וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אני מרוצה מאוד מהצורה בה שיחקנו"

10.4.2021 / 20:57

מאמן הפועל באר שבע שאב עידוד אחרי ה-1:1 בקרית שמונה: "שלטנו והגענו להרבה מצבים". רפואה: "נעשה הכול כדי להגיע לאירופה"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:1/ספורט 1

עירוני קרית שמונה והפועל באר שבע נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, שלא משרת מי מהן יותר מדי בפלייאוף העליון. רוני לוי עם מאזן די מאכזב של 7 נקודות מ-24 אפשריות מאז מונה לתפקיד בבאר שבע.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
מעודד מההופעה של הפועל באר שבע. לוי/מאור אלקסלסי

מאמן באר שבע רוני לוי אמר אחרי המשחק: "שיחקנו כדורגל טוב מאוד היום, הייתי מרוצה מאוד. שלטנו במשחק, הגענו להרבה הזדמנויות. ספגנו שער מהיר מהתקפה אחת במחצית הראשונה. זה הכניס אותנו ללחץ, אבל ממהלך המשחק אני מרוצה מאוד. אני פחות מרוצה מניצול המצבים, אבל היו הרבה דברים שאני מרוצה מהם. כל משחק קשה מאוד בפלייאוף העליון, הקבוצה עוברת שינוי מסוים. אני בטוח שבפלייאוף יהיו לנו משחקים טובים, יש לנו שחקנים טובים וקבוצה טובה, אני בטוח שעוד ננצח. אנחנו רוצים מאוד להגיע לאירופה ומאמינים שאפשר. עברנו תקופה קשה שהרבה שחקנים חסרו לנו. בשבועות האחרונים יש תחרות גדולה יותר על ההרכב ויש לי יותר אופציות, אני בטוח שאנחנו מסוגלים לעשות את זה". על ז'וזואה: "הוא שחקן פנטסטי שעושה את ההבדל וראינו שער שלא רואים בכל יום. קל מאוד לאמן אותו. הוא שחקן שמאמנים אוהבים מאוד, כיף לי לאמן אותו".

מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה אמר: "במחצית השנייה לא שיחקנו טוב, זה קורה לנו בשבועות האחרונים. רצינו לנצח ועשינו הכול כדי לנצח, אבל בסדר אנחנו עדיין בתמונה. השחקנים עושים את המקסימום ורצים בלי הפסקה, נותנים הכול, שאפו לשחקנים. היום זה לא הספיק, אבל אנחנו בתמונה ונעשה הכול כדי להיות שם".

על סקו טורה, שלא היה בסגל, אמר רפואה: "ברגע שהשחקן פחות מחויב הוא לא יהיה בסגל. זו החלטה מקצועית נטו, אני עושה את מה שטוב לקבוצה ורואה מה קורה באימונים והכול. בכל הראיונות אמרתי שהמטרה שלנו היא להיות באירופה. אמרתי שנעשה הכול ואם יש סיכוי נעשה את זה. אנחנו לא באים להעביר את הזמן בפלייאוף כדי לגמור את העונה, זו לא המטרה שלי ושל השחקנים שלי. כל הפרסומים לפני המשחק לא מעניינים אותי".

בלם קרית שמונה עידן נחמיאס הוסיף: "אני מבואס כי אני תמיד שואף לנצח. לפעמים צריך לשמור על תיקו כנראה. שיחקנו לא טוב במחצית השנייה לצערי. בסוף יצאנו עם נקודה ואני אישית מבואס. כולם עובדים קשה מאוד ואי אפשר להגיד על מישהו שהוא לא נותן 100%. כולם בחדר ההלבשה אוהבים אחד את השני, אנחנו נלחמים אחד בשביל השני ועובדים אחד בשביל השני. נמשיך לשחק עד הסוף, שום דבר לא משנה לנו. אני פה כבר חמש שנים ויש לנו שאיפות להגיע לאירופה, אני מתעסק רק בזה ולא מסתכל לצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully