וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם עוז בלייזר טוען: "כולן נפגעו מהקורונה, אבל מכבי תל אביב נפגעה במיוחד"

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 14:31

הפורוורד אמר לקראת ז'לגיריס (21:00, ספורט 5): "הקהל היה מביא לנו עוד כמה ניצחונות". האנטר שייעדר צפוי לחזור בשבוע הבא

דני אבדיה מדבר על ההתאקלמות ב-NBA/מתוך עמוד הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) לפרקט בליטא למשחק החוץ נגד ז'לגיריס קובנה בידיעה שבסוף הערב היא צפויה לאבד את הסיכוי המתמטי להעפיל לפלייאוף היורוליג. הצהובים השלימו עם איבוד הסיכוי לעלות לפלייאוף כבר לפני מספר שבועות, אך לא מתכוונים להוריד את הראש וינסו להשיג כמה שיותר ניצחונות עד לסיום העונה.

"המטרה שלנו עד סוף עונת היורוליג היא להשיג כמה שיותר ניצחונות, להשתפר ממשחק למשחק ולחזור להיראות כמו שצריך ביורוליג", אמר עוז בלייזר והתייחס לכך שהקבוצה כבר לא תעפיל לפלייאוף: "אין ספק שזה מאכזב, היו לנו מטרות להגיע לפלייאוף וזה לא עבד. אבל זו הסיטואציה, ואנחנו צריכים להתרכז במטרה שלנו והיא לנצח כמה שיותר. הרבה קבוצות נפגעו מהקורונה, ומכבי במיוחד. לא רק כלכלית ומקצועית - הנקודות שהקהל מביא במנורה היה יכול להביא לנו עוד כמה ניצחונות".

עוז בלייזר שחקן מכבי תל אביב עם סקוטי ווילבקין, טי ג'יי קליין. לילך וייס רוזנברג
משחקים על הכבוד. בלייזר, ווילבקין וקליין/לילך וייס רוזנברג

הצהובים המריאו לליטא ללא שחקן הפנים אותלו האנטר שספג מכה ברגלו במשחק נגד מכבי ראשון לציון בשבוע שעבר, ולמרות שבקבוצה הודיעו כי מדובר בפציעה קלה והוא יכל לחזור לשחק עוד באותו משחק, הוא מחמיץ כבר משחק שני ברציפות. עם זאת, במכבי העריכו כי ברצף המשחקים שיסגור להם את העונה, החל מיום שלישי הבא, האנטר יוכל כבר לשחק.

בצד המקצועי במכבי שואפים לשלוט בקצב נגד הליטאים, ""בלי קשר למצב שלנו בטבלה, אנחנו צריכים להיות קבוצה חזקה. עלינו להראות שאנחנו לוחמים ולהמשיך להתקדם. אני מרגיש שאם נגיע עם האינטנסיביות הנכונה ונשים לב לפרטים הקטנים, נעניק לעצמנו סיכוי להשיג ניצחון חוץ", אמר כריס ג'ונס לקראת המשחק.

עוד בוואלה!

הפער בין היורוליג לליגת העל גדל? ספרופולוס: "ההבדל הוא הגדולות שלא ניזוקו מהקורונה"

לכתבה המלאה

מתוך Fast Break, התכנית השבועית באפליקציית מכבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully