וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו אפס הביסה את פנאתינייקוס, צסק"א דילגה מעל הכוכב האדום

עודכן לאחרונה: 25.3.2021 / 23:59

מיציץ' בלט ב-65:85 הקליל על עודד קטש ושחקניו, הרוסים הבטיחו מעשית את הפלייאוף עם 72:87 נינוח. 71:74 קשה לריאל מדריד על וילרבאן

עודד קטש מוצג כמאמן פנאתינייקוס/באדיבות האתר הרשמי של פנאתינייקוס

המחזור ה-31 של היורוליג יצא לדרך היום (חמישי) עם ארבעה משחקים שייערכו במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול ז'לגיריס. ולנסיה ניצחה את באיירן מינכן בקרב לוהט על הפלייאוף, ריאל מדריד השיגה 71:74 קשה על וילרבאן, צסק"א הביסה 72:87 את הכוכב האדום ואילו אנאדולו אפס הביסה את עודד קטש ופנאתינייקוס 65:85.

בויאן דובלייביץ' שחקן ולנסיה. GettyImages
משחק קריטי מול באיירן. דובלייביץ'/GettyImages

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס 65:85

אפס חזרה לנצח, הפעם על חשבון עודד קטש ושחקניו, שסופרים ניצחון בודד בששת משחקיהם האחרונים ביורוליג. אחרי רבע ראשון צמוד, ברחה המארחת ליתרון דו-ספרתי ברבע השני, בניצוחם של ואסילי מיציץ' ורודריג בובואה, שקבע 33:43 בסיום המחצית הראשונה. מריה הזוניה התחמם אט-אט, אך מנגד נכנס בריאנט דנסטון לעניינים והבטיח שהניצחון יישאר אצל הטורקים, כשהפער רק הלך וצמח. מיציץ' הגיע ל-21 נקודות ו-7 אסיסטים, דנסטון הוסיף 15. הזוניה סיים עם 14 בצד השני, זאק אוגוסט הוסיף 10.

ולנסיה - באיירן מינכן 76:83

ניצחון חשוב מאוד לוולנסיה, שנאבקת בחירוף נפש על מקום בפלייאוף. מייק טובי הוליך ארבעה קלעים בדאבל פיגרס עם 18 נקודות והספרדים התאוששו מרבע שלישי איום ונורא של 30:12, כדי לחזור להוליך וגם לנצח. ניקולה קאליניץ' תרם 12 נקודות וסם ואן רוסום הצטיין עם 9 ו-9 בנקודות ואסיסטים. באיירן הייתה בפיגור דו ספרתי לאורך דקות ארוכות במחצית הראשונה, ביצעה מהפך מרשים ברבע השלישי, אבל שבקה ב-10 הדקות האחרונות. ולדימיר לוצ'יץ' הוביל אותה עם 20 נקודות ו-וייד בולדוויין קלע 13. ג'יילן ריינולדס הסתפק ב-6, אחרי 18 משחקים רצופים בהם קלע בספרות כפולות.

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
בלי בעיות מיוחדות. ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

וילרבאן - ריאל מדריד 74:71

הבלאנקוס התאוששו מההפסד לצסק"א מוסקבה עם ניצחון חשוב מאוד במאבק על הטופ 8, וילרבאן עם הפסד רביעי רצוף, אף שלא היתה רחוקה מהפתעה. ניקולא לפרוביטולה בלט עם 12 נקודות, טריי תומפקינס הוסיף 13 ואלברטו אבאלדה 11. נוריס קולט הוביל עם 18 נקודות בצד השני, אך החטיא על הבאזר שלשה שהיתה שולחת את המשחק להארכה.

צסק"א מוסקבה - הכוכב האדום 72:87

צסק"א הבטיחה מעשית את ההצלבה, ועל הדרך גם נקמה בסרבים על ההפסד בסיבוב הראשון. הרוסים פתחו בסערה וברחו ליתרון דו-ספרתי כבר ברבע הראשון, לחדרי ההלבשה ירדו ביתרון 39:50 כשחמישה שחקנים קלעו 7 נקודות או יותר. משם הכוכב כבר לא חזרה. טוקו שנגליה בלט עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, דניאל האקט הוסיף 15 ומייק ג'יימס הסתפק ב-13. דיאן דוידוביץ' קלע 20 אצל המפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully