וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "צריך להימנע מטעויות בהגנה". מאמן מולדובה: "אסור להתבזות שוב"

עודכן לאחרונה: 30.3.2021 / 14:08

הנבחרת נחתה במולדובה לקראת המשחק השלישי במוקדמות (רביעי, 21:45, כאן 11). היריבה תחסר את כוכבה, מאמנה הזהיר: "ישראל מהירה וטכנית"

מרקו בלבול עוזר מאמן נבחרת ישראל לפני ההמראה למולדובה/ההתאחדות לכדורגל

ישראל

אחרי שצברה נקודה בלבד בשני משחקיה הראשונים במוקדמות מונדיאל 2022, נבחרת ישראל תבקש להשיג ניצחון ראשון כשהיא תתארח מחר (רביעי, 21:45, כאן11) אצל מולדובה החלשה. הנבחרות נפגשו שש פעמים בעבר (שני משחקים רשמיים וארבעה ידידות) והמאזן עומד על שלושה ניצחונות ישראלים ושלוש תוצאות תיקו.

"שיחקנו נגד שתי נבחרות טובות מאיתנו, בטח דנמרק", אמר עוזר המאמן מרקו בלבול לקראת ההמראה. "בשני המשחקים היינו מאוד מאורגנים, השחקנים באו בגישה טובה ובמשחק מול דנמרק היו לנו 20-25 דקות טובות שיכולנו לחזור למשחק ולא עשינו את זה. נגד סקוטלנד חצי ראשון פנטסטי, היינו צריכים להרוג את המשחק ולהבקיע את השני. המחצית השנייה הייתה פחות טובה, אבל עדיין המשחק היה בשליטה שלנו. ברמות האלה, כשאתה רוצה לנצח משחקים, אתה צריך להימנע מטעויות בהגנה".

בלבול הוסיף: "בכל משחק אנחנו באים במטרה לנצח. ראינו את זה גם נגד דנמרק וגם נגד סקוטלנד. אנחנו צריכים להביא את היכולת ההתקפית המצוינת, ללכת קדימה וליצור מצבים. יש לנו סגל ארוך וסגל טוב, לכל שחקן יש מחליף. נמצא את הפתרונות בהגנה".

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל עם ביברס נאתכו. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נחתו למזג אוויר נוח. זהבי ונאתכו/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

מולדובה

אחרי התבוסה 8:0 לדנמרק ו-1:1 בלבד בבית נגד איי פארו, מולדובה תנסה להשיב מעט מהכבוד האבוד במשחק הבית נגד ישראל. אם לא די בצרות המקצועיות של המאמן רוברטו בורדין, השחקן הבכיר ביותר שלו, ארתור יוניצה, חזר לשורות בנבנטו האיטלקית ולא ישחק מחר.

הבלם בן ה-34, אלכסנדרו אפוריאנו, אמור לפתוח ולערוך את ההופעה ה-100 שלו במדי נבחרתו, ואתמול הוא אמר: "אנחנו מבוישים מהתוצאה נגד דנמרק ומתנצלים בפני האוהדים. אני מקווה שנלמד מהטעויות ונתקן אותן נגד ישראל".

מאמן מולדובה רוברטו בורדין אמר לקראת המשחק: "דיברתי עם השחקנים והבהרתי להם שאסור להתבזות כמו שקרה לנו מול דנמרק. הם הבינו שאסור שזה יקרה שוב. בימים האחרונים אני לא רק מאמן הנבחרת, אלא גם הפסיכולוג. אנחנו הפסיכולוגיים הכי טובים של עצמנו, ואנחנו מבינים שחייבים לשכוח במהירות מהמשחק מול דנמרק".

על נבחרת ישראל אמר בורדין: "ראינו את המשחקים שלה וברור שמדובר ביריבה חזקה, מהירה טכנית, שמסוגלת לשחק בקצב גבוה. הם עשו תוצאות טובות עד עכשיו ויש להם שחקנים טובים שמשחקים בליגות איכותיות. אני מתכוון להזהיר את השחקנים שלי מפני המהירות והדינמיות שלהם".

מולדובה לא ניצחה מאז יוני 2019, 18 משחקים מהם 15 רשמיים. בפעם האחרונה היא גברה 0:1 על אנדורה במוקדמות יורו 2020. האנקדוטה המעניינת היא שאת המשחק ניהל בויאן פנדז'יץ' השבדי - בדיוק אותו שופט ששובץ למשחק מחר נגד ישראל. האם זה סימן מעודד עבור המארחת? סביר להניח שלא.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי נגד נבחרת מולדובה. יוסי ציפקיס
מולדובה מעולם לא ניצחה את ישראל. זהבי במפגש הקודם ב-2017/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully