וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע: ז'וזואה חוזר למגרש בו הורחק, שגיב יחזקאל החולה ייעדר

הכוכב ינסה להחזיר את קבוצתו למסלול הניצחונות, החלוץ התלונן שהוא חולה ונגרע מהסגל, אלחמיד עשוי לפתוח כקשר אחורי (שבת, 18:45, ספורט 3)

מחזור 29הסתיים10/04/2021
עירוני קרית שמונה
  • לוסיו (12)
1:1
  • (75) ז'וסוואה
הפועל באר שבע
תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 2

עירוני קרית שמונה

הקשר מוחמד שכר ייעדר ממשחקה של הקבוצה מחר נגד הפועל באר שבע בשל צהובים. סאקו טורה צפוי להחליפו בהרכב, כאשר מלבד שינוי זה לא אמורים להיות עוד שינויים בהרכבו של קובי רפואה. "יש לנו עוד סיכוי לסיים במקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה, ככה שאנחנו חייבים להמשיך לשחק בכל הכוח למרות ההפסד האחרון", אמר שחקן בקבוצה, המשחק מול באר שבע הוא קרב ישיר על המקום הרביעי ולכן אסור לנו למעוד בו".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
יעזוב עם המקום הרביעי? רפואה/אודי ציטיאט

הפועל באר שבע

שגיב יחזקאל שריצה עונש בגין צהובים במחזור הקודם, לא יהיה בסגל גם מחר (שבת, 18:45, ספורט 3) אחרי שהודיע הבוקר שהוא חולה ואינו יכול להתאמן. בעקבות זאת עשוי רוני לוי לעבור למערך של שלושה בלמים, כאשר חאתם עבד אלחמיד, שהיה במוקד השבוע, יפתח עם לואי טהא ומיגל ויטור במרכז ההגנה. אפשרות נוספת היא שאלחמיד יוסט לקישור האחורי וישחק את הקשר שלפני הבלמים בגלל היעדרותו של מריאנו באריירו.

שון גולדברג אמור לשוב להרכב אחרי פציעה ארוכה. ז'וזואה שחוזר למגרש בקרית שמונה אחרי שהורחק שם במשחק האחרון, עשוי לשחק כסוג של חלוץ בדומה לאיך שברצלונה משחקת לא פעם עם מסי. מרואן קבהא שחזר להתאמן בצורה מלאה, עשוי לפתוח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה מול שחקן מ.ס. אשדוד מונטרי קמהאני. ברני ארדוב
כמה שהוא היה חסר לבאר שבע. ז'וזואה/ברני ארדוב

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-27 בין הקבוצות במסגרת ליגת העל. ב-26 המשחקים עד כה מובילה הפועל באר שבע 6:12 בניצחונות ועוד שמונה לא הוכרעו.

* הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה את הפועל באר שבע במסגרת הליגה הייתה 1:3 ביתי משלושער של רועי קהת ב-24 במאי 2015.

* ב-12 מפגשי הליגה מאז היו תשעה ניצחונות של הפועל באר שבע ועוד שלוש תוצאות תיקו.

* קהת כבש צמד ב-2:2 הדרמטי בחודש שעבר, וכך האקסית באר שבע הפכה ליריבה מולה הבקיע הכי הרבה: שישה שערים - אחד יותר מאשר נגד קבוצת נעוריו מכבי תל אביב.

* הפועל באר שבע היא הקבוצה היחידה שעדיין לא השיגה נקודה בפלייאוף העליון, ועד כה צברה רק שש נקודות מתוך 21 אפשריות מאז מינויו של רוני לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully