וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עונת 2021/22 תחל ב-28 באוגוסט, אלוף האלופים ב-24 ביולי

7.4.2021 / 16:58

נקבעו המועדים לפתיחת העונה הבאה. כמו כן, דירקטוריון מנהלת הליגות אישר שימוש בתוספת קו נבדל בתלת מימד למערכות ה-VAR

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

דירקטוריון מנהלת הליגות אישר היום (רביעי) בישיבתו את מועדי פתיחת עונת 2021/22. ליגת העל תצא לדרך ב-28 באוגוסט, והליגה הלאומית יומיים לפני כן, ב-26 באוגוסט.

משחק אלוף האלופים, בין האלופה למחזיקת הגביע, יתקיים ב-24 ביולי ושבוע לאחר מכן יחל שלב הבתים של גביע הטוטו בליגת העל. משחק האירופיות בגביע הטוטו יהיה עוד לפני כן, ב-15 ביולי. גביע הטוטו של הליגה הלאומית ייפתח ב-5 באוגוסט.

מערכת ה-VAR במהלך המשחק בין בית"ר ירושלים לבין מכבי פתח תקוה. דני מרון
עוד תוספת למערכת ה-VAR/דני מרון

פרט לכך, הדירקטוריון אישר את השימוש בתוספת קו נבדל בתלת מימד למערכות שיפוט הווידאו (VAR) החל מעונת המשחקים הבאה. המערכת עושה שימוש בטכנולוגיית עיבוד תמונה מהפכנית כדי להעלות קו נבדל וירטואלי הקשור למגרש, ללא חיישנים הנדרשים במצלמות. הקביעה של קו הנבדל נעשית באופן אוטומטי תוך מספר שניות. כמו כן, המערכת מבטיחה רמת אמינות גבוהה גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים כמו שלג, ערפל ועשן, וגם באצטדיונים קטנים מאוד (גובה המצלמות צריך להיות בגובה של לפחות 4 מטר מהקרקע).

יו"ר המנהלת, ארז כלפון, התייחס לנושא השופטים וכלי העזר בישיבה ואמר: "לקחנו על עצמנו להיות אחת מהליגות הראשונות בעולם שמכניסה את ה-VAR וכולנו ראינו את החשיבות של יכולת המערכת להתערב ביחס למשחקים שעדיין משוחקים במסגרות בינ"ל ללא מערכת שכזו. רק בשבוע שעבר, במסגרת משחק בינ"ל במוקדמות הגביע העולמי, כדור שעבר את קו השער במלואו של נבחרת פורטוגל, לא אושר כגול. בהחלטה שלנו היום להשביח את מוצר ה-VAR, אנו לא רק מאפשרים יכולת מהירה וטובה יותר לקבלת החלטות של השופטים, אנחנו גם מוכיחים כי אנחנו ליגה שנמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית. יחד עם זאת, טעויות שיפוט היו ויהיו גם בהמשך ואין שום תירוץ או סיבה לתקיפה של שופטים. אני מגנה בכל תוקף אלימות כנגד שופטים, בטח ובטח כזו שנעשית על ידי בעלי תפקידים ואני מצפה מכם כבעלים להעביר את המסר לכל נושאי התפקיד במועדונים. אנו דורשים ומצפים מבתי הדין להפעיל עונשים כבדים כנגד בעלי תפקידים ובמקביל נפעל לענישה גם במסגרת המנהלת".

עוד בוואלה!

בשורה לאוהדים: תותר 30 אחוז תפוסה באצטדיונים ובאולמות הגדולים

לכתבה המלאה
אבי לוזון, יעקב שחר, ארז כלפון לאחר ישיבת מנהלת הליגות. מנהלת הליגות, אתר רשמי
ברכות מחברי המנהלת. יעקב שחר עם אבי לוזון וארז כלפון/אתר רשמי, מנהלת הליגות

דירקטוריון המנהלת בירך את יעקב שחר, הבעלים של מכבי חיפה, ליום ההולדת 80 שיחול מחר. ארז כלפון: "בשם כל הקבוצות אני מאחל לך בריאות, אריכות ימים ואושר. שתמשיך לתרום לכדורגל ישראלי ולמכבי חיפה בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully