וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: מסי "עוד יותר רעב" אחרי ההצגה של ריאל, דמבלה קיבל הצעה ואולטימטום

כוכב ברצלונה צפה בבלאנקוס מפרקים את ליברפול ויודע: הקלאסיקו בשבת "יהיה מיוחד". הצרפתי שוקל לחתום עד 2025, פ.ס.ז' אורבת

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כמעט 300 דקות ללא שער. מסי/רויטרס

ליאו מסי צפה בריאל מדריד מפרקת את ליברפול, ו"זה עשה אותו עוד יותר רעב". הבלאנקוס יגיעו לקלאסיקו ביום שבת במצב רוח מרומם אחרי ה-1:3 ברבע גמר ליגת האלופות, אבל כוכב ברצלונה לא נרתע מהם, ונחוש לקטוע בצורת נדירה של כמעט 300 דקות במשחקו הראשון באצטדיון אלפרדו די סטפנו.

"ריאל מדריד סבלה ממנו אינספור פעמים, אבל המשחק בשבת יהיה מיוחד עבורו", טוענים ב"ספורט" הקטלאני. "הוא יודע שברצלונה יכולה לסיים את הערב הזה במקום הראשון בליגה ולהפעיל מקסימום לחץ על אתלטיקו מדריד, שתארח את בטיס בעיצומו של משבר גדול. ליאו יודע את זה. הקפטן רוצה לחזור לכבוש ולסבך את ריאל. הם תמיד סבלו נגדו, ועכשיו האליפות עומדת על הכף".

עוסמאן דמבלה ברצלונה עם ג'ורדי אלבה. רויטרס
צריך להחליט מהר. דמבלה/רויטרס

בברצלונה מנסים לנטרל את רעשי הרקע בנוגע להחתמות ועזיבות בקיץ, בתקווה שזה לא ישפיע על השחקנים במאבקי האליפות. לפי דיווחים בקטאלוניה, רונאלד קומאן ביקש מהנשיא ז'ואן לאפורטה לא לקבל החלטות בנוגע לרכש ולעזיבות בתקופה הקרובה, כדי שדעתם שהשחקנים לא תהיה מוסחת.

אבל במקרה של עוסמאן דמבלה, נראה שהזמן דוחק בברצלונה. שחקן הכנף הצרפתי שמציג יכולת משופרת בתקופה האחרונה ומסיים חוזה ב-2022, קיבל מבארסה הצעה לשלוש שנים, עד קיץ 2025. לפי "אל מונדו", דמבלה חושב אך ורק על להישאר בברצלונה, למרות שקבוצות אחרות מתעניינות בו. אחת מהן היא ככל הנראה פריז סן ז'רמן, שלפי דיווחים סימנה אותנו כאלטרנטיבה למקרה שניימאר לא יאריך את חוזהו בקבוצה.

כך או כך, בברצלונה הבהירו לדמבלה: אם לא תחתום על החוזה החדש בשבועות הקרובים, תועמד למכירה בקיץ. המועדון רוצה להימנע מתרחיש שבו דמבלה יעזוב ללא תמורה בקיץ 2022.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully