וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה בביתה 74:67 לוילרבאן

הקבוצה של ספרופולוס שוב שמטה יתרון דו ספרתי ורשמה הפסד ביתי ראשון מאז 1997 לקבוצה צרפתית. האקס נוריס קול (17) להט

שחקן מכבי תל אביב אלייז'ה בריאנט. דני מרון
מכבי תל אביב עם הפסד ביתי ראשון ליריבה צרפתית מאז 1997. בריאנט/דני מרון

מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) עוד מפלה בעונת היורוליג הקשה שהיא עוברת כשהפסידה בביתה 74:67 לוילרבאן. אלופת ישראל לא הפסידה בביתה לקבוצה צרפתית מאז 1997, אז זה היה מול לימוז', וכעת הקבוצה של טי. ג'יי פארקר עושה זאת לתל אביביים, 24 שנים לאחר מכן. דראגן בנדר הוליך את קלעי הצהובים עם 15 ו-8 ריבאונדים.

הקבוצה של יאניס ספרופולוס פתחה היטב את המשחק ועלתה ליתרון דו ספרתי על סף סיום הרבע הראשון, אך הצרפתים השתפרו ככל שהתקדם המשחק בעוד המאחרת נעלמה. נוריס קול היה מצוין נגד קבוצתו לשעבר, והאורחת ברחה ברבע הרביעי ליתרון דו ספרתי. מכבי תל אביב הפעילה לחץ בדקות הסיום והורידה את ההפרש למינוס שלוש בלבד, אך לא יותר מכך. הפסד ביתי שמיני העונה לשחקנים של ספרופולוס, שינסו לתקן את הרושם במשחק השלמה נוסף שייערך בשבוע הבא מול נועלת הטבלה חימקי מוסקבה.

קלעו למכבי תל אביב: דראגן בנדר 15 נקודות ו-8 ריבאונדים, סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי 14 כ"א, אנטה ז'יז'יץ' 12 ו-8 ריב', כריס ג'ונס 6, אלייז'ה בריאנט 5, טי. ג'יי. קליין 1.

קלעו לוילרבאן: נוריס קול 17, גרשון יאבוזלה (10 ריב') ואנטונין דיו 9 כ"א, דויד לייטי 7, מוסטפה פאל (8 ריב'), איסמעל באקו (8 ריב') ופול לאקומב 6 כ"א, דריק וולטון ג'וניור ואמין נואה 5 כ"א, שארל קאהודי 4.

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
הצהובים פתחו היטב, אך שוב שמטו יתרון דו ספרתי בדרך להפסד. ז'יז'יץ'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה היטב ועלתה ל-0:7 מהיר, אך הצרפתים לא נבהלו, הגיבו בריצת 2:10 ונטלו את ההובלה. מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס לא אהב את הקאמבק של האורחת, והזעיק פסק זמן ממנו חזרו שחקניו באנרגיות אחרות. סקוטי ווילבקין קלע ברבע הראשון יותר ממה שקלע בכל המשחק מול הכוכב האדום ומכבי תל אביב ירדה לקראת הרבע השני ביתרון 14:22.

רבע 2:

האורחת פתחה את הרבע השני עם 1:7 ונצמדה למקומיים. בנדר העיר את חבריו עם דאנק, כשעל הדרך סחט הקרואטי גם עבירה והלך לעוד זריקת בונוס מהקו. קליין קלע נקודות בכורה ביורוליג, אך וילרבאן שוב חזרה למשחק והפכה הודות לאקס המארחת נוריס קול. שלשה של גרשון יאבוזלה קבעה 32:36 לאורחת, וספרופולוס שוב ביקש פסק זמן. במחצית הוליכו הצרפתים 34:37.

שחקן וילרבאן נוריס קול מול שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. דני מרון
הוביל את וילרבאן. נוריס קול מול ווילבקין/דני מרון

רבע 3:

האקס נוריס קול המשיך לעשות נזק לקבוצתו לשעבר והעלה אותה ל-41:47. ווילבקין העלה את מאזן הנקודות שלו ל-11 וצימק מעט, אך דיו קבע 43:50 לאורחת. המארחת ניסתה ללכת פנימה לז'יז'יץ' אך שחקני וילרבאן היו מוכנים לכך, הביאו שמירה כפולה על הקרואטי הענק והצליחו להגדיל את יתרונם במהלך הרבע. 48:57 לצרפתים לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

היתרון של האורחת הגיע לפער דו ספרתי בהובלת נוריס קול המצוין, כשבצד השני דראגן בנדר היה האיש שהשאיר את הקבוצה של ספרופולוס במשחק. נוריס קול הנהדר מצא את פאל להטבעה שקבעה 60:70, ומכבי תל אביב נראתה אובדת עצות. המארחת עברה להפעיל לחץ על כל המגרש, מה שהוביל לריצת 0:7 מקומית שקבעה 67:70 בלבד לצרפתים, 43 שניות לסיום. ריבאונד התקפה גדול של פאל ונקודות שלו יחד עם איבוד של המארחת בהתקפה שלאחר מכן סגרו עניין. 67:74 לוילרבאן בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully