וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה היה המשחק הכי חלש של באר שבע מאז שהגעתי אליה"

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 22:58

מאמן באר שבע לא הסתיר את אכזבתו אחרי ההפסד לאשדוד: "ציפיתי להרבה יותר, אבל במשחק כזה אתה לומד דברים". אבו עקל עקץ: "מקווה שבמשחק הבא נעשה 4/4 מולם"

תקציר ה-1:2 של מ.ס. אשדוד על הפועל באר שבע/ספורט1
מאמן הפועל באר שבע רוני לוי. ברני ארדוב
הפסד נוסף בפלייאוף. רוני לוי/ברני ארדוב

אכזבה עצומה נרשמה הערב (שלישי) בקרב אנשי הפועל באר שבע לאחר שהקבוצה מבירת הנגב הפסידה 2:1 בביתה למ.ס. אשדוד והתרחקה משמעותית מהמקום השלישי המוליך לאירופה בתום העונה. הקבוצה של רן בן שמעון לעומת זאת השלימה ניצחון שלישי העונה על באר שבע, הישג שהיא רושמת לראשונה בהיסטוריה שלה. יעקב בריהון כבש ראשון לאחר צירוף מסירות עם שלומי אזולאי (31) ובישל את השני למוחמד כנעאן (40). שער מצמק של מריאנו באריירו בתוספת הזמן לא מנע מאשדוד ניצחון ראשון בפלייאוף העליון.

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וארן עם ז'וזואה, מרסלו מלי. ברני ארדוב
אכזבה בבאר שבע/ברני ארדוב

רוני לוי לא הסתיר את אכזבתו ואמר בסיום: "היינו בלי אנרגיה במיוחד בחצי הראשון והיינו מאוד חשופים. נענשנו בשני שערים. ניסינו לחזור בחצי השני. היה שינוי בגישה וביכולת אבל זה לא הספיק. יש לנו עוד הרבה מטרות. אין לי תשובה למה הגישה לא הייתה מספיק טובה. לא הצלחנו למנוע מהם להיכנס בין הקווים ולהניע את הכדור. בחצי השני תיקנו אבל זה לא מספיק".

על התוצאות המאכזבות מאז שהגיע: "ציפיתי להרבה יותר. כשאתה מגיע לקבוצה חדשה אתה מנסה להנחיל את הדברים שלך ובמשחק כמו היום אתה לומד הרבה דברים. מסכים שזה מאכזב. היום זה היה משמעותי פחות טוב, היה המשחק הכי לא טוב של הקבוצה מאז שהגעתי אליה. אנחנו צריכים לעשות מעבר מהיר מאוד, יש לנו משחק חוץ מול קרית שמונה. מנסים להחזיר לשחקנים מסויימים את הביטחון. צריך להתמודד עם הקשיים ומי שחזק מתמודד".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: מ.ס. אשדוד ניצחה 1:2 בחוץ את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. ברני ארדוב
אשדוד מתבססת במקום השלישי. בן שמעון/ברני ארדוב

רן בן שמעון המאמן המנצח אמר: "רוצים לשמוח, אנחנו עובדים קשה ובאנו למשחק מוכנים. כולם אמרו שהם במומנטום. היה לנו הרכב יוצא מהכלל. בחצי השני התעייפנו, אבל שיחקנו חכם. עדיין תקוע לי בראש הגול האחרון, אבל אני גאה בשחקנים. היינו באנרגיות טובות, אני מאוד שמח על הניצחון הזה".

על השאיפות לעונה הבאה: "יש פה משהו טוב שנעשה השנה. היכולת שלנו להגיע כל פעם מחדש מוכנים היא היתרון שלנו".

פיראס אבו עקל: "מרגיש שעשיתי שדרוג ביכולת שלי. רן נתן לי ביטחון ואני משתדל להוכיח שלו כל פעם מחדש על המגרש. מקווה להמשיך ככה. מאמינים שנסיים במקום השלישי. השנה אנחנו 3/3 מול באר שבע ונקווה שנעשה 4/4. הגענו מוכנים לבאר שבע, ידענו לצאת להתקפות מעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully