וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: וילדסחוט וכהן חזרו ארצה, שרי צפוי לנחות היום בארץ

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 11:12

שחקני המוליכה ששהו בחופשות ועם נבחרותיהם חוזרים לפעילות עם הירוקים. בכר עשוי לערוך רוטציה כדי לחלק עומסים גם לשחקני הנבחרת שיערכו רק אימון קל לפני המשחק בשבת. 2,000 הכרטיסים שהוקצו בשלב הראשון למשחק העונה נמכרו

תקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על מכבי נתניה/ספורט1

שוערה של מכבי חיפה ג'וש כהן שב לישראל מהחופשה בארצות הברית וחוזר לאימונים סדירים עם הקבוצה. מלבד השוער גם יאניק וילדסחוט חזר מחופשה ומצטרף לאימונים, כשהמטרה היא להחזיר את כהן לפעילות סדירה בשל הפרש השעות על מנת שהשוער יהיה מוכן לחלוטין למשחק ביום שבת נגד מכבי פתח תקוה.

מי שינחת היום (שלישי) בארץ הוא צ'ארון שרי שישוב גם כן לאימונים. בחיפה מקווים שגם הוא יסתדר עם הפרש השעות ויהיה מוכן במאת האחוזים למשחק ביום שבת. שרי כזכור היה עם נבחרת סורינאם ושיחק במשחק נגד ארובה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם הצוות והשחקנים מול הקהל. ברני ארדוב
הראש כבר במשחק העונה. בכר והירוקים/ברני ארדוב

בחיפה מבינים שהמשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת יהיה עבורם משחק קשה במיוחד גם בגלל העומס על השחקנים: מלבד לשרי וכהן - נטע לביא, עופרי ארד, מוחמד אבו פאני, סאן מנחם ודולב חזיזה יחזרו רק ביום חמישי ארצה ולמעשה יערכו רק אימון קל לפני המשחק שיפתח את הפלייאוף העליון. ה

מאמן ברק בכר יקבל החלטה האם להעניק לחלק מהם מנוחה כדי שלא ליצור עומס קריטי שיפגע במשחק בשבת, ולכן ישליך למשחק ביום שלישי הבא נגד מכבי תל אביב. מי שלא כשיר עדיין במאת האחוזים הוא טאלב טואטחה, כאשר ארנסט מאבוקה ינסה היום לערוך אימון ואז יתברר האם השחקן חוזר לכשירות מלאה. הבלם הסרבי בוגדאן פלאניץ' יהיה כשיר למשחק העונה מול מכבי תל אביב, ובקבוצה הסבירו שאם לא היה סוחב עונש הרחקה היה יכול לשחק כבר בשבת נגד מכבי פתח תקוה.

עוד בוואלה!

נמשכות הצרות במכבי תל אביב: סיכוי קלוש שיונתן כהן ודן גלזר יהיו כשירים לתחילת הפלייאוף

לכתבה המלאה
אוהדי מכבי חיפה. לירון מולדובן
מתחילים להרגיש את הטירוף. אוהדי חיפה/לירון מולדובן

בעניין אחר, בחיפה פתחו את מכירת הכרטיסים למכבי תל אביב ועשו זאת בשלבים. בשל הראשון הוקצו 2,000 כרטיסים למנויים ותיקים במיוחד, וכל הכרטיסים הללו נמכרו. היום תיפתח המכירה למנויים חדשים יותר ולאחר מכן לכלל המנויים כשכל 4,500 הכרטיסים יימכרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully