וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות המונדיאל: רונאלדו השליך את סרט הקפטן ב-2:2 של פורטוגל בסרביה

ערב סוער במוקדמות המונדיאל: הכוכב השליך את סרט הקפטן בזעם אחרי שלא אושר לו שער בתיקו ההפכפך של פורטוגל, לוקאקו הלוהט סחט לבלגיה 1:1 בצ'כיה. הולנד וקרואטיה התאוששו, נורבגיה והולאנד הובסו, אירלנד התבזתה מול לוקסמבורג

תקציר: סרביה - פורטוגל 2:2/ספורט 1

משחקי מוקדמות המונדיאל נמשכו הערב (שבת) עם משחקים בבתים א', ה', ז' ו-ח'. בסבב המשחקים המוקדם רשמו הולנד וקרואטיה ניצחונות חשובים, ובמשחקים המאוחרים נרשמה הדרמה הגדולה של הערב, ב-2:2 של פורטוגל אצל סרביה. צ'כיה ובלגיה נפרדו ב-1:1.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Srdjan Stevanovic, GettyImages
ערב מתסכל. רונאלדו/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בית א'

סרביה - פורטוגל 2:2

משחק דרמטי ואמוציונלי בבלגרד: דיוגו ז'וטה כבש בצמד נגיחות בדקות 11 (מבישול של ברנרדו סילבה) ו-36 ופורטוגל נראתה בדרך לניצחון מרשים, אולם המחצית השנייה הייתה שונה בתכלית. בהתקפה הראשונה אחרי החזרה מהמחצית, כבש אלכסנדר מיטרוביץ' את שערו ה-39 במדים הלאומיים והפך לשיאן הכיבושים של נבחרת סרביה, וכעבור 14 דקות קבע פיליפ קוסטיץ' 2:2. כריסטיאנו רונאלדו עשה כל שביכולתו כדי להכריע את המשחק ובסמוך לשריקת הסיום כבר האמין שמצא את הרשת בפעם ה-103 בנבחרת, אולם השופט פסק שהכדור שבעט וספק עבר את הקו, לא נחשב לשער. רונאלדו הנסער הגיב בכעס רב והשליך את סרט הקפטן במחאה, בסיומת דרמטית מבחינתו. הסלסאו עם 4 נקודות בשני המשחקים הראשונים בקמפיין, בדיוק כמו הסרבים.

אירלנד - לוקסמבורג 1:0

סנסציה בדאבלין: לוקסמבורג הקטנטנה רשמה ניצחון שני אי פעם במוקדמות המונדיאל ושמה סוף לרצף אומלל של 28 משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון, על חשבון הנבחרת האומללה של סטיבן קני. גרסון רודריגס הימם עם שער הניצחון בדקה ה-85, שסיבך מאוד את האירים לקראת המשך הקמפיין והותיר אותם עם נקודה אחת משש אפשריות השבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רומלו לוקאקו, נבחרת בלגיה חוגג. רויטרס
מכונה. לוקאקו/רויטרס

בית ה'

צ'כיה - בלגיה 1:1

הקרב בין שתי הפייבוריטיות לראשות הבית הסתיים בחלוקת נקודות. אחרי מחצית מאופסת עם מעט מצבים, שתי הנבחרות התעוררו בחצי השני. לוקאש פרובוד העלה את צ'כיה ליתרון בדקה ה-59, אבל בדקה ה-60 הכין קווין דה בראונה לרומלו לוקאקו את שערו ה-48 ב-49 משחקים בנבחרת בחמש השנים האחרונות. שתי הנבחרות עם ארבע נקודות.

בלארוס - אסטוניה 2:4

כבשו לבלארוס: ויטאלי ליסאקוביץ' (45 בפנדל ו-84), יורי קנדיש (64) ופאבל סאביצקי (81). לאסטוניה: הנרי אנייר (31 ו-55).

לוק דה יונג, נבחרת הולנד חוגג. רויטרס
הצדיק את הקרדיט. דה יונג חוגג/רויטרס

בית ז'

הולנד - לטביה 0:2

האוראנג' התאוששו אחרי ההפסד המפתיע לטורקיה במחזור הפתיחה עם ניצחון חלק על היריבה הצנועה. סטיבן ברחהאוס כיכב וכבש את שערו הראשון במדים הלאומיים עם כדור מסובב לרשת מכ-20 מטר בדקה ה-32, ובדקה ה-69 הובטח הניצחון עם שער של לוק דה יונג, שהחליף את דונייל מאלן המאכזב בהרכב של פרנק דה בור והצדיק את הקרדיט עם שער נאה בנגיחה.

נורבגיה - טורקיה 3:0

ארלינג הולאנד ללא כיבושים אחרי שני משחקים, והובס על ידי ההפתעה המרעננת של פתיחת המוקדמות. הטורקים שהרשימו עם 2:4 על הולנד במחזור הפתיחה, המשיכו להציג התקפה פורייה בהנהגתו של אוזאן טופאן, שהיה אחראי על צמד: הראשון בדקה הרביעית והשני בדקה ה-59 מבישול של הקאן צ'לאנוילו. בתווך כבש צ'גלאר סויונצ'ו את השני בנגיחה בדקה ה-28, עם בישול שני של יוסוף יאזיצ'י.

מונטנגרו - גיברלטר 1:4

מונטנגרו עם שש משש בפתיחת המוקדמות, והפעם מי שהיה שותף לחגיגה הוא פאטוס בצ'יראי. חלוץ בני יהודה שעדיין לא מצא את הרשת בקדנציה שלו במדים הזהובים בליגת העל, כבש את הראשון בדקה ה-25 ועד הסיום הוסיפו גם מרקו שימיץ', זרקו טומאשביץ' וסטבן יובטיץ' שערים משלהם.

מריו פשאליץ', נבחרת קרואטיה חוגג. רויטרס
ניצחון דחוק אך חשוב לקרואטיה. פשאליץ' חוגג/רויטרס

בית ח'

רוסיה - סלובניה 1:2

לעיני כאלף אוהדים בסוצ'י, רשמה הנבחרת של סטניסלב צ'רצ'סוב ניצחון שני בקמפיין. ארטיום דזיובה המשיך להיות הגולר של הרוסים עם צמד מהיר בדקות 26 ו-35, והעלה את מאזנו בנבחרת ל-29 שערים - מרחק שער בודד משיאן כל הזמנים אלכסנדר קרז'אקוב. יוסיפ איליצ'יץ' עוד הספיק לצמק עם שער מצוין בדקה ה-36, אבל עד הסיום הצליחו הרוסים לשמור על התוצאה.

קרואטיה - קפריסין 0:1

סגנית אלופת העולם שמה סוף לרצף של חמישה משחקים ללא ניצחון ואספה שלוש נקודות חשובות, למרות יכולת פושרת. מריו פשאליץ' ניצל טעות בהגנת קפריסין כדי לקבוע את תוצאת המשחק בנגיחה בדקה ה-40, ונתן ללוקה מודריץ' שהפך לשיאן ההופעות במדי קרואטיה עם משחקו ה-135 במדים הלאומיים, שמחה כפולה.

סלובקיה - מלטה 2:2

כבשו למלטה: לוק גמבין (16) ואלכסנדר סטריאנו (20). לסלובקיה: דויד סטרלץ (46) ומרטין שקריניאר (50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully