וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן - פריז סן ז'רמן: גם סרג' גנאברי ייעדר

עודכן לאחרונה: 7.4.2021 / 17:04

רבע גמר האלופות: הקיצוני נמצא חיובי לקורונה ויחמיץ את שני המשחקים נגד האלופה הצרפתית. שופו מוטינג יפתח במקום לבנדובסקי

תקציר ה-0:4 של באיירן מינכן על שטוטגרט/ספורט1

קצת פחות משמונה חודשים אחרי ה-0:1 הקטן והמתוק של באיירן מינכן על פריז סן ז'רמן בגמר ליגת האלופות, השתיים נפגשות שוב ביום רביעי (22:00, אין שידור בגלל ערב יום הזיכרון לשואה), הפעם במסגרת המשחק הראשון מבין שניים ברבע הגמר. אלופת צרפת תנסה לנקום באלופת גרמניה על ההפסד ההוא, אך מגיעה למשחק הזה בכושר רע מאוד אחרי הפסד כואב בליגה ובסגל מאוד חסר.

אריק-מקסים שופו מוטינג שחקן באיירן מינכן. רויטרס
ייכנס בהצלחה לנעליו הענקיות של לבנדובסקי? שופו מוטינג/רויטרס

באיירן מינכן

באיירן מינכן מנצחת ללא הכרה והיא בדרך לעוד עונה מופלאה. אלא שהריצה הזו עלולה להיעצר בשל העובדה שהקבוצה צריכה להסתדר בתקופה הקרובה ללא רוברט לבנדובסקי, הסקורר הפולני הפצוע שכנראה יחמיץ גם את הגומלין. לבאיירן אין חלוץ מחליף בעל שיעור קומה ולכן מי שצפוי להחליף את הפולני בחוד הוא אריק-מקסים שופו מוטינג שייכנס לנעליים הענקיות. קינגסלי קומאן כובש שער הניצחון בגמר צפוי לפתוח בכנף אחת וסאנה בכנף השנייה, כאשר באמצע יפתחו תומאס מולר ולאון גורצקה המצוין, שכבש את שער הניצחון על לייפציג במחזור הקודם. סרג' גנאברי נמצא חיובי לקורונה ויחמיץ את שני המשחקים.

הבווארים הגיעו למעמד הזה אחרי טיול בשמינית הגמר עם 2:6 בסיכום שני המשחקים נגד לאציו. באיירן ניצחה ב-18 מתוך 19 משחקיה האחרונים באלופות ואם לא תפסיד לפריז היא תהיה הקבוצה השנייה בהיסטוריה שרושמת 20 משחקים במפעל ללא הפסד אחרי שמנצ'סטר יונייטד עשתה זאת בין 2007 ל-2009.

מאמן באיירן מינכן האנזי פליק אמר לקראת המשחק: "זה משחק חדש ופריז היא קבוצה חדשה עם מאמן חדש, אבל חוץ מזה לא הרבה השתנה מהעונה שעברה. אנחנו צריכים להיות מאורגנים מאוד ולדעת לתפקד תחת לחץ. נצטרך להראות יותר ביטחון ונחישות בצד ההתקפי. לפריז סן ז'רמן יש הגנה חזקה ואיכות אדירה בהתקפה. מנואל נוייר היה נהדר בגמר של העונה שעברה, האם זה יהיה בראש של שחקני פריז סן ז'רמן? אני לא יודע".

בלם/מגן באיירן בנז'מן פבאר אמר: "לא דיברנו על המשחק בנבחרת כי היו לנו משחקים חשובים והיינו מרוכזים בהם. בשבילם זו יכולה להיות סוג של נקמה אחרי הגמר בעונה שעברה, אבל אנחנו מוכנים ורוצים לנצח בשני המשחקים". פבאר התייחס להיעדרות של רוברט לבנדובסקי ואמר: "זה לא משנה הרבה. הוא החלוץ הכי טוב בעולם, אבל עדיין יש לנו שחקנים טובים מאוד שיכולים למלא את המקום שלו. שופו מוטינג עשה עבודה טובה נגד לייפציג. ברור שלבנדובסקי חסר לנו, אבל נשחק כמו שאנחנו משחקים תמיד".

עוד בוואלה!

האנזי פליק: "לא ניקח שום סיכון עם החזרה של רוברט לבנדובסקי"

לכתבה המלאה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מחמיץ מול דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
יצליח לפצות על ההפסד ההוא מלפני 8 חודשים? ניימאר מעל אלאבה/רויטרס

פריז סן ז'רמן

בעוד שבאיירן מינכן מגיעה למשחק הזה במוראל חיובי אחרי ניצחון במשחק העונה על לייפציג, פריז מגיעה למפגש הזה במוראל שפוף אחרי הפסד במשחק עונה משלה נגד ליל, מה שעלה לה באובדן המקום הראשון. ניימאר, שהורחק באותו משחק, יחזור להרכב של פוצ'טינו, אלא שהמאמן הארגנטינאי יצטרך להתמודד עם שורה של חיסורים. לאנדרו פארדס מושעה, מרקו וראטי ואלסנדרו פלורנצי חולים ואילו חואן ברנאט, לאבין קורזאבה ומאורו איקרדי פצועים. אידריסה גיי ואנדר הררה נותרו הקשים האחוריים הזמינים של הקבוצה והחלק הקדמי יורכב כמובן מקיליאן אמבפה, ניימאר, אנחל די מריה ומואיז קן.

מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו אמר: "לכל קבוצה יש את המאפיינים שלה. באיירן קבוצה מאורגנת עם קו הגנתי גבוה. שחקני ההתקפה של באיירן יכולים לשנות את שווי המשקל ולעשות את השינוי. אסור לנו לאבד את הכדור באזורים מסוכנים". הארגנטינאי נשאל על החיסורים של לבנדובסקי וגנאברי ואמר: "גם לנו חסרים כמה שחקנים, כמו וראטי, איקרדי ואחרים. לכל הקבוצות חסרים שחקנים עכשיו והן צריכות להסתדר. כל המאמנים צריכים להסתגל אל המצב".

מרקיניוס אמר במסיבת העיתונאים: "כשהמשחקים הגדולים מגיעים אנחנו תמיד מלאי מוטיבציה. אנחנו עדיין צריכים להתכונן ולנתח את היריבה. נצטרך הופעה גדולה כדי לחזור הביתה עם ניצחון גדול. זה לא עניין של נקמה מהעונה שעברה, לכל משחק יש הסיפור שלו. אם חלק מאיתנו רוצים להשתמש בזה כדי להוסיף לעצמם מוטיבציה, אז למה לא?".

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully