וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: סנטיאגו אוקמפוס עשוי לסייע לקבוצת הנוער במאבקי ההישרדות

4.4.2021 / 6:32

לאחר שתובטח ההישארות בליגה, עשויים בקבוצה הבוגרת לבקש מהמגן הצעיר לסייע גם לנוער. התלבטות בין אוחנה וינקוביץ' לקראת כפ"ס

תקציר: מ.ס. אשדוד - בית"ר ירושלים 0:2/ספורט1

בבית"ר ירושלים רוצים לגמור מחר (שני, 20:15, ספורט4) את כל הסיפור בפלייאוף התחתון, כאשר ניצחון על הפועל כפר סבא יסדר לצהובים-שחורים עונה נוספת בליגת העל וימנע דפיקות לב מיותרות בשבועות שנותרו עד תום הליגה. המאמן יוסי מזרחי הזהיר את שחקניו לאורך השבוע בנוגע לסוג המשחקים שמתפתחים בפלייאוף התחתון ואף אמר להם: "זה לא יבוא לנו כי אנחנו בית"ר או בגלל הקהל, קבוצות באות לירוק דם כדי להישאר בליגה ואנחנו נצטרך לשחק בדיוק באותה צורה כדי להביא נקודות ולגמור עם הסיפור הזה. אני מאמין בכם".

אופיר קריאף תורגל בקישור לצד אביאל זרגרי, כאשר טל בן חיים שובץ כבלם לצד אור זהבי ואילו שי קונסטנטין ואורן ביטון כמגנים. המאמן עדכן את שחקניו כי ייתכנו שינויים מחר, כאשר קיימת התלבטות במרכז השדה בין מיכאל אוחנה ומרקו ינקוביץ'. עידן ורד ואלירן עטר אמורים לפתוח באגפים וירדן שועה בהתקפה. חזרתו של עלי מוחמד לארץ מתעכבת והוא ינחת רק ביום שלישי, כאשר עוד לפני כן השחקן דיווח על רגישות בשריר לאחר משחק נבחרתו נגד מדגסקר ואמור להיבדק עם חזרתו.

יוסי מזרחי מאמן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הזהיר את השחקנים. יוסי מזרחי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

במועדון הייתה אנחת רווחה מניצחון קבוצת הנוער אתמול 0:1 על הפועל רמת גן, שהעלה אותה אל מעל הקו האדום. מעבר לצעירים שישובו לחזק את הנוער לאחר שתובטח ההישארות, רוצים בבית"ר שגם סנטיאגו אוקמפוס יירד לקבוצת הנוער כדי לסייע לה לברוח מהתחתית, אך הדברים ייעשו רק באישור השחקן וסוכניו. בנוגע לעונה הבאה, הנטיה במועדון היא להשאיל את המגן הצעיר, אך עדיין לא נתקבלה החלטה סופית בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully