וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד קורסת, בברצלונה כבר חוגגים: "תלויים בעצמנו"

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 6:39

הקטלאנים יקזזו את הפער לנקודה אם ינצחו את ויאדוליד (22:00), בספרד נערכים לקרב משולש ובאתלטיקו בוכים על השיפוט, קוקה: " השער של אקוניה היה צריך להיפסל". סוארס ויורנטה יחמיצו את המשחק הבא נגד בטיס

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על ברייטון/ספורט 1

ההפסד של אתלטיקו מדריד אמש (ראשון) 1:0 בסביליה, פתח לחלוטין את מאבק האליפות בספרד והכניס לטירוף את ברצלונה וריאל מדריד שביום שבת ייפגשו ביניהן לקלאסיקו השני העונה. אלא שעוד לפני כן בארסה תארח הערב (22:00) את ויאדוליד במשחק שניצחון בו יצמק את הפער מהפסגה לנקודה בלבד ויעמיד את הקטלאנים במצב שבו הם תלויים בעצמם, אך יצטרכו לנצח בביתם גם את אתלטיקו מדריד ארבעה מחזורים לסיום העונה.

לואיס סוארס שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
יאבד את האליפות לאקסית שלו? סוארס מתוסכל/רויטרס

עד כמה מדהים הקאמבק של ברצלונה? ב-29 בדצמבר אחרי ה-1:1 הביתי של הקטלאנים מול אייבר, הפער מאתלטיקו מדריד המוליכה עמד על 11 נקודות. אלא שלאחר התיקו הזה הקטלאנים ניצחו ב-12 מתוך 13 משחקי הליגה האחרונים שלהם ונגסו כמעט בכל הפער.

ומה היה לאתלטיקו מדריד להגיד אחרי ההפסד הזה? קוקה הקפטן קיטר על השיפוט וטען שהשער של אקוניה מסביליה היה צריך להיפסל: "הייתה נגיעת יד ברורה במהלך השער (של אוקמפוס). אקוניה גם היה צריך לקבל צהוב שני. אנחנו חייבים להילחם נגד הכול, אבל אנחנו עדיין תלויים בעצמנו וזה הכי חשוב".

אתלטיקו תנסה לחזור למסלול הניצחונות, אבל יש לה בעיה קשה לקראת המחזור הבא שבו היא תתארח אצל בטיס בעוד שבוע. לואיס סוארס ומרקוס יורנטה, שני הכובשים המצטיינים של הקבוצה קיבלו צהוב חמישי ויחמיצו את המשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully