וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע הביזארי: השופט התמוטט על הדשא, המשחק הופסק בדקה ה-80

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 16:12

צ'ארלס בולו קרס לעיני השחקנים במשחק בין חוף השנהב לאתיופיה והשופט הרביעי היה מחוף השנהב ולכן לא היה יכול להחליפו. לאחר המשחק שתי הנבחרות חגגו העפלה לאליפות. צפו ברגע הביזארי

צ'ארלס בולו שופט חוף השנהב. GettyImages
צ'ארלס בולו מפונה לבית החולים/GettyImages

קמפיין מוקדמות אליפות אפריקה הגיע אתמול (שלישי) למחזור ההכרעה שלו והמשחק החשוב וגם הביזארי ביותר נערך בחוף השנהב שאירחה את אתיופיה במסגרת המחזור השישי והאחרון בבית K. המארחת הבטיחה את עלייתה עוד לפני המשחק, אבל אתיופיה הייתה חייבת לנצח או לקוות שמדגסקר לא תנצח את ניז'ר כדי לעלות מהמקום השני.

הרגע הביזארי

הפילים הובילו בבטחה 1:3 ואז בדקה ה-80 המשחק הופסק אחרי שהשופט צ'ארלס בולו חש ברע והתמוטט על הדשא. בולו קיבל תמיכה מהשחקנים, אך קרס כנראה מהתייבשות ואחרי כמה דקות פונה מהדשא על ידי צוותי הרפואה. אגב, בולו שפט את המשחק הזה ברגע האחרון אחרי שהשופט שהיה אמור לנהל את המשחק אובחן כחיובי לקורונה.

אבל זה לא הכול. במצב כזה השופט הרביעי אמור להחליף את השופט הראשי, אלא שהשופט הרביעי היה מחוף השנהב ולכן היה פסול מלשפוט את הנבחרת שלו. לפיכך המשחק פשוט הופסק בדקה ה-80 ואחריו גם אתיופיה חגגה עלייה בגלל שמדגסקר סיימה ב-0:0 עם ניז'ר. תארו לכם מה היה קורה אם מדגסקר הייתה כובשת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully