וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיליאן אמבפה החליט לא לחדש חוזה בפ.ס.ז', במטרה לעבור לריאל מדריד"

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 18:16

למרות ההכחשות מצרפת, בספרד ממשיכים לדווח שכוכב פ.ס.ז' בדרך לבלאנקוס, ואף מוסיפים: "פלורנטינו פרס לא פוסל אפשרות להחתים בקיץ הקרוב גם את אמבפה וגם את הולאנד"

נמשכים הדיווחים בספרד לפיהם קיליאן אמבפה יעבור בקיץ לריאל מדריד. אתמול (רביעי) כוכב פריז סן ז'רמן הוליך את אלופת צרפת ל-2:3 על באיירן מינכן. לאחר מכן ג'וזף פדררול, עיתונאי ספרדי שנחשב מקורב לפלורנטינו פרס, הצהיר בתוכנית "אל צ'ירינגיטו" ש"אמבפה ישחק בריאל מדריד בעונה הבאה". ב"אס" טוענים כי מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן נמצא בקשר עם בן ארצו בחודשים האחרונים והמעבר הזה אפשרי בהחלט.

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן. Alexander Hassenstein, GettyImages
בספרד טוענים שהוא מסרב לחתום על חוזה חדש בפריז סן ז'רמן. אמבפה/GettyImages, Alexander Hassenstein

זה לא סוד שריאל מדריד רוצה את אמבפה, שמצדו הביע לא פעם את החיבה שיש לו למועדון הפאר הספרדי. המנהל המקצועי של פ.ס.ז', לאונרדו, נשאל על עתידם של אמבפה וניימאר ואמר: "נדבר כשיהיו דברים קונקרטיים, כרגע עדיף להתמקד רק במשחק. דברים ייפתרו תוך זמן קצר".

עם זאת היום (חמישי) גם ב"קאדנה סר" טוענים: "אמבפה לא יחדש את חוזהו בפ.ס.ז' אחרי שהחליט לעזוב את המועדון. המטרה הברורה שלו היא לשחק בריאל מדריד". עוד נטען ש"הנשיא פרס לא פוסל את האפשרות להחתים גם את אמבפה וגם את ארלינג הולאנד כבר בקיץ הזה".

כידוע, אמבפה מסיים את חוזהו ב-2022, והקבוצה יודעת שאם היא רוצה להרוויח עליו, היא חייבת למכור אותו כבר הקיץ. גם בדורטומנד, אגב, יודעים שכדאי להם למכור את הכוכב הנורבגי כבר הקיץ, מאחר שבקיץ הבא המחיר שלו יעמוד על 75 מיליון יורו "בלבד", כך על פי סעיף שנקבע בחוזהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully