וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנזי פליק: "לא ניקח שום סיכון עם החזרה של רוברט לבנדובסקי"

מאמן באיירן מינכן גילה סבלנות לחזרה של הפולני מהפציעה אחרי ה-0:1 על לייפציג ואמר: "לשחקנים יש מנטאליות מדהימה"

תקציר: ר.ב. לייפציג - באיירן מינכן 1:0/ספורט 1

באיירן מינכן עשתה אתמול (שבת) צעד גדול וחשוב לקראת הבטחת האליפות. הבווארים ניצחו 0:1 בחוץ את ר.ב. לייפציג והגדילו את הפער בפסגה לשבע נקודות. לאון גורצקה כבש את השער היחיד במשחק ה-39 וסידר לקבוצה של האנזי פליק ניצחון חשוב לפני המשחק מול פריז סן ז'רמן בליגת האלופות ביום רביעי.

האנזי פליק מאמן באיירן מינכן. רויטרס
האליפות כבר קרובה מאוד. פליק/רויטרס

מאמן באיירן האנזי פליק התייחס בסיום למצבו של רוברט לבנדובסקי הפצוע: "הוא לא יעשה כלום במשך שבוע עכשיו. אז הוא יתחיל בשיקום ונראה איך הדברים מתקדמים מיום ליום. אני לא יכול לקבוע מה התאריך בו יחזור, יש מומחים שיכריעו. לא ניקח שום סיכון איתו". על המשחק עצמו אמר פליק: "לייפציג הראתה למה היא בצמרת. ההתחלה שלנו הייתה איטית, אבל אחרי 20 דקות השתלטנו על המשחק והצלחנו לכבוש. במחצית השנייה לייפציג לחצה עלינו והיינו צריכים לסבול קצת. ברכות לשחקנים שלי, המנטאליות שלהם מדהימה. עשינו צעד חשוב לקראת הזכייה בתואר, אבל יש עוד שבעה משחקים ואסור לנו להירגע. שום דבר עדיין לא הוכרע".

שוער באיירן מנואל נוייר אמר: "לא אפשרנו ללייפציג להגיע למצבים במחצית הראשונה. במחצית השנייה היא שיחקה טוב יותר וגרמה לנו הרבה בעיות. היו לה כמה מצבים מסוכנים. עשינו צעד חשוב קדימה, אני מקווה שלא ניתן לתואר לחמוק מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully