וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מי שהותקף זה ירדן כהן. רמת השיפוט הייתה בינונית מינוס"

מאמן מכבי פתח תקוה סיים בתשעה שחקנים ב-0:2 מול קרית שמונה: "משחק קל לשיפוט הפך למשהו אחר". על העלייה למקום הרביעי: "לא באנו לפלייאוף העליון יפי נפש. רוצים להחזיר את המועדון לאירופה". קובי רפואה: "לא היו אנרגיות"

תקציר: מכבי פתח תקוה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט 1

מכבי פתח תקוה עלתה הערב (שלישי) למקום הרביעי אחרי ניצחון 0:2 בפלייאוף העליון על עירוני קרית שמונה, לה הפסידה פעמיים במהלך העונה הסדירה. אור אינברום במבצע יפה (23) ושער עצמי של עידן נחמיאס (45) העניקו למארחת את שלוש הנקודות, אבל בתוספת הזמן הורחקו ירדן כהן וארמנדו קופר, שיחסרו למכבי פתח תקוה במשחק מול מכבי תל אביב, כמו גם תומר לוי המוצהב.

שחקני מכבי פתח תקוה מתעמתים עם שחקני עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
בלגן גדול בסיום באצטדיון המושבה/אודי ציטיאט

המאמן המנצח גיא לוזון התייחס להרחקות בסיום: "כמו שאני ראיתי, בלי VAR, אופיר מזרחי בא ודחף בחוזקה את ירדן כהן. מי שהותקף זה ירדן כהן ולא ההפך. מבחינתי זו החלטת שיפוט רעה, ובכלל רמת השיפוט פה הייתה היום בינונית, בינונית מינוס. משחק קל לשיפוט שהפכו למשהו אחר. נתגבר על החיסורים, יש לנו סגל טוב".

על העלייה למקום הרביעי והסיכוי לחזור לאירופה אחרי 15 שנה, מאז שהוא העלה את הקבוצה לשלב הבתים של גביע אופ"א: "באנו לפלייאוף לא נחמדים ולא יפי נפש - אנחנו רוצים להשיג את הכרטיס לאירופה. אני שמח שהיינו הקבוצה הטובה יותר, שכבשה יותר וניצחה. ככה זה צריך להיות. יש לנו קבוצה שמסוגלת לנצח כל קבוצה בפלייאוף העליון ביום נתון, ונעשה הכול כדי ללקט כמה שיותר נקודות ולהחזיר את מכבי פתח תקוה לאירופה אחרי הרבה מאוד שנים".

על אור אינברום שחזר להרכב וגם כבש: "תפקידו של המאמן לבחור את ההרכב והסגל על פי מה שקורה באימונים. למי שמגיע אני נותן. הגיע לאור, הוא לקח ואני שמח בשבילו מאוד".

הקשר גיא חדידה הוסיף: "השופט ראה מה שראה והחליט מה שהחליט, אני לא מתעסק בזה. מבחינתנו לקחנו את שלוש הנקודות וממשיכים למכבי תל אביב. זה היה קרב חשוב על המקום באירופה, מול הקבוצה היחידה שניצחה אותנו פעמיים, ורצינו לחזור למקום הרביעי. אני חושב שמגיע לנו להיות במקום הזה".

עוד בוואלה!

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה ועלתה למקום הרביעי

לכתבה המלאה
קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. אודי ציטיאט
הפסיד לראשונה לאקסית מכבי פתח תקוה. קובי רפואה/אודי ציטיאט

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה: "כל האמוציות מסביב, אני לא מתעסק בזה. תמיד יש אמוציות בכדורגל. שלטנו במשחק וידענו שמכבי פתח תקוה טובה בהתקפות מעבר. שני הגולים היו מהתקפות מעבר. לא היינו צריכים לרדת למחצית בפיגור 2:0, ולמחצית השנייה בכלל לא הופענו. לא היו אנרגיות, אין לנו יציבות במשך העונה וז דבר שאנחנו מנסים לשפר. הליגה לא נגמרה מבחינתנו, יש בשבת עוד משחק וננסה לתקן ולחזור למקום הרביעי. יש פה שחקנים שעשו עונה מדהימה, והעונה לא נגמרה. אני רוצה שהם ימשיכו לעשות את העונה הזו ובזה אני מתעסק".

מוחמד שכר אמר בסיום: "במחצית הראשונה הייתה לנו מחצית מאוד טובה, אבל לא היינו חדים בפס האחרון ולא קיבלנו החלטות נכונות. מכבי פתח תקוה גמרה את המשחק בשתי התקפות. זה מעצבן, אבל ממשיכים הלאה. רק התחלנו את הפלייאוף ויש עוד מספיק משחקים. אני מקווה שנצליח בסוף להגיע לאירופה. אני קצת עייף, שיחקנו בשבת וגם היום. הייתי פחות חד הפעם ואני לוקח אחריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully