וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: אנסו פאטי מחכה לפני הניתוח, "ויינאלדום ודפאיי קרובים לחתימה"

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 11:54

הכוכב הצעיר קיבל המלצה לעבור ניתוח שיגמור לו את העונה, אבל ממתין. ב"ספורט" טוענים: שני ההולנדים כבר סיכמו, ויחתמו לשלוש שנים

תקציר: כל השערים ממשחקי מוקדמות המונדיאל, 24.3/ספורט 1

בברצלונה מעריכים: אנסו פאטי עומד לעבור ניתוח נוסף, ולסיים את העונה. כזכור, בחודש נובמבר האחרון סבל פאטי מפציעה במיניסקוס, ומאז עבר שני ניתוחים שונים. ילד הפלא עדיין לא מצליח לחזור למגרשים, ועל פי דיווחים בספרד, הוא עלול להזדקק לניתוח שלישי. ההחלמה מההליך הרפואי השני לא היתה כפי שקיוו הרופאים, וניתוח נוסף עלול להשביתו לתקופת זמן ארוכה מאוד - במקרה הטוב עד השלבים המכריעים של העונה, ובמקרה הריאלי יותר לסיים לו את העונה, כולל את היורו.

על פי הדיווחים הבוקר בברצלונה, פאטי התייעץ לאחרונה עם שני רופאים, ומשניהם קיבל את אותה המלצה: לעבור את הניתוח במיניסקוס, על מנת לטפל בבעיה בצורה יסודית יותר. עם זאת, ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים שפאטי קיבל אבחנה ממומחה בליון, ולאחריה החליט לחכות 15 ימים לפני שיקבל את ההחלטה, כשבמהלך השבועיים האלה יראה אם הנפיחות יורדת.

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. Joan Monfort, AP
בקבוצה הסתירו? פאטי/AP, Joan Monfort

את הניתוח הראשון הוא עבר בחודש נובמבר, ותקופת ההחלמה אמורה הייתה לארוך כארבעה חודשים, אבל לצערו, בדצמבר הוא סבל מנפיחות בברך, ולא יכול היה להתחיל בפיזיותרפיה ובשיקום, ולכן נאלץ לעבור ניתוח נוסף. בתחילת החודש התגלתה עוד בעיה לפאטי, כשאובחן זיהום בברכו, וכאמור, הוא שוב ככל הנראה ייאלץ לעבור ניתוח. לשמחתו, אין מדובר בפציעה מסוכנת.

עם זאת, בתקשורת בברצלונה ביקרו את ההתנהלות של המועדון. אחרי הנפיחות הראשונה שהתגלתה, בבארסה הכחישו את הטענות ומהקבוצה נמסר שהוא רק עובר טיפול. אחרי שבתחילת החודש שוב פורסם על העיכוב, הצוות הרפואי של ברצלונה שוב ניסה להסתיר את הבעיה, לכאורה בעקבות בקשה של המשפחה של השחקן.

עוד בוואלה!

בספרד חשפו: הדרישות של רונלד קומאן לעונה הבאה

לכתבה המלאה
"ספורט" מדווח: ויינאלדום ודפאיי סיכמו בברצלונה. "ספורט", צילום מסך
חותים? שני ההולנדים/צילום מסך, "ספורט"

* עוד בברצלונה: הנהלת הקבוצה אישרה לרונלד קומאן לצרף את ממפיס דפאיי וג'יני ויינאלדום, שני ההולנדים, ועל פי "ספורט", "ויינאלדום ודפאיי קרובים מאוד לחתימה, הקבוצה ישרה את צירופם, השניים יחתמו לשלוש שנים וכעת בקבוצה רק מחכים לאישור מועצת המנהלים". בקבוצה מרוצים לאור השכר היחסית נמוך של השניים, שלא יכבידו על התקציב על רקע הבעיות הכלכליות. לאור העובדה ששניהם מסיימים חוזה, הם גם אמורים להגיע בחינם. אתמול ויינאלדום הכחיש את השמוועת ואמר "אין שום חדשות, כשיהיו אגיד, אבל כרגע אין. אני מאושר במועדון שלי, אוהב את הצוות, את הקבוצה, ושמח שהקהל חוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully