וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אולי הימרנו יותר הפעם. לא שיחקנו מספיק חכם בסוף"

6.4.2021 / 22:28

מאמן מכבי חיפה התייחס להרכב ההתקפי ולחוסר ההצלחה מול 10 שחקנים של מכבי תל אביב: "היה יותר מדי בלגן". חזיזה: "זה היה מאכזב. אין ספק שאנחנו צריכים לנצח אותם כדי להראות מי הקבוצה הטובה יותר"

השער של בוגדן פלאניץ' מול מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי חיפה כל כך קיוותה לשבור את הבצורת מול מכבי תל אביב. היא גם נהנתה מיתרון מספרי ברבע השעה האחרונה, אבל נאלצה להסתפק הערב (שלישי) ב-1:1 במשחק העונה השלישי בין השתיים. שער היתרון של בוגדן פלאניץ' לא הספיק מול שוויון של אדוארדו גררו, וגם הרחקתו של ניק בלקמן בדקה ה-76 לא גרמה לירוקים להשיג הכרעה והאריכה את הבצורת שלהם במפגשים עם האלופה. מכבי חיפה לא ניצחה בבית את מכבי תל אביב מאז דצמבר 2012, וסך הכול גברה עליה פעם אחת ב-31 העימותים האחרונים במסגרת ליגת העל. כעת היא תמשיך לרדוף אחריה, כשהיתרון של הצהובים בפסגה עומד על נקודה, שמונה מחזורים לתום העונה.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים, גודסוויי דוניו במרכז. מאור אלקסלסי
שוב נתקלו באותו מחסום. שחקני מכבי חיפה המאוכזבים בסיום/מאור אלקסלסי

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "באנו מהתחלה כדי לנצח וראו את זה. הצלחנו לתת את הגול ובמחצית הראשונה היינו אגרסיביים. התחלנו את החצי השני לא טוב, בדומה ליום שבת. בדומה למשחק בשבת גם פה היינו יכולים לנצח את המשחק, אבל לא שיחקנו מספיק חכם מול 10 שחקנים. היה יותר מדי בלגן".

על חוסה רודריגס שנגרע מההרכב ברגע האחרון: "הבנו ממש לפני המשחק שהוא לא יכול לשחק. לא שיחקנו מספיק טוב בשיטת השלושה בלמים, אבל אנחנו יודעים לעשות את זה טוב".

על הבצורת מול מכבי תל אביב: "בשלושת המשחקים מולם היינו לא פחות טובים. התחלנו את המחצית השנייה לא טוב. לא יכול להיות ששחקן יקבל את הכדור וידהר איתו כל כך הרבה. הקרב עוד צמוד וצריך לנצח באשדוד ביום שני. המטרה היא עכשיו לבוא ולהתכונן למשחקים הבאים. המשחק היום הוא היסטוריה, המשחק באשדוד הוא אולי המשחק הכי קשה בליגה. תמיד הגישה היא לנצח, גם כשעלינו מול מכבי פתח תקוה עם שלושה בלמים זו הייתה אולי המחצית הכי טובה שלנו העונה. במשחק הזה החלטנו להמר אולי יותר, זה היה הימור מחושב. יכול להיות שבדיעבד היה אפשר לעשות שינוי במחצית אבל זה משהו שקשה לחזות אותו".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 מול מכבי תל אביב במשחק העונה

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה במסיבת עיתונאים. מאור אלקסלסי
"זה היה הימור מחושב". ברק בכר במסיבת העיתונאים/מאור אלקסלסי

דולב חזיזה אמר במסיבת העיתונאים: "אמרנו בחדר ההלבשה במחצית שנעלה באותו טירוף שהיינו במחצית הראשונה, אבל לא נכנסנו לעניינים כמו שרצינו. זה לא הלך לנו הפעם כמו נגד מכבי פתח תקוה. צריך ללמוד מזה ולתקן את זה. כולם אמרו במחצית שאנחנו רוצים את אותה תשוקה ואותו לחץ. לא תמיד יש לזה הסבר. הסיום היה מאכזב. לא חושב שהיה חוסר אחריות של שחקן כזה או אחר בגול של גררו. אם היה שחקן קרוב אליו הוא היה עושה פאול שימנע את המצב. כולם נותנים את המקסימום, נכון שמישהו היה צריך לעצור את המהלך הזה, אבל זה לא קרה. ננתח את זה בהמשך".

הקשר הוסיף: "אין ספק שאנחנו צריכים לנצח אותם כדי להראות מי הקבוצה היותר טובה. אנחנו צריכים ללמוד את הדברים וללמוד אותם. יש לנו שמונה משחקים עד סוף השנה, מאמין שזה יהיה צמוד עד הסוף".

על העומס של שחקני הנבחרת: "אנחנו שמחים שיש הרבה שחקנים במכבי חיפה שהם בנבחרת. זה משהו שמשמח את המועדון. בתור שחקן מקצועי צריך לעמוד בעומסים".

על איבוד הנקודות מאז חזרת הקהל: "הקהל הוא הכוח שלנו. הוא לא מלחיץ אותנו ומשפיע עלינו לרעה. הם היו חסרים לנו מאוד. אין קשר בין הדברים והלוואי שהאצטדיון יהיה מלא בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully