וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: שיין לארקין חגג על באסקוניה, קאמבק ענק לקטש ופאו מול מילאנו

עודכן לאחרונה: 5.4.2021 / 13:27

הכוכב להט עם 30 נקודות ב-101:1011 של אפס אחרי הארכה, המאמן הישראלי ושחקניו סגרו פיגור 20 בדרך ל-83:86 אחרי הארכה. באיירן הבטיחה טופ 8

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Shane Larkin, GettyImages
המאני טיים הגיע והוא חוזר לשיאו. לארקין/GettyImages, Shane Larkin

שלושה משחקים מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול הכוכב האדום בלגרד פתחו הערב (חמישי) את המחזור ה-33 והלפני אחרון בעונה הסדירה של היורוליג. אנאדולו אפס הלוהטת עצרה את באסקוניה עם 101:111 אחרי הארכה. הארכה נוספת נרשמה באואקה, שם הפתיעו עודד קטש ופנאתינייקוס את מילאנו עם 83:86. במשחק נוסף באיירן מינכן השיגה 70:71 דחוק וחשוב על ז'לגיריס קובנה.

באסקוניה - אנאדולו אפס 111:101 (אחרי הארכה)

הדרמות נמשכות: אפס, שכבר הבטיחה את מקומה ברבע הגמר ונלחמת כעת על יתרון הביתיות, גירדה ניצחון נוסף - ה-11 ב-12 משחקיה האחרונים - הפעם מול הקבוצה הלוהטת של דושקו איבנוביץ', שעלולה לשלם בכרטיס לטופ 8. שיין לארקין הנפלא צלף שתי שלשות טיפוסיות בתוך הדקה וחצי האחרונה, פייריי הנרי החטיא זריקה מכרעת בצד השני ואדריאן מוארמן העניש בדרך ל-87:90, 18 שניות לסיום. גמור? לא בעונת יורוליג כה דרמטית. לוקה וילדוסה ענה עם שלשה ענקית, שתי שניות לבאזר, ושלח את המשחק להארכה. אלא ששם דאגו לארקין ומוארמן לסגור עניין, כשהטורקים קלעו לא פחות מ-19 נקודות בחמש הדקות הנוספות.

לארקין היה מעל כולם עם 30 נקודות (6 מ-9 ל-3), קרונוסלב סימון הוסיף 21 אצל המנצחת. 23 נקודות של אכילה פולונרה לא הושיעו את הבאסקים, שקיבלו גם 21 מרוקאס גיידרייטיס, אולם הכל יוכרע עבורם במחזור הסיום, כשיתארחו בעוד שבוע בדיוק אצל ולנסיה.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. מתוך הטוויטר של פנאתינייקוס, אתר רשמי
ניצחון שיעניק לו לא מעט נקודות זכות. קטש/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של פנאתינייקוס

פנאתינייקוס - אולימפיה מילאנו 83:86 (אחרי הארכה)

פנאתינייקוס של עודד קטש כבר מזמן איבדה סיכוי להגיע לטופ 8, אבל היא ממשיכה להיאבק והערב זה הסתיים בניצחון ענק על אטורה מסינה ושחקניו, שעלולים לאבד את יתרון הביתיות בשלב הבא עקב ההפסד. האיטלקים פתחו בסערה וברחו ל-6:20 אחרי שבע דקות. ברבע השני צמח היתרון ל-22:42, אך פאו לא ויתרה ודקה וחצי לסיום הזמן החוקי צימק גארגיוס פפאיאניס ל-67:66 בלבד. מריו הזוניה השלים את הקאמבק כשהשווה ל-70:70, שתי שניות לסיום, וכפה הארכה. שם קלעה פאו 16 נקודות וכבר היתה בדרך לניצחון בטוח, מילאנו עוד הספיקה לחזור אך ג'יג'י דאטומה החטיא על הבאזר שלשה שהיתה שולחת את המשחק להארכה נוספת.

הזוניה הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 17 נקודות, בן בנטיל הוסיף 16. מנגד בלט ולדימיר מיצוב עם 15, קווין פאנטר הוסיף 13 וסרחיו רודריגס סיים עם 10 (0 מ-6 ל-3).

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. GettyImages
ניצחון דרמטי ומתוק. לוצ'יץ'/GettyImages

באיירן מינכן - ז'לגיריס 70:71

שלושה הפסדים בארבעת המחזורים האחרונים סיבכו את באיירן מינכן בקרב על יתרון ביתיות ברבע הגמר, הערב היא השאירה לעצמה סיכוי קטן לעשות זאת במחזור הסיום לאחר דרמה גדולה מול קבוצה שכבר איבדה סיכוי לטופ 8. שתי שניות לסיום נשלח ולדימיר לוצ'יץ' אל הקו, דייק פעמיים וקבע את תוצאת הסיום, כשמנגד, קיבלו הליטאים צ'אנס אחרון לנצח אך אפילו לא הצליחו לזרוק. לוצ'יץ' סיים כקלע המוביל עם 13 נקודות, ג'יילן ריינולדס הוסיף 12 והכרטיס לשלב הבא הושג. מנגד בלט תומאס ווקאפ עם 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully