וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזרי: 12 נקודות ו-10 ריבאונדים לאבדיה, וושינגטון הפסידה לטורונטו על הבאזר

הישראלי הופקד על פסקל סיאקם בהגנה, הציג יכולת טובה בהתקפה ורשם דאבל-דאבל שני העונה, אבל ראה את הוויזארדס שומטים יתרון 19 במחצית השנייה ונכנעים 103:101 לראפטורס בחוץ, אחרי שלשה של גארי טרנט ג'וניור בשניית הסיום. עוד טריפל דאבל לווסטברוק

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לילה חמוץ-מתוק לדני אבדיה. הרוקי הישראלי רשם הלילה (בין שני לשלישי) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בתקופה האחרונה, אבל העונה המתסכלת של וושינגטון נמשכה עם הפסד 103:101 לטורונטו, משלשה של הקנדים על הבאזר. בעקבות ההפסד, ירדו הוויזארדס למאזן של 32 הפסדים לעומת 17 ניצחונות והשלימו הפסד 15 ב-18 המשחקים האחרונים, כולל ארבעה רצופים.

אבדיה שוב קיבל שלל הזדמנויות ודקות, על רקע היעדרותם של רוי האצ'ימורה ובראדלי ביל הפצועים. הוא סיים את המשחק עם דאבל-דאבל שני העונה שכלל 12 נקודות (4 מ-10 מהשדה, 2 מ-6 מהשלוש ו-2 מ-2 מהעונשין), 10 ריבאונדים וגם אסיסט, חטיפה ועבירה אחת ב-40 דקות (הכי הרבה שלו העונה). הרוקי הישראלי הציג יכולת משופרת בשני צידי המגרש: בהגנה, הוא הופקד במשך דקות רבות על פסקל סיאקם, הכוכב של היריבה, ועשה זאת בהצלחה לפרקים, בעיקר במחצית הראשונה. בהתקפה, הוא צלף פעמיים מחוץ לקשת אחרי שורה של משחקים פחות טובים בקטגוריה הזו.

פסקל סיאקם, טורונטו ראפטורס, נשמר על ידי דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Chris O'Meara, AP
קיבל שוב משימה הגנתית מאתגרת. אבדיה מול סיאקם/AP, Chris O'Meara
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Chris O'Meara, AP
והיה גם דאנק חביב במתפרצת/AP, Chris O'Meara

המשחק נפתח במומנטום של וושינגטון, שנראית כמי שמנצלת את הסגל החסר מאוד של הראפטורס, שהתייצבו למשחק ללא קייל לאורי, פרד ואנווליט, רודני הוד ופט מקו. אבדיה פתח את המשחק עם הגנה טובה והפגין ביטחון בהתקפה, כשצלף את הזריקה הראשונה שלו מהשלוש ועזר לוושינגטון לפתוח פער דו ספרתי במחצית הראשונה.

גם בתחילת המחצית השנייה נראה היה שהוויזארדס סוף סוף ירשמו ניצחון משכנע. ראסל ווסטברוק המשיך להריץ את הקבוצה בצורה טובה, אבדיה הוסיף דאנק יפה במתפרצת והיתרון צמח בשיאו ל-19 נקודות. אלא שאז הוויזארדס הורידו הילוך, ובעיקר איבדו את עצמם בהתקפה. הם החטיאו 13 שלשות ברציפות, וראו איך ראפטורס נוגסים לאט לאט בהפרש, הרבה בזכות פסקל סיאקם שהוויזארדס ואבדיה כבר לא מצאו לו תשובות.

המהפך הושלם בדקות הסיום, וגם שלשה גדולה של ווסטברוק שהחזירה את היתרון לצד של וושינגטון כשנותרו 40 שניות על השעון, התבררה כלא מספקת. הוויזארדס היו יכולים להכריע את המשחק אבל ראול נטו החטיא כשנותרו חמש שניות לסיום, וגארי טרנט ג'וניור נעץ שלשה מכריעה על הבאזר אחרי בלבול בהגנה של האורחים, שנתנה לראפטורס ניצחון שני רצוף.

שחקני טורונטו ראפטורס חוגגים את שלשת הניצחון של גארי טרנט ג'וניור. Chris O'Meara, AP
איזו דרמה. טורונטו חוגגת את סל הניצחון/AP, Chris O'Meara
שחקני וושינגטון וויזארדס דני אבדיה, ראסל ווסטברוק. Julio Aguilar, GettyImages
חגגו מוקדם מדי. ווסטברוק ואבדיה/GettyImages, Julio Aguilar

סיאקם הוביל את המנצחת עם 22 נקודות (10 מ-16 מהשדה), מלאכי פלין וגיבור המשחק גארי טרנט ג'ונויור הוסיפו 16 כל אחד ודיאנדרה במברי תרם 15 לקנדים. מנגד, ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל תשיעי ב-13 המשחקים האחרונים עם 23 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, אבל זה שוב הסתיים בהפסד של הקבוצה שלו. דאוויס ברטאנס וגריסון מתיוז הוסיפו 17 כל אחד, וגם אלכס לן הגיע למספר נקודות דו ספרתי עם 13, לצד 8 ריבאונדים. בלילה שבין רביעי לחמישי תמשיך וושינגטון את מסע משחקי החוץ כשתתארח אצל אורלנדו המתחדשת, בתקווה ששם רצף ההפסדים ייקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully