וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת דוחים את השמועות על חזרה לברצלונה: "ניימאר סיכם על חוזה חדש בפ.ס.ז'"

עודכן לאחרונה: 4.4.2021 / 14:45

למרות שבספרד מתעקשים שניימאר חידש את השיחות עם האקסית, ב"טלפוט" מבהירים: "זה לא בא בחשבון". ליזראזו תוקף: "ההתנהגות שלו לא אחראית"

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן עם טיאגו ג'אלו שחקן ליל. Xavier Laine, GettyImages
העניינים התחממו מאוד. ניימאר וג'אלו/GettyImages, Xavier Laine

אכזבה גדולה בפריז סן ז'רמן אחרי ההפסד לליל אמש (שבת) שהותיר אותה במקום השני בלבד, מרחק שלוש נקודות מהמנצחת. מי שאיבד את הראש היה ניימאר, שהורחק בדקה ה-90 אחרי שדחף את טיאגו ג'אלו ללא כדור וספג צהוב שני.

פריז סן ז'רמן פיגרה כבר 1:0 בזמן שניימאר הורחק והצהוב השני שלו כבר די גמר את המשחק. הברזילאי איבד כדור שהתגלגל החוצה ואז הוא דחף את ג'אלו ללא כדור. ניימאר הוזהר על ידי השופט במהלך המשחק ואחרי שספג את הכרטיס הצהוב הראשון שלו, אבל למרות זאת המשיך ופעל בצורה חסרת אחריות.

העצבים והדם הרע בין השניים לא נגמרו במשחק. מצלמות הטלוויזיה קלטו את שני השחקנים עצבניים מאוד במנהרה בירידה אל חדרי ההלבשה והם המשיכו להתעמת אחרי שגם ג'אלו הורחק. המצלמות הראו ששני השחקנים דחפו אחד את השני בחדר ההלבשה כשאנשי צוות מפרידים ביניהם.

בבוקר שאחרי המשחק, בעיתונות הצרפתית ביקרו בחריפות את ניימאר. "הוא מתנהג כמו ילד מפונק. הוא בן 29, ומתנהל כמו בן 13. הגיע הזמן שיתבגר", כתבו ב"פראנס פוטבול". "על המגרש ומחוצה לו, הוא מפגין חוסר אחריות משווע, כמו ילד שחושב שהכל מותר לו. כרטיס האדום שספג היה מטופש, והאופן שבו הגיב פוגע בקבוצה ובחבריו לסגל. ומעל לכל, הוא כבר לא שחקן יעיל כשהיה - אי אפשר להסתמך על הבעיטות החופשיות שלו יותר, אי אפשר לבנות על הדריבלים שלו יותר. האם הוא עדיין שחקן מהטופ העולמי?".

שחקן העבר ביצ'נטה ליזראזו אמר: "בכל פעם שהדברים לא מסתדרים לו, הוא משתגע. אתמול הוא איבד את זה אחרי שנעדר במשך חודשיים בשל פציעה. הוא שחקן פנטסטי, אבל ההתנהגות שלו לא אחראית ולא עוזרת לחבריו".

מאמן פריז סן ז'רמן, שתשחק ביום רביעי מול באיירן מינכן בליגת האלופות, מאוריסיו פוצ'טינו אמר אחרי המשחק: "אני מאוכזב מהתוצאה ומכך שהפסדנו שלוש נקודות חשובות. אני לא מודאג, אבל נצטרך להמשיך להילחם עד הסוף. אנחנו לא יציבים בגלל הרבה סיבות, אבל אנחנו עובדים על זה ורוצים לתקן את זה".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול טיאגו דיאלו שחקן ליל. Christophe Ena, AP
איבד את הראש. ניימאר/AP, Christophe Ena

עם תום המשחק דווח בתקשורת הקטלאנים כי ניימאר הפסיק במגעים עם פריז סן ז'רמן בנוגע לחוזה חדש, על מנת לנסות ולשוב לברצלונה. הכוכב הברזילאי רוצה לאחד כוחות עם ליאונל מסי, אך לא ברור האם הקטלאנים יוכלו לעמוד בדרישות הכלכליות של פריז, או של החלוץ עצמו.

בספרד חיזקו את הדיווחים הללו הבוקר, והעיתונאי ג'רארד רומרו מ-RAC1, שנחשב לאמין למדי, טען ש"מקורבי ניימאר אמרו לי שאין שום דבר מתקדם במיוחד עם ברצלונה כרגע, אבל שהקיץ הזה הולך להיות ארוך".

בצרפת, אגב, דחו את הפרסומים, באתר "טלפוט" דיווחו היום: ניימאר אמנם עדיין לא חתם על הארכת חוזהו בפ.ס.ז', אבל הצדדים כבר הגיעו לסיכום והחתימה הרשמית תגיע בקרוב. לפי הדיווח, ניימאר ומקורביו מודעים לכך שאף מועדון לא מסוגל להשוות את ההצעה של פ.ס.ז' בעתיד הנראה לעין, וברצלונה שמצבה הכלכלי בעייתי, לא באה בחשבון.

לפני כשבועיים אמר סוכנו לשעבר של ניימאר אנדרה קרי: "הדלתות בברצלונה פתוחות עבור ניימאר, הוא יודע שעשה טעות. לפני שנתיים הוא כבר ביקש ממני לחזור, ניסינו והדלתות היו סגורות. לאפורטה הוא האיש היחיד שיכול לאחד את ניימאר עם מסי, ליאו לא יעזוב את ברצלונה. לדעתי הם ישחקו שוב ביחד - וזה יקרה רק בברצלונה".

סוכנו של ניימאר פיני זהבי כבר נפגש עם לאפורטה לפני כחודש, לאו דווקא כדי לדון בברזילאי, אך בין הצדדים קיימים יחסים טובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully