וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתיע את באר שבע: מריאנו באריירו עשוי לחזור למגרשים תוך שבועיים

30.3.2021 / 10:15

הקשר הארגנטינאי שההערכה היתה שגמר את העונה אחרי ששבר את עצם הבריח חזר להתאמן. סיפוק מהחלטת הנבחרת לא לסכן את אלחמיד, שעשוי להיות כשיר למכבי תל אביב בשבת, ז'וזואה המורחק וקלטינס הפצוע ייעדרו

תקציר: הפועל באר שבע - בני יהודה 0:2/ספורט1

הפתעה מכיוון מריאנו באריירו שיוכל לחזור לפעילות מלאה בהפועל באר שבע תוך שבועיים. הקשר הארגנטינאי שבר את עצם הבריח במשחק מול מכבי תל אביב לפני למעלה מחודש ובתחילה העריכו במועדון שהוא גמר את העונה. אלא שבאריירו לא ויתר, החל בטיפולים ובשיקום ובאחרונה חזר להתאמן כשההערכה היא שתוך שבועיים הוא יוכל לחזור לשחק וליטול חלק במשחקי הפלייאוף.

בקבוצה קיבלו בסיפוק את החלטת הנבחרת להשאיר בארץ את חאתם עבד אלחמיד ולא לסכנו ולקחת אותו למשחק במולדובה. במועדון ינסו להכשיר את אלחמיד הסובל מפציעה במפשעה למשחק מול מכבי תל אביב בשבת בבלומפילד. "אותנו לא מעניין מאבק האליפות בין מכבי תל אביב למכבי חיפה, אלא רק הפועל באר שבע. אנחנו צריכים לסיים במקום השלישי. לבוא לבלומפילד בשבת כדי לצאת עם נקודות", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. "אם הפועל תל אביב הוציאה תיקו מול מכבי, גם באר שבע יכולה".

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע. ., מאור אלקסלסי
לא ויתר. מריאנו באריירו/מאור אלקסלסי, .

הפועל באר שבע עדיין תחסר בשבת את ז'וזואה שיחזור מריצוי עונשו רק בעוד שבוע במחזור בו תשחק הקבוצה מול מ.ס. אשדוד. את המשחק מול אשדוד יחמיץ שגיב יחזקאל, שהגיע מאשדוד לבאר שבע העונה, בשל צבירת כרטיסים צהובים. דוד קלטינס ייעדר מול מכבי תל אביב אחרי ששבר את ידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully