וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "אני מצפה מהשחקנים להיות מוכנים, לא הגיע לנו לנצח"

4.4.2021 / 23:31

מאמן מכבי תל אביב הודה כי שחקניו לא נלחמו מספיק במהלך ההפסד 74:67 מול וילרבאן: "חלק מהשחקנים צריכים לשחק טוב יותר"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
"אני מצפה מכל השחקנים להיות מוכנים". ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) עוד נתון שלילי בעונת היורוליג העגומה שעוברת עליה, כשהפסידה בבית לקבוצה צרפתית לראשונה מאז 1997. השחקנים של יאניס ספרופולוס פתחו דווקא לא רע את משחק ההשלמה מהמחזור ה-30 מול וילרבאן, אך נרדמה ואיפשרה לאורחת להשתלט על המשחק ככל שנקפו הדקות. האקס נוריס קול ניצח על המהפך של הצרפתים, שהנחילו למכבי תל אביב הפסד ביתי שמיני העונה ו-19 בסך הכול.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "נלחמנו רק ברבע הראשון ובסוף המשחק כך שברור שהיריבה תנצח כי הם שלטו במשחק. ברגע שז'יז'יץ' עשה את העבירה השנייה החלטתי לשמור עליו ושיחקנו עם גבוה אחד בלבד וזאת הייתה בעיה כי לא הגנו על הטבעת כמו בפתיחת המשחק. לא הייתה לנו האנרגיה באופן עקבי, וזאת הסיבה שלא שיחקנו מספיק טוב. החטאנו זריקות פנויות, כמה סלים קלים שנתנו בהתקפה, לא הגיע לנו לנצח".

היווני המשיך: "אני מצפה מכל השחקנים להיות מוכנים, והם צריכים לעשות את הדברים שאנחנו מתאמנים עליהם, והם צריכים לדעת מה לעשות בהגנה ובהתקפה, כל השחקנים יכולים לעזור לקבוצה בלוח המשחקים הצפוף שיש לנו. חלק מהשחקנים צריכים לשחק טוב יותר. מוקדם מדי לדבר על העונה הבאה, נצטרך לסיים את המשחקים האלה, יש לנו גמר גביע ולשחק על האליפות".

מאמן וילרבאן טי. ג'יי. פארקר. דני מרון
מרוצה מהלחימה של שחקניו. מאמן וילרבאן טי. ג'יי. פארקר/דני מרון

מאמן וילרבאן טי. ג'יי. פארקר: "עשינו עבודה טובה בכללי, השחקנים נלחמו טוב, מה שאני אזכור מהמשחק הזה זה המלחמה על הריבאונד, כל הכדורים של ה-50-50 שגורמים לנצח משחקים נגד מכבי תל אביב.
נוריס התרגש להגיע לכאן, הוא הגו טו גאיי שלנו, הדבר הכי חשוב זה המלחמה. הדבר החשוב שלנו זה להשתפר בכל עונה, שנה שעברה ניצחנו 10 משחקים והשנה כבר 13, אנחנו בונים קבוצה ורוצים לעשות קבוצה שתילחם על הטופ 8".

מימין: מתן סולימן, טל אסולין, סימה מזרחי וגיא בירגזלץ, בהיכל מנורה מבטחים. באדיבות המרכז הרפואי לגליל אישור לפרסום ללא תשלום,
מתן סולימן, טל אסולין, סימה מזרחי וגיא בירגזלץ בהיכל מנורה מבטחים/באדיבות המרכז הרפואי לגליל אישור לפרסום ללא תשלום

כאות הוקרה על העבודה המאומצת בתקופת הקורונה בשנה האחרונה, הזמין מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב את עובדי המרכז הרפואי לגליל. למשחק הגיעו 25 עובדות ועובדים, שנהנו מכיבוד כיד המלך וישיבה במתחם ה-VIP. במהלך המשחק בירך הכרוז את הצוותים, תוך שהדגיש כי בתקופת הקורונה פתח ביה"ח מחלקות קורונה רבות וטיפל במאות רבות של חולים. בתום דבריו כיבדו אלפי האוהדים את הצוותים במחיאות כפיים סוערות. סגן מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג, הודה למנהל קשרי חוץ וקהילה, דורון ג'מצ'י, ולמנהל הקבוצה, עמי ביטון, על המחווה המקסימה והאירוח המושלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully