וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונס: "מכבי תל אביב מעולם לא היה מועדון שמוותר, לא נרצה להתחיל בכך עכשיו"

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 7:33

הצהובים מרוצים לאחר הניצחון בקובנה: "רצינו להראות שההתפרקויות האחרונות לא היו מכבי האמיתית". בקבוצה החמיאו לבנדר: "להפיל עליו את התיק של העונה זה לעשות לו עוול". וגם: המטרות במשחקי סיום העונה

שחקן מכבי תל אביב כריס ג'ונס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
לא מוותר. ג'ונס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

1.

אחרי שני הפסדים קשים ואיבוד הסיכוי לעלות לפלייאוף היורוליג, חזרה אמש (חמישי) מכבי תל אביב לנצח במפעל האירופי כשגברה בחוץ 81:88 על ז'לגיריס קובנה. בזכות הניצחון עלתה האלופה האלופה הישראלית למקום ה-13 בטבלת היורוליג, וחלפה על פני וילרבאן לה משחק אחד פחות ממנה.

שחקני הקבוצה נראו מרוצים מהניצחון בסיום המשחק אך לקחו זאת בפרופורציות לאור העובדה כי מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד עבורם. בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהעובדה כי בניגוד להפסד נגד אנאדולו אפס, אז בריחה של הטורקים במחצית הראשונה גמרה את המשחק, ובניגוד לתבוסה לפנאתינייקוס, אז מכבי תל אביב נפלה פעמיים במהלך המשחק, הפעם הצליחו השחקנים לחזור מפיגור 13 ברבע הראשון, ולא נשברו גם באיבוד מומנטום במחצית השנייה.

"היה רצון גדול של כולם לפני המשחק להראות שמה שקרה במשחקים האחרונים זה לא מכבי האמיתית", סיפרו במועדון אחרי המשחק, "נכון שהמצב בטבלה הוא לא מקרי, אבל מכאן ועד להתפרק כמו שהתפרקנו במשחקים האחרונים הדרך היא ארוכה. היה חשש מסוים שהפתיחה של המשחק תוביל לעוד משחק בסגנון הזה, אבל השחקנים הראו הרבה רצון ולחימה וחזרו למשחק בדרך לניצחון".

"זה היה משחק הגנתי מצוין שלנו, התחלנו לא טוב אבל החברים פשוט ננעלו על המטרה, שיחקנו נהדר בהגנה, ובמיוחד בסיום", אמר כריס ג'ונס שקלע 13 נקודות, אליהם הוסיף 6 אסיסטים ו-4 חטיפות, "ההגנה גרמה לנו לנקודות קלות במשחק המעבר וזה הקל עלינו, כשאתה משיג את הנקודות הקלות במשחק המעבר. החברים עשו עבודה נהדרת בלבצע ובלשים דגש על הפרטים הקטנים, זו הייתה מלחמה טובה במיוחד אחרי המשחק נגד אפס, רצינו להראות שלא משנה מה המצב בטבלה, או העובדה שאנחנו לא בפלייאוף, נרצה להילחם עד הסוף ולא נוותר עד הסוף. מכבי מעולם לא היה מועדון שמוותר, לא נרצה להתחיל בזה ככה, עבודה נהדרת של כולם, לצאת החוצה ולהשיג ניצחון חוץ ענק בשבילנו וטוב בשביל הקבוצה".

דראגן בנדר שקלע 16 נקודות הוסיף: "שיחקנו טוב יותר ויותר ככל שהמשחק התפתח. ניצחנו את שלושת הרבעים האחרונים ושמרנו על ריכוז בסיום וביצענו כמו שצריך את המהלכים המכריעים כדי להשיג את הניצחון".

שחקן מכבי תל אביב דראגן בנדר. דני מרון
זכה למחמאות, אך לא צפוי להישאר. בנדר/דני מרון

2.

חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הצהובים, כשההופעה הטובה של כריס ג'ונס ובנדר הייתה זו שקיבלה את מירב תשומת הלב. השניים עלו מהספסל, שיחקו הכי הרבה דקות בקבוצה, וביחד עם הדקות הטובות של עומרי כספי בפתיחת המשחק היו הגורם למהפך ביכולת של מכבי תל אביב בדרך לניצחון.

בנדר, עבורו היה זה שיא קריירה ביורוליג בנקודות ובמדד, רשם את משחקו הטוב ביותר העונה, וזכה למחמאות. "להפיל את התיק של העונה הזאת עליו יהיה עוול", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב בסיום, "בסופו של דבר הוא הגיע לכאן כסוג של מוצא אחרון, ברמה ההגנתית הוא היה מאוד ממושמע ועשה הרבה דברים טובים". למרות היכולת הטובה של בנדר, בקבוצה ממשיכים להעריך כי הסיכוי שימשיך לעונה הבאה הוא נמוך.

כפי שפרסמנו בעבר, במכבי תל אביב נוטים לקחת את האופציה על ג'ונס לעונה הבאה, בעיקר לאחר שחזר אמש ליכולתו הטובה. לקראת העונה הבאה ירצו הצהובים להביא שחקן נוסף בעמדה מספר 1 מלבד ווילבקין וג'ונס אם יישאר, בתקווה שיוכל למלא את התפקיד שלו בצורה טובה כפי שעושה לאחרונה.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס מרוצה: "ניצחון חשוב, נרצה להילחם עד הסוף"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אותלו האנטר. ברני ארדוב
אמור לשחק מול ברצלונה. האנטר/ברני ארדוב

3.

בשבועיים הקרובים תקיים מכבי תל אביב חמישה משחקי יורוליג שבהם תסיים את העונה, כשבתווך לא יתקיימו משחקי ליגת העל עבור הקבוצה. מלבד המשחק האחרון נגד זניט סנט פטרסבורג, אף אחד מהמשחקים האחרים של הקבוצה לא קריטיים ליריבות שלה, ובמועדון מאמינים כי ניתן להשיג כמות נאה של ניצחונות כדי לסיים את העונה בצורה טובה.

בצוות המקצועי צפויים להמשיך ולהעניק דקות לשחקנים שבסבירות גבוהה יותר יישארו לעונה הבאה, כשבמקביל קיימת ירידה בדקות המשחק שמוענקות לשחקנים אחרים שככל הנראה לא ימשיכו. "אנחנו רוצים לסיים את העונה הזאת עם חיוך, זה לא יהיה פשוט, אבל אם נצליח לעשות את זה, יהיה אפשר למשוך את המומנטום לליגה ואולי אפילו לעונה הבאה", אמרו במועדון השבוע.

אותלו האנטר, שלא יצא למשחק בקובנה בשל פציעה ברגלו, צפוי להיות כשיר למשחק נגד ברצלונה ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully