וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה: האלופה יודעת שמחכה לה "אגוז קשה מאוד לפיצוח"

באלופה לא שוכחים את הקשיים שהערימו הלוזונים במפגש הראשון העונה. יונתן כהן צפוי להיות בסגל, התלבטות בין גלזר וייני (א', 20:15, ספורט1). אזלו 300 הבדיקות המהירות. גלזר: "עברתי תקופה לא פשוטה". ואן לוון: "שמח שכל הפצועים חזרו להתאמן"

תקציר ה-0:1 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט 1

מכבי תל אביב

כל 300 הבדיקות המהירות שהוצאו למכירה לטובת אוהדי מכבי תל אביב שאינם נושאים בתו ירוק, תעודת מתחסן או תעודת מחלים, אזלו אמש והאלופה הודיעה הבוקר כי תמה האופציה לרכישתן. לקראת המשחק מחר בערב (ראשון, 20:15, ספורט1) מול מכבי פתח תקוה בבלומפילד, ביקשה הנהלת מכבי תל אביב מכל מי שרכש בדיקה להקפיד להגיע בחלון הזמן שנקבע לו על מנת להימנע מעיכוב בזמני הכניסה ליציעים. הבדיקה המהירה שעלותה המסובסדת 30 שקל תאפשר מחר לראשונה גם לילדים ולבני נוער מתחת לגיל 16 להיכנס ליציעי בלומפילד ולצפות במשחק של האלופה מול מכבי פתח תקוה.

בתוך כך תקיים אחר הצהריים המוליכה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר ובמועדון מקווים לפתוח בסיומו פער של ארבע נקודות על מכבי חיפה, כשזו תשחק רק מחרתיים באשדוד. בקרית שלום זוכרים את ההפסד למכבי פתח תקוה במחזור הפתיחה ועד כמה הכאיבה היריבה הזו למכבי חיפה העונה, ומחשיבים את הקבוצה של גיא לוזון כ"אגוז מאוד קשה לפיצוח", כדברי אחד משחקני מכבי תל אביב.

מהמשחק ייעדרו ניק בלקמן שהורחק מול מכבי חיפה ביום שלישי ועדן קארצב המוצהב. ההערכה היא שאיתי שכטר יפתח בהתקפה. יונתן כהן אמור להיות לראשונה בסגל אחרי תקופת פציעה ממושכת. התלבטות קיימת האם לפתוח עם דן גלזר כקשר אחורי או להמשיך משחק נוסף עם הקפטן שרן ייני בעמדה הזו.

המאמן פטריק ואן לוון אמר לקראת המשחק: "זו יריבה שרוצה לשחק כדורגל, יש לה איכויות מעניינות שנצטרך לנטרל. זו קבוצה טובה ונצטרך להיות מרוכזים מהרגע הראשון. אנחנו רוצים ששחקני ההתקפה ילחצו ויעשו הגנה בחצי המגרש של היריבה, אבל אני לא חושב שזה הגורם לאדומים שלנו. לפעמים זה עוזר לי לקבוע את הסגל. כמובן לא בכוונה, אבל זה מקל עליי. כל השחקנים בסגל מתאמנים כרגע, ואני שמח שכולם חוזרים. נמצא את הרגע המתאים לשתף אותם, כשיהיו מוכנים לכך.

הקשר דן גלזר, שחזר לשחק אחרי כחודשיים נגד מכבי חיפה: "הקרובים אליי יודעים שעברתי תקופה לא פשוטה שהשפיעה עליי גם בחיי היומיום. היה מרגש לחזור ואני שמח שהכול בסדר והלוואי שאסיים את העונה בצורה הכי מתוקה שיש. התגעגעתי מאוד לחזור לבלומפילד, אני מחכה לרגע הזה. תמיד קשה לשחק מול מכבי פתח תקוה, אבל הצוות מכין אותנו בצורה הטובה ביותר. יש להם חלק מהיר ונצטרך להיות זהירים מולו. צריך לנצח, לא מעניין אותי איך. התגעגענו לקהל, דיברנו על זה בינינו בחדר ההלבשה. האוהדים נותנים לנו תוספת אדירה ואני מקווה שביחד נבוא באנרגיות מחר וננצח".

טל בן חיים, מאור קנדיל, דן גלזר שחקני מכבי תל אביב מודים לאוהדים. מאור אלקסלסי
עוד משחק קשה וחשוב במירוץ האליפות/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה

אחרי שעלתה למקום הרביעי, אבל גם איבדה את ירדן כהן וארמנדו קופר בכרטיסים אדומים, מכבי פתח תקוה תנסה להפתיע בבלומפילד את מכבי תל אביב, כפי שעשתה כבר במחזור הפתיחה. המאמן גיא לוזון, שיחסר גם את תומר לוי המוצהב, אמר לקראת המשחק: "10 אלף צופים, בלומפילד, מכבי תל אביב - כיף. אנחנו באים כדי לתת הכול, ליהנות ולנצח את המשחק".

הבלם אור בלוריאן הוסיף: "ניצחנו ביום שלישי קבוצה שלא הצלחנו לנצח במהלך העונה הסדירה, והיה חשוב מאוד לעשות ניצחון ראשון בפלייאוף. רמת המוכנות לקראת מכבי תל אביב היא גבוהה וטובה, כמו לפני כל משחק. אנחנו באים לקחת נקודות ושום דבר אחר לא מעניין".

עוד בוואלה!

משה סיני: "אם לא הייתי מזלזל ומחפף, הייתי זוכה בעוד ארבע או חמש אליפויות"

לכתבה המלאה
אור בלוריאן שחקן מכבי פתח תקוה מול אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"באים לקחת נקודות". אור בלוריאן מול אלכסנדר פשיץ' במפגש הקודם/דני מרון

טריוויה

* המאזן ב-16 המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות: 12 ניצחונות למכבי תל אביב מול שני ניצחונות של מכבי פתח תקוה (כולל במחזור הפתיחה העונה) ושתי תוצאות תיקו.

* מכבי פתח תקוה לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב פעמיים ברציפות בחוץ מאז סוף שנות ה-90'. אז, בין 1997 ל-1999, היו לה ארבעה ניצחונות רצופים כאורחת של הצהובים.

* מכבי פתח תקוה היא הקבוצה היחידה בליגת העל שלא הפסידה העונה בביקורים אצל שתי המוליכות (1:2 בבלומפילד, 0:2 ו-1:1 בחיפה).

* מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-20 המחזורים האחרונים, כשבעידן פטריק ואן לוון היא צברה 45 נקודות מתוך 51 אפשריות.

* טל בן חיים מעולם לא הפסיד למכבי פתח תקוה. יש לו 10 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו ב-13 מפגשים כשחקן הפועל ומכבי תל אביב, במהלכם כבש ארבעה שערים ובישל אחד מול הקבוצה בה החל את הקריירה. בהפסד במחזור הפתיחה הוא לא שותף.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 7916

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully