וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "תמכנו באנטה ובנדר כל העונה, ידענו שהם טובים"

עודכן לאחרונה: 31.3.2021 / 0:00

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר שקבוצתו השלימה ניצחון כפול על מוליכת היורוליג והחמיא לשני הקרואטים: "הם עוד לומדים"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ניצחון יוקרתי, שלא שינה דבר. ספרופולוס/דני מרון

לא מעט חיוכים נצפו הערב (שלישי) בקרב אנשי ושחקני במכבי תל אביב לאחר שהצהובים גברו 94:99 בתום הארכה על מוליכת היורולגי ברצלונה. האורחת הגיעה למשחק עם חמישה ניצחונות רצופים, וידעה שניצחון נוסף יבטיח לה באופן סופי את המקום הראשון ביורוליג בתום העונה הסדירה. עם זאת, הקבוצה של שאראס פתחה את המשחק רדומה וראתה את צמד הקרואטים המושמץ של המארחת אנטה ז'יז'יץ' ודראגן בנדר מעלה את הצהובים ליתרון דו ספרתי. האורחת חזרה למשחק וכפתה הארכה, אך בסיום המקומיים חגגו ניצחון כפול ויוקרתי על המוליכה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס: "שיחקנו נגד אחת הקבוצות הכי טובות ביורוליג ולא רק בגלל הטבלה, הם הכי יציבים בליגה. הייתה לנו הזדמנות לעשות עבירה בסוף, אבל אם אתה לא עושה עבירה מוקדם זה מסוכן. הראינו את האופי שלנו בהארכה, נלחמנו חזק, הייתה לנו הגנה נהדרת בסוף הארכה. אני שמח שניצחנו, ורוצה להקדיש את הניצחון לאוהדים, היו פה רק 3,000 אוהדים אבל זה היה כמו אולם מלא, ואתם יכולים להבין כמה האוהדים שלנו חשובים לנו. מכבי משחקת כאן, אבל גם במשחקי חוץ, עם הרבה תמיכה, הם היו חסרים לנו העונה".

שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר עם אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
"הם עוד לומדים". ז'יז'יץ' ובנדר/דני מרון

היווני ניסה להסביר מה הלך הערב, ומה לא עבד במשך שאר העונה: אנחנו משחקים בלי לחץ, וכששיחקנו עם לחץ לא שיחקנו טוב. ההפסדים שלנו בתחילת העונה השפיעו עלינו, ויחד עם הקהל אנחנו משחקים טוב יותר, אני מאמין שאיתם היינו מנצחים את המשחקים הצמודים שהפסדנו כאן".

על ז'יז'יץ' ובנדר: "תמכנו באנטה ובנדר כל העונה, ידענו שהם שחקנים טובים, ידענו שיש להם איכות. אמרתי הרבה פעמים ששניהם משחקים ברמה הזאת בפעם הראשונה. הם עדיין לומדים. אני חושב שאנטה היה נחוש מאוד, רצה מאוד לסיים את המהלכים, הוא נלחם גם בהגנה, עשה עבודה נהדרת. כשאנחנו משחקים הגנה טובה יש לנו קצב טוב בהתקפה והעבודה קלה יותר. האוהדים שמרו אותנו במשחק ואפילו הפעילו לחץ על השופטים".

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס. דני מרון
שאראס רוטן לשופטים/דני מרון

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס: "ברכות למכבי וליאניס, ההפסד הזה הגיע לנו, אנחנו לא משחקים כדורסל טוב בתקופה האחרונה. בקושי ניצחנו ביום ראשון, לא שיחקנו טוב נגד אלבה, אנחנו צריכים לסיים טוב את העונה הסדירה, זה דבר אחד לדבר על זה, דבר אחר לעשות את זה. הכל הוכרע על כמה פרטים קטנים, בסוף לא היינו קשוחים מספיק. אמרתי במחצית שהחטאנו כמות מדהימה של זריקות פנויות וזריקות מתחת לסל. כשנותנים לקבוצה מוכשרת ומאומנת הזדמנויות הם ינצלו אותם. ככה נותנים משחקים, זה טוב שזה קרה לנו עכשיו כי זה לא משחק חשוב, אבל זה שיעור".

על החזרה לישראל: "זה נחמד לבוא לפה, זאת סיטואציה שונה כאן, החיים כמעט נורמליים, אנשים מסתובבים ברחובות, ברכות על המדינה שהיו חכמים עם המגיפה הזאת. יש לי כל כך הרבה חברים כאן, אין לי מספיק ימים להיות כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully