וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכור, מדמם, מסרב למעצר: צפו בהסתבכות של שחקן אינטר לשעבר פרדי גוארין

הקשר בן ה-34 ניסה תקוף את אביו ומספר בני משפחה אחרים, כך לפי דיווחים בקולומביה. לאחר מכן הקים מהומה גם בבית החולים

התקרית של פרדי גוארין/מתוך טוויטר

שחקן אינטר לשעבר פרדי גוארין היה מעורב היום (חמישי) בתקרית חריגה למדי במולדתו שבקולומביה, כשצולם שיכור ומדמם אחרי תקרית משפחתית אלימה. לפי "אל פאיס", משפחתו של קשר נבחרת קולומביה לשעבר צלצלה למשטרה לאחר שלטענתה, גוארין תקף בין היתר את אביו, כמו גם מספר בני משפחה נוספים. כשכוחות השיטור הגיעו, הם מצאו את הקשר הוותיק שיכור ועם כתמי דם על מכנסיו, ונאלצו לגרור אותו בכוח מביתו בכוח לבית החולים.

אלא שגם שם, גוארין סירב להירגע. "ההתנהגות שלו היתה לא ראויה, הוא החל לתקוף מילולית ופיזית את השוטרים, הרופאים והאחיות", אמר אחד השוטרים. "צריך היה להפעיל כוח כדי לטפל במצב".

קבוצתו הנוכחית של השחקן מיונאריוס החליטה להעניק לו גיבוי מלא והודיעה: "צר לנו על האירועים שהתרחשו היום, ואנחנו רוצים להביע את מלוא התמיכה למשפחה. נעמוד מאחורי פרדי ונוודא שתדאג לקבל סיוע מלא במצב הלא פשוט הזה. הוא נתן כל כך הרבה לכדורגל הקולומביאני ותמיד נעריך את האהבה שהוא גילה כלפינו".

גוארין, 34, פרץ במדי פורטו בה שיחק מ-2008 עד 2012. בקיץ 2012 נרכש על ידי אינטר תמורת 11 מיליון יורו ושיחק בשורות הנראזורי עד 2016, אז נמכר לשנגחאי שנואה מהליגה הסינית. אשתקד שיחק בואשקו דה גאמה בברזיל, ולקראת סוף 2020 הצטרף למיונאריוס. העונה שותף בשבעה משחקים בלבד, ובימים האחרונים אף נעדר מהקבוצה לאחר שביקש מספר ימי חופש ממניעים אישיים, ועל פי דיווחים אף שקל לפרוש מכדורגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully