וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס מרוצה: "ניצחון חשוב, נרצה להילחם עד הסוף"

25.3.2021 / 23:24

מאמן מכבי תל אביב אהב את הקאמבק בקובנה: "היו הרבה תוצאות רעות ורצינו לחזור לנצח, כל מי שמשחק יודע שהוא חשוב לנו"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
סוף סוף קצת נחת. ספרופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב התאוששה הערב (חמישי) מצמד התבוסות האחרונות כשניצחה את ז'לגיריס 81:88 בקובנה. דרגאן בנדר בלט כשהוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 16 נקודות, וכעת יעברו הצהובים להתעסק במשחק הבית מול ברצלונה ביום שלישי הבא.

"נלחמנו עד הסוף", סיכם יאניס ספרופולוס. "לא התחלנו טוב, אפשרנו לז'לגיריס לקלוע הרבה נקודות, לשחק את המשחק שלהם, במיוחד ברבע הראשון, 26 נקודות ברבע הזה. ברבע השני איבדנו כדורים, וב-7 הדקות האחרונות התחלנו לשחק הגנה טובה יותר, ניצחנו את הרבע וזה היה חשוב מאוד שירדנו רק בפיגור 2 נקודות במחצית. למרות שדיברנו במחצית שצריכים להמשיך כמו שסיימנו את המחצית, לא התחלנו טוב, ואחרי הפסק זמן שיחקנו הרבה יותר טוב וסיימנו את הרבע ביתרון של נקודה ובסוף זה היה חשוב מאוד שלא ויתרנו".

המאמן היווני הוסיף וניתח את השתלשלות האירועים: "כשז'לגיריס הובילה ב-5-7 הפרש שיחקנו הגנה טובה בהרבה, היו לנו רעיונות טובים בהתקפה, שיחקנו חכם. במחצית השנייה קלענו 50 נקדודות וספגנו 41 וההגנה שלנו הייתה המפתח, היא השתפרה לעומת הפתיחה והשגנו את הניצחון. זה ניצחון חשוב כי היו לנו הרבה תוצאות רעות ורצינו לחזור לנצח, יש לנו עוד חמישה משחקים ונרצה משחק אחרי משחק להילחם עד הסוף".

על שחקני הספסל שלו אמר ספרופולוס: "אני לא מחשיב את החמישיה הראשונה או השנייה, אלא את כל הקבוצה, לא משנה מי פותח או לא, אנחנו קבוצה ורוצים לשחק ביחד. כל השחקנים שמשחקים יודעים שהם חשובים מאוד לקבוצה והתפקיד שלהם חשוב. כל השחקנים ששיחקו, במיוחד במחצית השנייה, עזרו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully