וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הבלמים כבשו, מארסיי ניצחה 0:2 את דיז'ון האומללה

נגיחות של באלרדי ואלברו העניקו לסמפאולי ניצחון בית שלישי ברציפות, והפער מהמקום החמישי צומק לנקודה. ראן חילצה 2:2 בריימס, סנט אטיין התרחקה מהתחתית

תקציר: צפו בפריז סן ז'רמן מביסה 0:3 את ליל בגביע, צמד לקיליאן אמבפה/ספורט 1

אחרי חילופי המקומות בפסגה בעקבות ניצחונה של ליל בפריז, המחזור ה-31 בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם 0:2 ביתי של מארסיי השישית על דיז'ון האומללה שקבורה במקום האחרון. ראן חילצה 2:2 מול ריימס, ניס המשיכה בתקופה הטובה שלה עם 1:2 בחוץ על נאנט שנותרה מתחת לקו האדום, וסנט אטיין התרחקה מהתחתית עם 0:2 בנים.

לאונרדו באלרדי שחקן מארסיי. Daniel Cole, AP
הבלמים היו אחראים גם על מלאכת ההבקעה. לאונרדו באלרדי/AP, Daniel Cole

מארסיי - דיז'ון 0:2

ניצחון שלישי רצוף לחורחה סמפאולי בסטאד ולודרום, ומארסיי שוב רק נקודה מהמקום החמישי. שני הבלמים העניקו למארחת את שלוש הנקודות: לאונרדו באלרדי הארגנטינאי נגח לרשת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי קרן של דימיטרי פאייה, ואלברו גונסאלס הספרדי נגח את השני בדקה ה-79 אחרי כדור חופשי של פאייה. לשניהם היה זה שער ליגה שני העונה. דיז'ון, שק החבטות של הליגה הצרפתית, רשמה הפסד 11 ברציפות ומתקרבת לירידה רשמית.

עוד בוואלה!

ליל ניצחה 0:1 את פריז סן ז'רמן במשחק העונה ופתחה פער 3 נקודות בפסגה

לכתבה המלאה
סרו גיראסי שחקן ראן. Fran Santiago, GettyImages
הבקיע את כל שבעת השערים שלו העונה במשחקי חוץ. סרו גיראסי/GettyImages, Fran Santiago

ריימס - ראן 2:2

הקבוצה שסיימה שלישית בעונה שעברה לא הצליחה להשיג ניצחון שלישי רצוף, ולבסוף חילצה נקודה אחרי 30 דקות מותחות בסיום. בשעה הראשונה לא נכבשו שערים, אבל אז בולאי דיה העלה את ריימס ליתרון. סרו גיראסי השווה בפנדל בדקה ה-75, גילן קונאן החזיר את היתרון למארחת בדקה ה-81, אבל גיראסי שוב השווה בחלוף שתי דקות, כאשר פרדראג ראיקוביץ' טען לעבירה עליו וקיבל צהוב. מורטו קסאמה מריימס הורחק בדקה ה-85.

אלבן לאפון שוער נאנט. John Berry, GettyImages
נאנט בסכנת ירידה מוחשית. אלבן לאפון/GettyImages, John Berry

נאנט - ניס 2:1

קספר דולברג חזר חד מסיבוב ההופעות המוצלח של דנמרק, ואחרי הצמד במדי הנבחרת ב-0:8 מול מולדובה, כבש פעמיים גם במדי ניס ושבר בצורת של כמעט חצי שנה. השופטת סטפני פרפאר העניקה פנדל לאורחת בדקה ה-11 ודולברג הכניע את אלבן לאפון, לפני שהשלים צמד בריבאונד בדקה ה-29. עבדולאי טורה צימק בחלוף שלוש דקות, אבל נאנט לא הצליחה להשוות ונותרה מתחת לקו האדום - מרחק נקודה מהמבחנים וארבע מחוף מבטחים.

נים - סנט אטיין 2:0

מאז אוגוסט 1997, אז עוד בליגה השנייה, לא הצליחה נים לנצח את סנט אטיין במסגרת של ליגה, וגם הפעם זה לא קרה. הירוקים פתחו פער של שבע נקודות מהיריבה שנמצאת כרגע במקום המוליך למבחנים, אחרי טיל של ווהבי חאזרי בדקה ה-23 ושער יפה אפילו יותר של דניס בואנגה בדקה ה-66. השוער השלישי אטיין גרין, בהופעת הבכורה שלו בליג 1, עצר פנדל של רנו ריפאר בדקה ה-87 ומנע מנים לחזור.

משחקים נוספים

אנז'ה - מונפלייה 1:1
לאנז'ה: סטפן בהוקן (72). למונפלייה: סטפי מאבידידי (47)

בורדו - שטרסבורג 3:2
לבורדו: פול בייס (36), הוואנג אוי-ג'ו (45 בפנדל). לשטרסבורג: לאמין קונה (6), חביב דיאלו (21), לודוביק אז'ורק (30 בפנדל)

לוריין - ברסט 0:1
ללוריין: לורן אברז'ל (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully