וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אני אהיה ביורו כדי לזכות בו, אני משחק כדי לנצח"

עודכן לאחרונה: 22.3.2021 / 18:15

החלוץ הוותיק קיים מסע"ת עם חזרתו לנבחרת שבדיה והוסיף: "פורסברג התקשר להציע לי את המספר 10, אבל זה זלאטן הישן"

תקציר ה-0:1 של מנצ'סטר יונייטד על מילאן/ספורט1

נבחרת שבדיה תפתח את קמפיין מוקדמות גביע העולם 2022 ביום חמישי עם משחק ביתי מול גאורגיה בבית ב'. מי שיחזור לעניינים אצל השבדים הוא לא אחר מאשר חלוץ מילאן זלאטן איברהימוביץ', ששב אל המדים הלאומיים אחרי חמש שנים בחוץ.

זלאטן דיבר היום (שני) במסיבת עיתונאים במדינה לקראת הקאמבק שלו ואמר: "הבטחתי למאמן שאני אהיה החלטי, אז אני מתחיל עם זה עכשיו. הבטחתי לעצור כשאני בטופ, אבל אז שאלתי את עצמי מתי אני בטופ? אני עדיין מרגיש בטופ. אחרת לא הייתי כאן. אם אתה לא בטופ ומגיע לנבחרת בגלל השם שלך, אני לא אוהב את זה. אני כאן כי מגיע לי. אני אותו שחקן שהייתי ב-2016, אבל אני משחק בצורה אחרת. אני מתמקד על להיות מסוכן מאוד בשליש האחרון, זה מה שאני אמור לעשות. אני הרבה יותר חכם עכשיו, אני לא חושב שאני טוב יותר, אבל אני שונה".

זלאטן איברהימוביץ' שחקן נבחרת שבדיה. מתוך טוויטר, אתר רשמי
התרגש כשנשאל לגבי בנו. איברהימוביץ'/אתר רשמי, מתוך טוויטר

איברהימוביץ' המשיך ואמר: "אם אני רואה את סוף הקריירה שלי? כרגע לא. אני רוצה לשחק כדורגל כל עוד אני יכול. אתה צריך לעשות את מה שאתה אוהב כל עוד אתה מסוגל. הכדורגל זה מה שעושה לי טוב בחיים, זה מה שאני אוהב ורוצה לעשות. בגילי זה לא נורמלי לשחק טוב כמו שאני משחק, לשחק בכל כך הרבה משחקים, לשחק במועדון כמו מילאן שנמצא בטופ. אני רוצה להוכיח אחרת וזה אתגר יומיומי". לגבי סרט הקפטן אמר זלאטן: "אנדראס גרנקוויסט הוא הקפטן ואם המאמן לא רואה סיבה לשנות את זה, אני לא אתערב. אני משחק עם אחד הסגלים הכי צעירים באירופה במילאן. עשיתי משהו טוב אם הקבוצה במקום השני בטבלה. אני דוחף את החברים שלי למקסימום בכל אימון".

על המספר שלו, אמר השבדי: "ביקשתי מאלכסנדר איסק את המספר 11 והוא אמר לי שהוא מסכים רק אם אחזיר לו את המספר בעוד שש או שבע שנים. אמרתי לו שזה בסדר. אז אמיל פורסברג התקשר ושאל אם אני רוצה את המספר 10, אמרתי שלא כי זה היה זלאטן הישן, עכשיו זה פרק חדש. הייתי אמור לשחק 60 דקות במשחק האחרון של מילאן, אבל המאמן לא החליף אותי אז הבנתי שאני צריך להישאר ולעזור לקבוצה".

איברהימוביץ' נשאל על הכימיה שלו אם שאר שחקני הסגל בשבדיה ואמר: "אם אני האליל שלהם? לא, במגרש אנחנו חברים, אבל אם הם מרגישים כך זה אומר שעשיתי משהו טוב. אין בעיה אם אסופסל, אני שמח וגאה להיותך כאן. אני לא דורש או רוצה משהו. אני רק רוצה לעזור ולהעניק לנבחרת את מה שאני יודע. אם המאמן לא היה חושב כך, לא הייתי כאן. אני תמיד מאמין בהצלחה, יש לי חזון לפיו אני רוצה לנצח בכל משחק. אני הולך ליורו כדי לזכות בו. אני הולך לזכות ביורו, אני רוצה לזכות ביורו".

לגבי עתידו במילאן אמר החלוץ השבדי: "אני חיובי לגבי הארכת החוזה שלי במילאן. השחקנים במילאן הם כמו הילדים שלי. זו האווירה שיצרנו ולכן אנחנו מצליחים. אני רוצה להמשיך במילאן ולהשתפר. הפרויקט הוא מרגש, זה לא מה שהיה לפני עשר עונות".

לקראת הסיום זלאטן נשאל לגבי בנו וינסנט וסיפר שהוא לא רצה שיעזוב את הבית לנבחרת. בשלב הזה החלוץ גם הזיל כמה דמעות מהתרגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully