וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל ניצחה 0:1 את פריז סן ז'רמן במשחק העונה ופתחה פער 3 נקודות בפסגה

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 15:59

שבועיים אחרי שהפסידה לה 3:0 בגביע, ג'ונתן דייויד (24) העניק לקבוצה של כריסטוף גאלטייה ניצחון ענק בפארק דה פראנס. ניימאר חזר להרכב והורחק בתוספת הזמן. מונאקו שלישית אחרי 0:4 על מץ

שחקן פריז סן ז'רמן ניימאר. רויטרס
חזר להרכב, הפסיד והורחק במשחק העונה. ניימאר/רויטרס

פגרת הנבחרות הסתיימה והיום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-31 בליגה הצרפתית שסיפק הפתעה גדולה במשחק העונה. ליל המפתיעה ניצחה 0:1 בחוץ את פריז סן ז'רמן ופתחה על פניה פער של שלוש נקודות בפסגה. מונאקו גברה 0:4 על מץ והתקרבה לשתי המוליכות. ליון סיימה ב-1:1 עם לאנס.

ג'ונתן דייויד ליל. רויטרס
הכריע את משחק העונה. ג'ונתן דייויד/רויטרס

פריז סן ז'רמן - ליל 1:0

לפני שבועיים פריז הביסה בקלות את ליל ועלתה על חשבונה לחצי גמר הגביע. לאחר מכן היא ניצחה בחוץ את ליון והדיחה אותה גם מהפסגה. הערב הגיעה הנקמה של ליל, שנחלה הפסד סנסציוני מול נים במחזור הקודם והתאוששה כמו גדולה בפארק דה פראנס. ניימאר חזר להרכב של פוצ'טינו יחד עם די מריה ואמבפה, אבל ג'ונתן דייויד החלוץ הקנדי של האורחים הכריע בדקה ה-24 עם בעיטה מקצה הרחבה. פוצ'טינו ערך ארבעה חילופים במחצית השנייה, אך ללא הועיל וניימאר המתוסכל גם הורחק בצהוב שני מטופש בתוספת הזמן. כעבור דקה גם טיאגו ג'אלו הורחק בצהוב שני. ליל שמרה על ה-0:1 שהעניק לה יתרון של 3 נקודות בפסגה ופתח לחלוטין את מאבק האליפות. זה היה הפסד הליגה השמיני (!) של פריז העונה, שתגיע במוראל שפוף למשחק מול באיירן באלופות בשבוע הבא. ליל יכולה לפנטז על אליפות ראשונה אחרי ניצחון חוץ ראשון בפריז מאז 1996.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קווין פולאנד שחקן מונאקו עם ססק פברגאס. רויטרס
שלוש נקודות קלילות. פברגאס ופולנד/רויטרס

מונאקו - מץ 0:4

בזמן שכולם מדברים על פריז סן ז'רמן, ליל וליון, מונאקו לא מוותרת וגם היא עדיין חזק במאבק האליפות. ססק פברגאס (50, פנדל) וקווין פולנד (52) כבשו צמד בזק, וויסאם בן ידר הוסיף צמד בדקות ה-77 ו-89 וזה הספיק בשביל להשאיר את שלוש הנקודות בנסיכות. ג'ון בוי האורח הורחק בדקה ה-88 אחרי שגרם לפנדל וראה צהוב שני. בעוד שלושה ימים שתי הקבוצות תפגנשה בשמינית גמר הגביע - שוב בסטאד לואי השני - ואולי שם התוצאה תהיה יותר מעודדת מבחינת מץ.

לאנס - ליון 1:1

משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון לליון, וגם ממנו היא יצאה בשין ועין. ג'ונתן קלאוס כבש ראשון (65), לוקאס פאקטה איזן (81) וגירד נקודה עבור רודי גרסיה ושחקניו, שפספסו צ'אנס גדול להתקרב לפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully