וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק והשינוי: זלאטן שר את ההמנון השבדי בפעם הראשונה

החלוץ בן ה-39 חזר למדים הלאומיים אחרי חמש שנים והפתיע. בעבר הצהיר: "אני לא מתחבר למילים ולכן לא שר לפני משחקים"

צפו בשערי הערב השני של מוקדמות מונדיאל 2022/ספורט 1

מסתבר שיש דברים שמשתנים אצל כדורגלנים גם אחרי קריירה ארוכה ו-116 הופעות במדים הלאומיים. זלאטן איברהימוביץ' חזר אמש (חמישי) ללבוש את מדי נבחרת שבדיה אחרי כמעט חמש שנים ובפעם הראשונה שר את ההמנון של מולדתו.

הנבחרת הסקנדינבית פתחה את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 עם 0:1 ביתי על גאורגיה, כשחלוץ מילאן מבשל לויקטור קלאסון את השער היחיד במשחק. הוא השלים 84 דקות לפני שהוחלף ובסיום אמר: "הבטחתי ליאנה (אנדרסון, המאמן) שאשיר את ההמנון. למדתי את כל המילים בעל פה".

זלאטן איברהימוביץ' במדי נבחרת שבדיה ב-2015. Jean Catuffe, GettyImages
זלאטן בפנים חתומות ב-2015/GettyImages, Jean Catuffe

זלאטן השתתף בתחילת החודש בפסטיבל המוסיקה המפורסם בסנרמו והמאמן אנדרסון התלוצץ אתמול: "הוא שר בסנרמו, אז אמרתי לו שיהיה כיף לראות אותו שר גם את ההמנון. לא חשבתי שהוא באמת יעשה זאת, אבל הוא הפתיע אותי. אני חושב שהוא גאה לשחק שוב בנבחרת".

זלאטן ערך אמש את ההופעה ה-117 שלו במדי נבחרת שבדיה, אחרי שחזר אליה מפרישה. לאורך שנים הוא סירב לשיר את ההמנון לפני משחקים, גם כשענד את סרט הקפטן. ב-2014 הקליט גרסה משלו להמנון והסביר: "בחרתי לא לשיר את ההמנון לפני משחקים. זה אף פעם לא דיבר אליי. אני גאה להיות שבדי וגאה להיות הקפטן, אבל כשזה מגיע להמנון - אני פשוט לא מתחבר למילים שלו".

עוד בוואלה!

זלאטן איברהימוביץ': "אני אהיה ביורו כדי לזכות בו, אני משחק כדי לנצח"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully