות ואחריות במשחק. "ברור לנו שנגררנו לסיטואציה מסוכנת", אמר שחקן בקבוצה, "הפסד חלילה יכול להפוך את הפער מהקו האדום לפער של משחק אחד בלבד".

    sheen-shitof

    בדקו התאמה לטיפול

    פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

    בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
    מאמן הפועל חיפה אלישע לוי. מאור אלקסלסי
    יחייך גם אחרי הבכורה? אלישע לוי/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * 122 מפגשי ליגה היו עד היום בין הקבוצות, כשהפועל תל אביב מובילה 37:43 בניצחונות ועוד 42 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * במפגש הקודם (2:2 ביתי במחזור ה-16) קטעה הפועל תל אביב רצף של חמישה הפסדים בהפרש מצטבר של 13:0, וסך הכול היא סופרת שבעה משחקים ללא ניצחון על הפועל חיפה, מאז ה-0:1 הביתי בספטמבר 2018.

    * הפועל תל אביב ניצחה רק פעם אחת העונה בבית (0:1 על הפועל חדרה בתחילת נובמבר) ומאז היו לה ארבעה הפסדים ושש תוצאות תיקו כמארחת.

    * הפועל חיפה מגיעה אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, במהלכם צברה שתי נקודות בלבד וספגה 10 שערים, מה שהפך אותה להגנה הגרועה בליגה עם 40 שערי חובה.

    * אלישע לוי, שיערוך את הבכורה שלו כמאמן הפועל חיפה, לא הצליח לנצח את ניר קלינגר בחמשת העימותים האחרונים (הפסד וארבע תוצאות תיקו). הניצחון האחרון שלו היה בנובמבר 2014, כאשר אימן את הפועל באר שבע ב-1:2 על מ.ס. אשדוד של קלינגר.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: בלומפילד
    קהל: 5000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully