וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן ייבדק, סטיב נאש: "נראה שלא מדובר בפציעה רצינית"

עודכן לאחרונה: 1.4.2021 / 11:26

כוכב ברוקלין נפצע, מאמנו מרגיע: "אני אופטימי". אירווינג: "מתפלל שישוב מהר". גם דראמונד נפצע אחרי הבכורה בלייקרס, פאוול פורח בפורטלנד ומופתע מהיחס של טורונטו

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אוהדי ברוקלין נטס החסירו הלילה (בין רביעי לחמישי) פעימה לאחר שגם ג'יימס הארדן נפצע. הכוכב הגדול של הנטס שיחק 27 דקות, לפני שנפגע בשריר, ירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול ולא שב עוד לפרקט.

ג'יימס הארדן ברוקלין. GettyImages
ברוקלין כבר מתגעגעת. הארדן/GettyImages

חומרת פציעתו עדיין לא ברורה, כשמאמנו סטיב נאש הודיע שהוא ייבדק פעם נוספת לפני המשחק הקרוב מול שארלוט. "נבחן את הפציעה מקרוב", אמר נאש, שנאלץ להסתדר גם ללא קווין דוראנט, לאנדרי שאמט והמצטרף הטרי למרקוס אולדריג'. "נראה איך הוא ירגיש מחר. אני בכל מקרה אופטימי מאוד, לא נראה שמדובר בפציעה רצינית".

"בכל פעם ששחקן שלנו נפצע זה מדאיג", הודה קיירי אירווינג, שסיים עם 31 ושיא עונתי של 12 אסיסטים. "בכל פעם שאחד השחקנים שלנו לא משחק, אנחנו צריכים להגביר עוצמה, להתאחד ולהיות חזקים מנטלית. לא פשוט עבורנו ששחקנים נעדרים, במיוחד כוכבים כמו קווין דוראנט. הוא חסר לנו מאוד ואנחנו באמת כבר לא יכולים לחכות לחזרה שלו. בנוגע לג'יימס, נותר לי רק להתפלל שהוא ישוב מהר".

* סביר להניח שטורונטו ראפטורס היא פחות או יותר הקבוצה היחידה שהאמינה שנורמן פאוול יהפוך לשחקן של כמעט 20 נקודות למשחק, עת בחרה בו בסיבוב השני של דראפט 2015. שש שנים לאחר אותה בחירה ועם טבעת אליפות ביד, פאוול הועבר בטרייד לפורטלנד טריילבלייזרס בתמורה לגארי טרנט ג'וניור ורודני הוד.

לפאוול, שבעונת 2018/19 קלע 8.6 נקודות למשחק ובעונה שלאחר מכן 16 (19.5 בעונה שאחריה), חלק משמעותי בזכייה ההיסטורית של הראפטורס באליפות, ונראה שאפילו הוא לא ציפה לעזוב את הקנדים באמצע העונה. "ידעתי שיש שיחות באוויר", אמר פאוול, שקלע 22, 13 ו-14 נקודות בשלושת המשחקים הראשונים שלו עבור הבלייזרס. "אני מבין את המצב שאליו טורונטו נקלעה - היא ירדה למקום ה-11 עם שחקן כמוני שבקרוב הופך לחופשי. הם רצו להצעיר את הסגל אבל עדיין הופתעתי ולא רק בגלל הדרך שבה העבירו אותי. הרגשתי שייך לקבוצה, הרגשתי חלק מהסגל והרגשתי שאני, ביחד עם פרד ואנווליט ופסקל סיאקם, נרוץ יחד עוד שנים קדימה".

* שחקן נוסף שנפצע ולא ברור לכמה זמן ייעדר הוא אנדרה דראמונד, שערך הלילה את הבכורה שלו בקבוצתו החדשה לוס אנג'לס לייקרס. הסנטר החדש של האלופה הספיק לשחק 14 דקות, לקלוע ארבע נקודות לקטוף ריבאונד לפני שנפצע בכף רגלו הימנית. בקבוצה הודיעו שהוא יעבור בדיקות וצילומים בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully