וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:1 את ויאדוליד משער בדקה ה-90 של דמבלה

הצרפתי בעט מהאוויר פנימה וסידר לקבוצה של רונאלד קומאן ניצחון ליגה שישי ברציפות ופער נקודה בלבד מאתלטיקו מדריד. אוסקר פלאנו הורחק באדום מחמיר מאוד (79)

עוסמאן דמבלה חוגג שער ניצחון, ברצלונה. רויטרס
שער ניצחון ששווה זהב. דמבלה/רויטרס

גם כשהיא לא מרשימה בחודשים האחרונים ברצלונה מצליחה למצוא את הדרך לנצח. זה קרה לה בגביע עם כמה דרמות גדולות והערב (שני) היא הצליחה לעשות את זה גם מול ריאל ויאדוליד במסגרת המחזור ה-29 בלה ליגה. שער של עוסמאן דמבלה בדקה ה-90 סידר לקטאלנים ניצחון שישי ברציפות בליגה עם 0:1. בארסה שיפרה את מאזנה ל-65 נקודות קצת פחות מחמישה ימים לפני הקלאסיקו במדריד ומפגרת בנקודה אחת בלבד אחרי אתלטיקו מדריד כשהיא מקדימה בשתיים את ריאל.

ברצלונה שיחקה לא טוב במיוחד, לא הגיעה ליותר מדי מצבים וגם כשהגיעה לכאלה, ג'ורדי מאסיפ הטוב הצליח לבלום אותה ולתסכל את החלוצים שלה. בנוסף, ההגנה של בארסה לא הייתה במיטבה ואפשרה לריאל ויאדוליד להגיע לכמה מצבים מסוכנים שרק במזל מבחינתה לא נגמרו בשער. האורחת גם ספק קופחה כשנגיעת יד של ג'ורדי אלבה ברחבה לא סידרה להם פנדל ובכרטיס אדום מחמיר במיוחד שנשלף לאוסקר פלאנו בדקה ה-79. בסופו של דבר עוסמאן דמבלה, כאמור, עשה את ההבדל והרגיע את ברצלונה לקראת הקלאסיקו ביום ראשון.

רובן אלקראס שחקן ריאל ויאדוליד. רויטרס
הפסד כואב מאוד. אלקראס/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: כמעט ויאדוליד עולה ליתרון מפתיע, אבל נגיחה נהדרת של קנאן קודרו פגעה במשקוף של ברצלונה.

דקה 16: ליאונל מסי בעט כדור חופשי מ-22 מטר, זה היה די מסוכן, אבל לא מספיק מדויק והלך החוצה.

דקה 45+1: פדרי בעט מ-20 מטר לא רע בכלל, אבל ג'ורדי מאסיפ הצליח להגיב טוב והדף לקרן ומשם הוא הצליח לקלוט.

דקה 57: הזדמנות מסוכנת לוויאדוליד. לוקאס אולסה הבלם פרץ קדימה, חלף על פני שני שחקנים ומצד שמאל של הרחבה בעט אל הרשת החיצונית.

דקה 59: מסי הכניס כדור עומק אל דמבלה, שפרץ מימין ובעט אל הפינה הרחוקה, מאסיפ הדף עד גריזמן, שנגח החוצה.

דקה 79: כרטיס אדום! אוסקר פלאנו הכשיל מאחור את עוסמאן דמבלה וספג כרטיס אדום ישיר. השופט החמיר מאוד עם פלאנו ונראה שגם צהוב היה יכול להספיק

דקה 90: שער! והנה מגיע מה שנראה כמו שער הניצחון של ברצלונה. פרנקי דה יונג הגביה מימין, רונאלד אראוחו נגח לעבר עוסמאן דמבלה, שבעט משמאל ומהאוויר אל הפינה הקרובה את ה-0:1. זה אמור להשאיר את שלוש הנקודות בבית

עוד בוואלה!

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את אייבר ועלתה למקום השני

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully