וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מנסה להכשיר את פיקה לקלאסיקו, גריזמן לא התאמן עם חבריו

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 15:28

הבלם ניסה להשלים אימון מלא כדי להיות כשיר למשחק הגדול בשבת (22:00), הצרפתי שהה לצד אשתו שילדה. מסי ינסה להבקיע אחרי שישה מפגשים עקרים מול ריאל מדריד, וגם: השיאים שהוא יכול לשבור ומאזן ההבקעה המדהים במפגשי החוץ

ג'רארד פיקה מול ויניסיוס. David S. Bustamante, GettyImages
עשוי לפתוח בקלאסיקו. פיקה מול ויניסיוס/GettyImages, David S. Bustamante

ביום שבת בשעה 22:00 חובבי הכדורגל הספרדי בפרט ובעולם כולו יתכנסו כדי לצפות בקלאסיקו השני של העונה שבו ריאל מדריד תארח את ברצלונה. הדעיכה של אתלטיקו מדריד הופכת את המפגש הזה למסקרן עוד יותר, כאשר המנצחת תעלה לפחות זמנית לפסגה (במקרה של ריאל מדריד זה תלוי בהפרש שערים). הבלאנקוס חגגו בסיבוב הקודם עם 1:3 בקאמפ נואו אך הפעם בארסה מגיעה למפגש בכושר שיא וריאל קצת עייפה אחרי הניצחון על ליברפול באלופות וללא מספר שחקני מפתח פצועים ובראשם סרחיו ראמוס הקפטן.

ליאונל מסי מציג את החולצה של ברצלונה לאוהדי ריאל מדריד אחרי ה-2:3 בקלאסיקו באפריל 2017. GettyImages
לא כבש מול ריאל מדריד מאז שרונאלדו עזב. החגיגה המפורסמת של מסי בקלאסיקו/GettyImages

סימן השאלה היחיד סביב ההרכב של ברצלונה הוא לגבי ג'רארד פיקה. הבלם הוותיק סובל מפגיעה בברך, אך בתקשורת המקומית טוענים שהוא מתאמן היום עם יתר חבריו ואם יצליח להשלים אימון מלא, הוא עשוי להיות כשיר להתמודדות המסקרנת. לעומתו אנטואן גריזמן לא הגיע לאימון מאחר ושהה לצד אשתו שילדה. גריזמן כבר הודיע שקרא לילד שלו אלבה. הנתון המדהים הוא שאלבה יהיה הילד השלישי של גריזו שנולד באותו תאריך בדיוק, ה-8.4.

מי שבטוח ישחק הוא ליאונל מסי, שינסה לשבור עוד כמה שיאים בהתמודדות הזו. המשחק הזה אומנם לא ייערך בברנבאו שנמצא בשיפוצים, אך מסי מאוד אוהב להבקיע נגד ריאל מדריד בחוץ. הארגנטינאי כבש 15 שערים בברנבאו, ארבעה יותר ממה שכבש נגדה בקאמפ נואו.

אלא שמסי סובל מבצורת כיבושים בקלאסיקו. למעשה, מאז שרונאלדו עזב את הבלאנקוס, הפרעוש לא הבקיע נגד ריאל מדריד בליגה בששת המפגשים האחרונים. הגול האחרון שלו בליגה היה ב-2:2 לפני קצת פחות משלוש שנים.

בכל זאת מסי הוא מלך שערי הקלאסיקו עם 26 כיבושים בליגה, שמונה יותר מאלפרדו די סטפנו וכריסטיאנו רונאלדו. בעקבות ההיעדרות של ראמוס, מסי ישווה את שיא ההופעות לשחקן בקלאסיקו (45). השאלה היא איך ישפיע עליו המגרש החליפי צר המימדים של ריאל מדריד, שממעטת מאוד לספוג בו? את התשובה נקבל בשבת.

עוד בוואלה!

ברצלונה: מסי "עוד יותר רעב" אחרי ההצגה של ריאל, דמבלה קיבל הצעה ואולטימטום

לכתבה המלאה

גריזמן מודיע על הבן החדש

שחקן ריאל מדריד קארים בנזמה מול שחקן ברצלונה ג'ורדי אלבה. AP
הסכנה הכי גדולה להגנת ברצלונה. קארים בנזמה/AP

אם ליאו מסי הוא המניה הבטוחה של ברצלונה, אצל ריאל מדריד התואר הזה שייך ללא ספק לקארים בנזמה. החלוץ הצרפתי נמצא בעונה ה-12 שלו במועדון והמספרים שלו רק בעלייה. אחרי עונת שפל ב-2017/18, בנזמה הבקיע 21 שערי ליגה בשתי העונות האחרונות והעונה הוא כבש כבר 18 שערים ב-25 משחקים.

בנזמה התייחס למפגש הקרוב ואמר: "הקלאסיקו זה המשחק הכי גדול בעולם לא רק בשבילי, לכולם. יהיה משחק קשה מאוד כמו תמיד, זה כמו גמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully