וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל פתח תקוה מתקרבת לליגה א', נוף הגליל עלתה לפסגה

עודכן לאחרונה: 26.3.2021 / 17:01

המלאבסים הפסידו להפועל רעננה 1:0 ומרוחקים 7 נקודות מהקו האדום. הפועל ירושלים נכנעה לאחי נצרת ואיבדה את המקום הראשון

שחקני הפועל כפר שלם חוגגים לאחר העלייה לרבע גמר גביע המדינה/מתוך האינסטגרם של אשר עזרן

המחזור ה-28 בליגה הלאומית התקיים כולו היום (שישי), כשבמוקד כרגיל המאבקים על שני הכרטיסים לליגת על ואלו נגד הירידה. בפסגה נרשם מהפך, כשהפועל נוף הגליל עלתה למקום הראשון על חשבון הפועל ירושלים. בתחתית הפועל פתח תקוה והפועל כפר שלם המשיכו להסתבך, בעוד גם הפועל עכו בסכנה.

אדליי אדבאיו, שוער הפועל קטמון. דני מרון
היה חייב לעצור את הבעיטה של בזיע. אדליי/דני מרון

אחי נצרת - הפועל ירושלים 0:1

הפועל ירושלים ממשיכה לדשדש והיום גם איבדה את המקום הראשון אחרי תשעה מחזורים בהם שהתה בפסגה. נואף בזיע כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-29, עם בעיטה מחוץ לרחבה שהשוער אדבאיו אדליי היה חייב לעצור.

הפועל עכו - הפועל נוף הגליל 2:0

ניצחון יקר לנוף הגליל, שעלתה למקום הראשון בזמן שהיריבות הישירות שלה עם הכרטיסים לליגת העל, מאבדות נקודות. איתן ולבלום הפציץ לחיבורים בדקה ה-80 ודובב גבאי חתם בתוספת הזמן. עכו ממשיכה להסתבך בתחתית אחרי 9 משחקים רצופים ללא ניצחון ומשחק רביעי ברציפות ללא שער זכות.

הפועל פתח תקוה - הפועל רעננה 1:0

הפועל פתח תקוה הגדולה עם עוד צעד בדרך הבטוחה לליגה א', לראשונה בתולדותיה. אליאור משלי רשם החמצה גדולה מול שער ריק בדקות הפתיחה ובדקה ה-17 פיטר אולאוולה בן ה-18 היתל בהגנה המארחת וכבש בבעיטה מקצה הרחבה. עד הסיום החבורה של קלמי סבן לא הצליחה לחזור למשחק והיא ובסיום היא רשמה הפסד 15 העונה. הפער שלה מהקו האדום כבר עומד על 7 נקודות.

הפועל כפר שלם - הפועל אום אל פאחם 2:1

ניצחון יקר לחבורה של סמיר עיסא בקרב על שש נקודות באצטדיון גרונדמן. לבאן קוטאליה הפנטסטי נגח פנימה בדקה ה-28, איתי טאקו נגח בעצמו את ה-0:2 אחרי 4 דקות ושני השערים הללו הספיקו לפאחם בשביל לפתוח פער של שש נקודות מהקו האדום. יאיר שפונגין רק צימק לקראת הסיום עם בעיטה יפה לרשת הגבוהה.

עוד בוואלה!

אייל גולסה שוחרר מסגל נבחרת ישראל, צפוי להחמיץ גם את משחק העונה

לכתבה המלאה
אוהדי הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
ואיזה מסכנים האוהדים/מאור אלקסלסי

הפועל איכסל - הפועל עפולה 2:1

אחרי הניצחון 1:4 על בית"ר תל אביב בת ים, באיכסל קיוו להמשיך במומנטום החיובי, אבל איבדו יתרון, לא לקחו אפילו נקודה ולא הצליחו להתקרב לשני המקומות הראשונים. טימור אביטן נגח מקרוב פנימה בדקה ה-66, אבל עמית מור איזן אחרי 4 דקות עם שער יפה בבעיטה מהאוויר ודור כוכב השלים מהפך בדקה ה-93 אחרי טעות בהגנה המארחת.

מ.ס. כפר קאסם - בית"ר תל אביב בת ים 1:2

כפר קאסם עם שלוש נקודות יקרות שהרחיקו אותה מהקו האדום, בית"ר תל אביב בת ים ממשיכה בתקופה הלא טובה והיא עם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים. יניב מזרחי כבש את השער ה-14 שלו העונה בהתקפה מתפרצת (45), אבל עמראן אלקרינאוי מצא את הרשת פעמיים והשלים מהפך (50, 56).

סקציה נס ציונה - הפועל ראשון לציון 1:1
לסקציה: דושאן מאטוביץ' (4). לראשון לציון: שון מלכה (23)

הפועל רמת גן - הפועל ניר רמת השרון 1:1
להפועל רמת גן: מיקו ממן (81). לרמת השרון: יהונתן לוי (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully