וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ירושלים חילצה 1:1 מול הפועל רמת גן, נס ציונה ובית"ר תל אביב התקרבו

שער של מאוריסיו בדקה ה-88 סידר לקבוצה מהבירה נקודה. הפועל פתח תקוה ממשיכה בדרכה לליגה א' עם 0:0 מול אום אל פאחם. הפועל נוף הגליל ניצחה 1:2 את הפועל רעננה בזכות עצירת פנדל בתוספת הזמן, איכסל הפסידה בדקה ה-92

גיא מזרחי שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
בית"ר תל אביב בת ים פתחה לא טוב והתאוששה נהדר. גיא מזרחי/אודי ציטיאט

המחזור ה-29 ולפני האחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית נערך הערב (שלישי). הפועל נוף הגליל שמרה על הפסגה עם 1:2 דרמטי מול הפועל רעננה, הפועל ירושלים סחטה 1:1 מהפועל רמת גן וסקציה נס ציונה הקטינה את הפער ממנה לחמש נקודות אחרי 1:2 ברמת השרון. הפועל פתח תקוה המשיכה במה שנראה כמו המסע לליגה א' כשסיימה ב-0:0 מול הפועל אום אל פאחם, והפועל ראשון לציון הבטיחה מקום בפלייאוף העליון עם 1:2 על הפועל איכסל בתוספת הזמן.

שחקן הפועל נוף הגליל ג'ניה ברקמן. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
איזה ניצחון דרמטי. ג'ניה ברקמן/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

הפועל רעננה - הפועל נוף הגליל 2:1

ירון הוכנבוים וכמה עשרות מאוהדי הפועל נוף הגליל שעשו את הדרך אל אצטדיון רמת גן ועודדו חזק נותרו במתח ממש עד הסיום, אבל בסופו של דבר ראו את הקבוצה שלהם רושמת ניצחון שלישי ברציפות, שומרת על הפסגה ומגדילה את הפער מהמקום השלישי לשמונה נקודות. רעננה איבדה סיכוי להשיג את המקום בפלייאוף העליון אחרי שפספסה פנדל בתוספת הזמן.

אלי בלילתי העלה את האורחת ליתרון עם בעיטה מהאוויר משבעה מטרים אחרי מסירת רוחב של רועי שוקרני. דובב גבאי, שהוכשל ברחבה, הכפיל בדקה ה-57 עם בעיטה מהנקודה הלבנה וזה 0:2. מוחמד בדארנה הצליח לצמק ל-2:1 בדקה ה-72 עם שער יפה מקצה הרחבה וקיבל הזדמנות גדולה לאזן מהנקודה הלבנה בדקה ה-90, אבל שגיא מלול הדף נהדר ונוף הגליל עשתה עוד צעד בדרך לליגת העל.

עוד בוואלה!

ניר קלינגר: "הנחישות הבלתי רגילה של דני לאופר הדביקה גם אותי"

לכתבה המלאה

הפועל ירושלים - הפועל רמת גן 1:1

שער בדקה ה-89 סידר לקבוצה מהבירה נקודה ששיפרה את מאזנה ל-51 נקודות ולא נתנה לנס ציונה להקטין את הפער לפחות מחמש נקודות ממנה, שלושה ימים לפני המפגש ביניהן. הפועל רמת גן עדיין יכולה להגיע לפלייאוף העליון, אבל זה יהיה קשה אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות. האורחת קיבלה פנדל אחרי שגל מאיו ספק ביצע עבירה ברחבה. מיקו ממן בעט מהנקודה הלבנה פנימה בדקה ה-12 וקבע 0:1 לאורדונים. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-89: מאוריסיו קיבל כדור מלידור נקשרי ובעט מהאוויר פנימה את ה-1:1.

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הפועל ירושלים גירדה נקודה. עידן שמש/דני מרון

הפועל ראשון לציון - הפועל איכסל 1:2

ברכות חמות לאיסמעיל עאמר ולקבוצה מעיר היין, שהצליחה לחזור מפיגור ולרשום ניצחון שהבטיח לה את המקום בפלייאוף העליון. בצד השני הפועל איכסל שוב הוכיחה שחסרה לה היציבות שדרושה כדי לעלות ליגה וירדה אל המקום החמישי עם 43 נקודות, שמונה מתחת להפועל ירושלים. איכסל כבשה ראשונה בדקה השמינית. זה קרה אחרי שתימור אביטן קיבל מסירת עומק ובעט מצד שמאל עם רגל ימין אל הפינה הרחוקה פנימה. ראשון לצין איזנה בדקה ה-31 עם כדור חופשי של שון מלכה, והמחליף דן כדורי סידר 1:2 בדקה ה-92 וגם את הבטחת המקום בפלייאוף העליון. פעם שנייה ברציפות שאיכסל מפסידה 2:1 בתוספת.

הפועל ניר רמת השרון - סקציה נס ציונה 2:1

הקבוצה של אורי גוטמן עשתה קאמבק גם במשחק וגם למאבק על המקום השני כשטיפסה אל המקום השלישי וצימקה את הפער מהפועל ירושלים לחמש נקודות. הפועל ניר רמת השרון תגיע אל מחזור הסיום של העונה הסדירה כשהיא עדיין לא מובטחת בפלייאוף. המארחת עלתה ליתרון בדקה השביעית כשאביאל בן חמו נגח מקרוב פנימה את ה-0:1. בדקה ה-29 וואליד דרוויש איזן עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של דניאל שוורצבוים וזה 1:1. עבדולי ג'ארגו הותיר את רמת השרון בעשרה שחקנים בדקה ה-56 אחרי ששלח יד לעבר שחקן יריב וספג צהוב שני. נס ציונה הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-59 אחרי שכדור חופשי של שוורצבוים מצא את דושאן מאטוביץ' הוותיק, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:2 עם שערו השני ברציפות.

אוסטין אג'ידה שוער סקציה נס ציונה. אודי ציטיאט
נס ציונה מסוגלת להיאבק על העלייה. אוסטין אג'ידה/אודי ציטיאט

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל כפר שלם 1:3

המארחת הצליחה לחזור מפיגור לניצחון והצליחה לטפס עד המקום הרביעי בעוד היא מותירה את הפועל כפר שלם במקום ה-15 ולפני האחרון עם 25 נקודות בלבד, חמש נקודות מהמקום שמוביל למבחני הישרדות ושבע מתחת להבטחת עונה נוספת בלאומית. מייקל אולהה כבש בדקה ה-18 עם בעיטה נהדרת עם רגל שמאל מ-18 מטר אל הפינה הקרובה, אבל אייל חן הצליח לאזן בדקה ה-27 אחרי שקיבל כדור ארוך, השתלט עליו יפה ובעט פנימה. יניב מזרחי הצליח להשלים את המהפך בדקה ה-64 עם סיבוב יפה ברחבה והוסיף עוד אחד בדקה ה-73 מול שער ריק אחרי פרגון יפה של אמיר ברקוביץ'. מזרחי התבודד בראש טבלת המבקיעים עם 16 שערים.

עמיר נוסבאום מאמן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
ניצחון ביתי. נוסבאום/אודי ציטיאט

אחי נצרת - הפועל עכו 1:3

הקבוצה של תומר קשטן עם ניצחון שלישי ברציפות, שהעלה אותה אל המקום השמיני עם נקודה יותר מהפועל עפולה התשיעית במאבק על הפלייאוף העליון, ובמחזור הסיום מצפה לה קרב ישיר עם הפועל רמת גן על המקום בשמינייה. הפועל עכו עם הפסד רביעי בחמישה משחקים והיא עם 30 נקודות במקום ה-14 שמוביל למבחני הישרדות.

אחי נצרת עלתה ליתרון בדקה ה-49 בתום דאבל פס של נואף בזיע עם מייקל אומו וסיומת יפה של הראשון. הירוקים הכפילו את התוצאה בדקה ה-72 עם שער יפה של אחמד עאבד. יובל אורן הצליח לצמק מקרוב בדקה ה-77, אבל זה החזיק מעמד רק שתי דקות ופנדל של אנס דאבור קבע 1:3.

שחקני הפועל אום אל פאחם. אודי ציטיאט
שחקני אום אל פאחם חוגגים את השער של אולהה/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - מ.ס. כפר קאסם 0:3

האורחת עם הפסד ראשון בעידן שלומי דורה ולמרות זאת היא נותרה במקום ה-12 עם 32 נקודות, שתיים מעל עכו במקום שמוביל למבחני הישרדות ושבע יותר מהמקום שמוביל אל ליגה א'. הפועל עפולה תגיע אל מחזור הסיום עם סיכוי אמיתי להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל היא לא תלויה בעצמה.

כפר קאסם נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-31 אחרי שדואגוי מאלה ספג כרטיס אדום. עפולה הענישה ועלתה ליתרון בדקה ה-39 עם דחיקה מקרוב של דודו ביטון. שי בן דוד הצליח להכפיל בדקה ה-79 כשבעיטה שלו פגעה באחד משחקני כפר קאסם, ששכב על הדשא, שינתה את הכיוון והלכה פנימה בשער מוזר מאוד. גיא דהן כבש את השלישי בדקה ה-88.

הפועל אום אל פאחם - הפועל פתח תקוה 0:0

הסיפור של המלאבסים ממשיך להיות עצוב מאוד מבחינה ספורטיבית כמובן. הפועל פתח תקוה נותרה במקום האחרון עם 24 נקודות בלבד ופספסה הזדמנות לקרב את הפועל אום אל פאחם שוב אל מאבקי ההישרדות. הפועל פתח תקוה שוב לא הצליחה לכבוש והיא עם 15 שערים בלבד העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully