וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לאוהדים: תותר 30 אחוז תפוסה באצטדיונים ובאולמות הגדולים

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 14:28

שר הספורט ושר הבריאות סיכמו על הגדלת תפוסת הקהל: בבלומפילד ובאצטדיון בחיפה תותר כניסה של 9,000 צופים, באולמות ביד אליהו ובירושלים 4,000 צופים

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

לאחר כשבועיים של דיונים בין גורמי המקצוע במשרד התרבות והספורט לבין מקביליהם במשרד הבריאות, סיכמו שר התרבות והספורט חילי טרופר ושר הבריאות יולי אדלשטיין על הגדלת תפוסת הקהל באצטדיונים ובאולמות הספורט.

להלן המתווה שאושר:
1. באולמות סגורים המכילים מעל ל-10,000 מקומות, תותר כניסה של עד 4,000 צופים.
2. באצטדיוני הכדורגל הגדולים (בלומפילד, טדי והאצטדיון העירוני בחיפה) תותר כניסה של עד 30 אחוז צופים מתפוסת המקום. אולמות ואצטדיונים שאינם נכללים במתווה זה ימשיכו לפעול תחת המתווה הנוכחי, שאושר בתאריך ה-18 במרץ 2021.

המשמעות היא שבבלומפילד ובאצטדיון בחיפה תותר כניסה של כ-9,000 צופים, ואילו בטדי כעשרת אלפים צופים. באולמות הכדורסל יד אליהו ובירושלים תתאפשר כניסה של 4,000 צופים.

אוהדי הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
אוהדי הפועל כפר סבא/אודי ציטיאט

יש לציין שהמתווה תקף הן לאירועי ספורט והן לאירועי תרבות. המתווה יועלה לאישור בישיבת קבינט הקורונה הקרובה.

טרופר: "כפי שהבטחנו, ולאחר אין ספור שיחות עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות, אנחנו ממשיכים עם פתיחת הספורט עבור האוהדים בכל פעימה ופעימה. אנחנו נכנסים לחודשי הכרעה בעולם הספורט, לכן חשוב שיוכלו להגיע לחוויה האדירה של פלייאוף בכדורסל או בכדורגל, כמה שיותר צופים. כפי שאמרנו מהיום הראשון - המלאכה לא נגמרה. לא ננוח עד אשר נוכל להכניס את הקהל למגרשים בתפוסה מלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully