וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תפתח במו"מ עם דמבלה "המבוקש", ויאדוליד זועמת: "בושה, נשדדנו"

גיבור הניצחון הדרמטי סחט מחמאות ומחוזר ביבשת, ברצלונה מקווה להשאירו, קומאן מחמיא: "הוא עבר מהפך". היריבה זעמה על השיפוט, וגם: נאום המוטיבציה של מסי

שחקן ברצלונה עוסמאן דמבלה. David S. Bustamante, GettyImages
"ברגע שהוא החל לשחק כל שבוע זה היה ברור שהוא יביא תוצרת". דמבלה/GettyImages, David S. Bustamante

שביעות רצון ניכרה אמש (שני) על פני שחקני ברצלונה לאחר שהקטלאנים ניצחו 0:1 את ויאדוליד, בקושי רב. הקבוצה של רונאלד קומאן הפעילה לחץ על שערה של קבוצת התחתית, שעלתה ללא שון וייסמן הפצוע. למרות שהגיע לאינספור הזדמנויות לא הצליחה ברצלונה להמיר את יתרונה הברור במגרש ליתרון בלוח התוצאות ושחקניה נראו יותר ויותר לחוצים כל שנקפו הדקות.

החלטה מעט מחמירה של השופט להרחיק את אוסקר פלאנו לאחר עבירה מאחור על דמבלה גרמה לשחקני ברצלונה להפעיל לחץ כבד יותר על שער היריבה, עד שלבסוף הגיע עוסמאן דמבלה עם שער בדקה ה-89 וקירב את בארסה לפסגה עד כדי מרחק של נקודה אחת בלבד. ויאדוליד פספסה נקודת חוץ יקרה והיא רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
במחזור הבא יפגוש את ריאל מדריד. קומאן/רויטרס

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן אמר בסיום: "הייתי מצפה למשחק טוב יותר מהשחקנים שלי. נכשלנו במטרים האחרונים מול השער, אבל זה יכול לקרות לפעמים. חיפשנו את הניצחון ועשינו הכול כדי להשיג אותו, והשגנו אותו בסופו של דבר. זה היה ניצחון מאוד חשוב הערב. התקרבנו עד כדי נקודה בלבד מאתלטיקו ואנחנו מעל ריאל בטבלה". על הקלאסיקו מול ריאל מדריד: "יש עוד שמונה ימים. אנחנו יודעים שאנחנו נצטרך להיות במיטבנו ולהגיע מרוכזים. חשוב לנו מאוד להשיג תוצאה טובה, אבל המשחק הזה לא יכריע את האליפות".

בלם ברצלונה קלמון לנגלה אמר בסיום: "המשחק הזה הוא הוכחה לכמה קשה הליגה הספרדית. בכול משחק צריך להילחם כדי לנצח. היו לנו הרבה מצבים במהלך המשחק, ולשמחתנו עוסמאן דמבלה הגיע וכבש את השער החשוב. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד כי נשאר לנו עוד הרבה מה לעשות". על כובש שער הניצחון עוסמאן דמבלה אמר הבלם הצרפתי: "אתם מופתעים? אני לא. ברגע שהוא חזר לכושר משחק והחל לשחק כל שבוע זה היה ברור שהוא יביא תוצרת".

גם קומאן החמיא לדמבלה ואמר ש"הוא שחקן מפתח אצלנו, ואני מקווה מאוד שיחתום על חוזה חדש ויישאר במועדון. השדרוג שלו? זה בזכות המהפך הפיזי שעבר, והיכולת שלו לשחק כל כך הרבה משחקים בזמן קצר".

לפי פבריציו רומאנו, ברצלונה תפתח בקרוב במו"מ עם דמבלה ותציע לו חוזה חדש. אחת המטרות של הנשיא ז'ואן לאפורטה היא להשאיר את דמבלה, אותו הוא מעריך מאוד. לפי רומאנו, "הרבה מועדונים מעוניינים בדמבלה אם לא יגיע לסיכום עם ברצלונה, אבל ברצלונה תתן דחיפה בעניין הזה בשבועות הקרובים".

בברצלונה החמיאו גם לליאו מסי, שגילה מנהיגות ונשא נאום מוטיבציה במחצית, שחלקו תועד על ידי המצלמות. "אנחנו חייבים להעביר הילוך. לא צריך להשתגע, אבל צריך להעלות את הקצב. אם לא, זה יתחיל להסתבך", נראה מסי אומר לחבריו.

עוד בוואלה! ספורט

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את ויאדוליד משער בדקה ה-90 של דמבלה

לכתבה המלאה
רובן אלקראס שחקן ריאל ויאדוליד. רויטרס
כעס בויאדוליד על השיפוט/רויטרס

בויאדוליד מנגד, זעמו על השיפוט. לטענת שחקני ואנשי המפסידה ההרחקה של פלאנו הייתה לא מוצדקת, ובנוסף טענו כי הגיע להם פנדל, שלא נשרק. גם ראש העיר של ויאדוליד אוסקר פואנטה התייחס למקרה ולא חסך בביקורות: "איפה הבושה? נשדדנו שוב. זה בושה וזה לא נתפס. בדקה ה-80, שמרנו על 0:0. היו על המגרש 11 גיבורים בלבן-סגול. כמה חוסר הגינות".

"זו גניבה, פשוט בושה", צייץ בסיום המשחק ראש העיר של ויאדוליד, "כמה חבל, אני חושב שהשופט צריך ללכת לחדר ההלבשה של בארסה ולברך אותם, הם כמעט שלא ניצחו, בלי העבודה הנהדרת שלו הם לא יכלו להשלים את המשימה". נאצ'ו, שחקן ויאדוליד, אמר: "אם הם רוצים להעיר את מירוץ האליפות, שיגידו לנו. האדום לפלאנו הוא צהוב, פתאום הם הפכו לעיוורים כשהיה לנו פנדל, למרות שגם אלבה הודה שפגע לו ביד".

שחקן ויאדוליד ג'ורדי מאסיפ: "אנחנו יוצאים מפה עם טעם חמוץ-מתוק בפה. החזקנו את ברצלונה ומנענו ממנה להבקיע, היו לנו הזדמנויות ובסוף הם הצליחו להבקיע שער ניצחון - וזה כואב לנו מאוד. מבחינתי ההחלטה הייתה קפדנית מידי. עמדתי קרוב לאירוע, אבל לא אוסיף יותר".

פרנקי דה יונג שחקן ברצלונה מאוכזב. רויטרס
דייק במאה אחוז ממסירותיו מול ויאדוליד. דה יונג/רויטרס

המספרים

* ברצלונה לא הפסידה 18 משחקים ברציפות בלה-ליגה מאז דצמבר 2020, אז הפסידה לקאדיס. מדובר ברצף הארוך ביותר העונה ללא הפסד לקבוצה בחמשת הליגה הבכירות.

* פרנקי דה יונג השלים 52 מסירות מוצלחות מתוך 52 - 100 אחוזי הצלחה. 30 מתוך המסירות הללו היו בשטח היריב, כשאחת מהן הייתה מסירת מפתח שהובילה לשער הניצחון.

* שחקני ברצלונה פגשו העונה את קורת או משקוף השער 29 פעמים. גם כאן מדובר בנתון הכי גבוה בחמשת הליגות הבכירות (ריאל מדריד שנייה עם 28 קורות או משקופים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully