וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה קיבל מחמאה מווסטברוק והצהיר: "לא אשנה את סגנון המשחק שלי"

הישראלי מגיב לטענות שהוא לא לוקח על עצמו מספיק בהתקפה, מתוסכל מההפסד הדרמטי ומקבל פידבקים חיוביים מכוכב וושינגטון: "הוא משתפר מיום ליום, זה כל מה מה שאפשר לבקש". ב-NBC ניתחו את ההגנה שלו: "היה נראה שהוא עושה עבודה טובה על סיאקם, עד שההתעללות התחילה"

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ודני אבדיה חוו הלילה (בין שני לשלישי) עוד משחק מתסכל, הפעם בצורה קצת אחרת: בניגוד למשחקים האחרונים שברובם הובסו, הפעם הם הובילו ונראו דומיננטיים מול טורונטו, עד שנעלמו, שמטו יתרון של 19 נקודות במחצית השנייה והפסידו 103:101 משלשה דרמטית של גארי טרנט ג'וניור על הבאזר.

זה היה ההפסד הרביעי ברציפות של וושינגטון וה-14 שלהם ב-17 המשחקים האחרונים, אבל אבדיה היה אחת מנקודות האור של הקבוצה. הרוקי הישראלי סיים עם 12 נקודות (4 מ-10 מהשדה) ו-10 ריבאונדים (דאבל-דאבל שני העונה) וקיבל 40 דקות (שיא עונתי), כשהוא מציג יכולת טובה בהגנה ובהתקפה.

הגנתית, קיבל אבדיה את המשימה הלא פשוטה לשמור על כוכב היריבה פסקל סיאקם, מה שעבד לפרקים, ולפרקים אחרים הרבה פחות. התקפית, אבדיה צלף שתי שלשות משישה ניסיונות אחרי רצף של משחקים פחות טובים בכל הנוגע לקליעה מחוץ לקשת.

"זו העונה הראשונה שלו והוא עדיין לומד. זו שנה אחרת בשביל כולם, במיוחד בשבילו, אבל הוא משתפר ככל שהעונה מתקדמת, וזה כל מה שאפשר לבקש ממנו", החמיא ראסל ווסטברוק לאבדיה. "הוא מבין לאט לאט מה טוב בשבילו ובשביל הגוף שלו, ועושה עבודה נהדרת בתחום הזה".

שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ראסל ווסטברוק. Julio Aguilar, GettyImages
מרוצה ממנו. ווסטברוק עם אבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

ברשת NBC ניתחו את המשחק המשופר של אבדיה, ציינו לטובה את השלשות שלו ("סקוט ברוקס ממשיך לטעון שהשלשות הפנויות של השחקנים שלו ייכנסו מתישהו. היום זה קרה בזכות ברטאנס ואבדיה") והתייחסו גם למשימה ההגנתית שהישראלי קיבל. "הוויזארדס הפקידו את מלאכת השמירה על סיאקם על אבדיה, ובתחילת המשחק נראה היה שהיה עושה עבודה טובה. אבל אחר כך סיאקם מצא את הקצב שלו ובסופו של דבר אמלל את הוויזארדס מתחת לסלים, עם 10 סלים בצבע".

גם אבדיה עצמו התראיין בסיום, וניתח את איבוד היתרון בסיום וההפסד המתסכל. "הם היו יותר אגרסיביים בהגנה ברבע האחרון, אבל אני חושב שאנחנו קצת נרגענו. הפסקנו להיות אגרסיביים, לא הגענו לטבעת וזה השפיע עלינו. כולנו החטאנו זריקות והם יצאו לריצה. לא היינו שם הגנתית בדקות האחרונות, אבל מה כבר אפשר לעשות?"

על ההגנה על סיאקם אמר אבדיה: "זה הרגיש טוב. אני מנסה לקחת על עצמי אתגרים מדי משחק, בשבילי לשמור על השחקן הכי טוב אצל היריבה זה כבוד. אני נלחם ואמשיך לעשות זאת".

עוד בוואלה!

אכזרי: 12 נקודות ו-10 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון הפסידה לטורונטו על הבאזר

לכתבה המלאה
פסקל סיאקם, טורונטו ראפטורס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Chris O'Meara, AP
נהנה מהאתגר. אבדיה מול סיאקם/AP, Chris O'Meara

על הנגיעות שלו בכדור בהתקפה והניסיונות ליצור מהלכים, מה שלא קורה לעתים קרובות העונה: "אני מרגיש שאני משתפר. החברים לקבוצה יותר ויותר סומכים עליי לייצר מהלכים. אני אוהב לשחק בשביל אחרים, ותמיד אמסור את המסירה שתפנה את החבר שלי לקבוצה. ככה אני משחק, ככה הורגלתי לשחק מאז שאני ילד, זה הסגנון שלי ולא אשתנה. זה אני. אני אוהב לשחק יחד, אני אוהב למסור, לקבל החלטות, לסדר לחברים זריקות קלות. אני נהנה מזה".

על הקשיים שלו העונה: "אני לא משתמש בתירוצים מתחילת העונה הזו. אני מכיר את עצמי והמאמנים עושים עבודה טובה מאוד בלגרום לי להבין את השיטה, את החוקים ב-NBA, את הסגנון. אני מבין את זה יותר ויותר עם כל משחק שעובר. גם כשיש לי משחקים רעים, כולם רוצים שאצליח, ואני מכבד את זה. זה עוזר לי. אני מרגיש שאני משתלב די טוב, אני עוזר לקבוצה כמה שאני יכול בדברים שאני טוב בהם".

על השיפור במספרי הריבאונד שלו: "אני ריבאונדר טוב, וזה חלק מהניסיון להיות יותר אגרסיבי במשחקים. לפעמים אני אוהב לקחת את הריבאונד ולדחוף את הכדור קדימה בעצמי, ולפעמים אני לוקח ריבאונד ונותן את הכדור לראס. אני מנסה לקרוא את המצבים הכי טוב שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully